UPC
anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Aktualności

ROZWIĄZANE
Moderator
59 33 15

Re: [MEDIA O UPC] UPC Polska 3 raz z rzędu zdobywa "Gwiazdę jakości obsługi klienta"

Panie i Panowie,

widzę, że dyskusja zaczyna odbiegać od tematu. Wiadomo, że każda firma ma mocne i słabsze strony. Są tematy, które da się załatwić od ręki na inne rzeczy trzeba trochę poczekać. Można by dyskutować w nieskończoność - temat rzeka.

 

@-  Nasze Forum jest tworzone przez ludzi z pasją i chcemy, aby każdy uzyskał pomoc od Społeczności, którą tworzymy. Jeśli ktoś pisze obiektywnie i nie narusza Zasad Społeczności UPC to tym bardziej. Swoją drogą przypomniałeś mi dobre czasy Commodore C64

@Mario Zawsze istnieje możliwość dopasowania oferty w zależności od Twoich potrzeb.

@mmarti Twój post został usunięty, ponieważ nie wnosi nic do tematu i łamie 9 i 10 punkty Zasad Społeczności UPC

 

Na koniec chciałbym tylko dodać, że posty poza tematem odbiegające od niego będą kasowane.

 

 

 

-
Nie dotyczy
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Re: [MEDIA O UPC] UPC Polska 3 raz z rzędu zdobywa "Gwiazdę jakości obsługi klienta"

@GDA- masz niewątpliwie racje, że fora mogą zamienic sie w książkę skarg i zażaleń. Ale to w pewnym sensie jest obiaw bezsilności klientów. 
Co inngo jest gdy ktoś hejtuje, a inaczej jest, gdy pretensje są uzasadnione. 
I tutaj muszę oczywiście przyznać, że w UPC trafia się na konsultantów, którzy faktycznie chcą załatwić sprawę, ale ....
Ale na tym kończę moją sprawę, bo internet zaczął działać stabilnie. 

@Adrian- cóż, mam jeszcze Atari

Nauczyciel
668 167 6

Re: [MEDIA O UPC] UPC Polska 3 raz z rzędu zdobywa "Gwiazdę jakości obsługi klienta"

Zapraszam do odwiedzenia adresu podanej strony oceniającej jakość obsługi klienta podanego w artykule.

https://www.jakoscobslugi.pl/

 

Wynik UPC to obecnie 3,10.

 

 

.....................................................................................................
Max, Eleven, HBO GO, C+ Prestige, Netflix 4K, Amazon Prime Video
Tytan
1438 820 568

Re: [MEDIA O UPC] UPC Polska 3 raz z rzędu zdobywa "Gwiazdę jakości obsługi klienta"

Myślę, że wynik "obecnie" do skali rocznej ma małe odniesienie. Wszedłem z ciekawości, ale po 3-4 opiniach internetowych trolli dotyczących naszej Społeczności UPC stwierdziłem, że dalsze czytanie nie ma sensu. Mimo wszystko każdemu polecam tam zajrzeć i poczytać.

---------------------------------------


Przestrzegaj Zasad Społeczności UPC, a będziemy żyli w zgodzie.

Tytan
2110 817 72

Re: [MEDIA O UPC] UPC Polska 3 raz z rzędu zdobywa "Gwiazdę jakości obsługi klienta"

@-napisał(a):

Co inngo jest gdy ktoś hejtuje, a inaczej jest, gdy pretensje są uzasadnione. 


Po czym to odróżniasz?

Czy 30-ty raz pisana gdzie się tylko da (w czasie i przestrzeni) uzasadniona (zdaniem klienta) pretensja jest jeszcze nadal uzasadnioną pretensją, czy już hejtem a może spamem? 

 

.........................................................................................................................................................................................................To co prezentuję w moich postach jest moją opinią - to co w nich zawarte, każdy stosuje na własną odpowiedzialność.
Nauczyciel
668 167 6

Re: [MEDIA O UPC] UPC Polska 3 raz z rzędu zdobywa "Gwiazdę jakości obsługi klienta"

Aktualny "wynik" według opinii klientów  to 3,06.

.....................................................................................................
Max, Eleven, HBO GO, C+ Prestige, Netflix 4K, Amazon Prime Video
Highlighted
Nauczyciel
668 167 6

Re: [MEDIA O UPC] UPC Polska 3 raz z rzędu zdobywa "Gwiazdę jakości obsługi klienta"

2,89 obecny wynik. 

Czy " Gwiazda jakości obsługi klienta" za ten rok jest do osiągnięcia przez UPC i kampania reklamowa  z UPCeuszem tutaj pomoże?

.....................................................................................................
Max, Eleven, HBO GO, C+ Prestige, Netflix 4K, Amazon Prime Video