UPC
anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Aktualności

ROZWIĄZANE
Highlighted
Moderator
121 55 37

Re: [MEDIA O UPC] UPC Polska 3 raz z rzędu zdobywa "Gwiazdę jakości obsługi klienta"

Panie i Panowie,

widzę, że dyskusja zaczyna odbiegać od tematu. Wiadomo, że każda firma ma mocne i słabsze strony. Są tematy, które da się załatwić od ręki na inne rzeczy trzeba trochę poczekać. Można by dyskutować w nieskończoność - temat rzeka.

 

@-  Nasze Forum jest tworzone przez ludzi z pasją i chcemy, aby każdy uzyskał pomoc od Społeczności, którą tworzymy. Jeśli ktoś pisze obiektywnie i nie narusza Zasad Społeczności UPC to tym bardziej. Swoją drogą przypomniałeś mi dobre czasy Commodore C64

@Mario Zawsze istnieje możliwość dopasowania oferty w zależności od Twoich potrzeb.

@mmarti Twój post został usunięty, ponieważ nie wnosi nic do tematu i łamie 9 i 10 punkty Zasad Społeczności UPC

 

Na koniec chciałbym tylko dodać, że posty poza tematem odbiegające od niego będą kasowane.

 

 

 

Highlighted
-
Nie dotyczy

Re: [MEDIA O UPC] UPC Polska 3 raz z rzędu zdobywa "Gwiazdę jakości obsługi klienta"

@Pan_Abonent- masz niewątpliwie racje, że fora mogą zamienic sie w książkę skarg i zażaleń. Ale to w pewnym sensie jest obiaw bezsilności klientów. 
Co inngo jest gdy ktoś hejtuje, a inaczej jest, gdy pretensje są uzasadnione. 
I tutaj muszę oczywiście przyznać, że w UPC trafia się na konsultantów, którzy faktycznie chcą załatwić sprawę, ale ....
Ale na tym kończę moją sprawę, bo internet zaczął działać stabilnie. 

@Adrian- cóż, mam jeszcze Atari

Highlighted
-
Nie dotyczy

Re: [MEDIA O UPC] UPC Polska 3 raz z rzędu zdobywa "Gwiazdę jakości obsługi klienta"

Zapraszam do odwiedzenia adresu podanej strony oceniającej jakość obsługi klienta podanego w artykule.

https://www.jakoscobslugi.pl/

 

Wynik UPC to obecnie 3,10.

 

 

Highlighted
Tytan
1440 824 568

Re: [MEDIA O UPC] UPC Polska 3 raz z rzędu zdobywa "Gwiazdę jakości obsługi klienta"

Myślę, że wynik "obecnie" do skali rocznej ma małe odniesienie. Wszedłem z ciekawości, ale po 3-4 opiniach internetowych trolli dotyczących naszej Społeczności UPC stwierdziłem, że dalsze czytanie nie ma sensu. Mimo wszystko każdemu polecam tam zajrzeć i poczytać.

---------------------------------------


Przestrzegaj Zasad Społeczności UPC, a będziemy żyli w zgodzie.

Highlighted
Tytan
2195 827 78

Re: [MEDIA O UPC] UPC Polska 3 raz z rzędu zdobywa "Gwiazdę jakości obsługi klienta"

@-napisał(a):

Co inngo jest gdy ktoś hejtuje, a inaczej jest, gdy pretensje są uzasadnione. 


Po czym to odróżniasz?

Czy 30-ty raz pisana gdzie się tylko da (w czasie i przestrzeni) uzasadniona (zdaniem klienta) pretensja jest jeszcze nadal uzasadnioną pretensją, czy już hejtem a może spamem? 

 

.........................................................................................................................................................................................................To co prezentuję w moich postach jest moją opinią - to co w nich zawarte, każdy stosuje na własną odpowiedzialność.
Highlighted
-
Nie dotyczy

Re: [MEDIA O UPC] UPC Polska 3 raz z rzędu zdobywa "Gwiazdę jakości obsługi klienta"

Aktualny "wynik" według opinii klientów  to 3,06.

-
Nie dotyczy

Re: [MEDIA O UPC] UPC Polska 3 raz z rzędu zdobywa "Gwiazdę jakości obsługi klienta"

2,89 obecny wynik. 

Czy " Gwiazda jakości obsługi klienta" za ten rok jest do osiągnięcia przez UPC i kampania reklamowa  z UPCeuszem tutaj pomoże?