UPC
anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Aktualności

Highlighted
Tytan
Tytan
1941 966 151

Podsumowanie 1Q 2019

Pomimo wielu negatywnych opinii i ciągłego narzekania niektórych userów tutaj na społeczności, Klienci UPC nic sobie z tego nie robią i wybierają wciąż tą ofertę.

 

1Q 2019 jest rekordowy pod względem nowych abonentów

 

cała informacja dostępna tutaj: http://media.upc.pl/58244-upc-polska-kontynuuje-wzrost-bazy-klientow-i-rozwoj-biznesu

 
UPC Polska w I kwartale 2019 pion_v3Ds.jpg

 

 

-----
Trolli nie widać już. Znakomicie!
10 ODPOW. 10
Ekspert
102 41 0

Re: Podsumowanie 1Q 2019

Oferując pakiety typu 'Tłusty Filmowy Happy Home 300' lub 'Kosmiczne Święta z Happy Home 300' trudno się nie zgodzić, iż konkurencja jest w tyle. Szczególnie w aspekcie wielkość pakietu vs. cena. I to zapewne generuje przyrost nowych abonentów.

 

Sam w ostatnim czasie pomogłem przenieść się dwóm znajomym do UPC.

 

Szkoda tylko, że kończąc za pół roku okres zobowiązania, nie będę w stanie osiągnąć poziomu cenowego, takiego jak nowy klient. No chyba że UPC polubi słówko „Nonsens” 😉

 
 

..........................................................................................................................................................................
TSHH - Horizon Max & CI+, 500 Mbits, Eleven, Filmbox, Cinemax, HBO, Netflix 4K
Omnibus
345 55 4

Re: Podsumowanie 1Q 2019

Wszystko dzięki promocjom ale jak jest niższa cena niż u konkurencji to trzeba korzystać =D usługami komórkowymi które mieli w małej liczbie przestali się chwalić chyba zrezygnowali z tego całkowicie. 

120 Mb/s + Telefon na start 40,97 zł
Tytan
1438 819 568

Re: Podsumowanie 1Q 2019

@mmarti powiem Ci coś w swoim imieniu, jako Mateusz, a nie moderator tej Społeczności. Każdy kiedyś był nowym klientem i otrzymał promocję przeznaczoną właśnie dla tej grupy klientów. Wiadomo także, że najlepiej byłoby co dwa lata dostawać więcej, płacić mniej i jeszcze nawet się o to nie prosić tylko OP sam powinien do klientów dzwonić - to taki idealny świat z perspektywy klienta, który jednak nie istnieje. To jest jedno wielkie błędne koło i kiedyś wszystko się posypie, "wszyscy się dogadają" i ceny już nie będą takie przyjazne jak teraz. To nie są puste słowa - przykład najlepszy i najbardziej trafiony w ciągu ostatnich lat to rynek ubezpieczeniowy i wzrost cen składek OC/AC. Znam to i z perspektywy klienta, który kilka aut rocznie ubezpiecza, ale i ze strony agenta ubezpieczeniowego bo takowym także jestem i nikomu nie było do śmiechu. Płacz i zgrzytanie zębami bo jak to ja nie dostanę OC taniej niż rok temu i na dodatek mam płacić więcej? Dwa słowa - zmowa cenowa. Życzę tego sobie i wszystkim innym użytkownikom internetu/telewizji czy to w UPC czy to u innego dostawcy, aby na tym rynku usług takowa nigdy nie nastąpiła. 

---------------------------------------


Przestrzegaj Zasad Społeczności UPC, a będziemy żyli w zgodzie.

Wykładowca
815 193 10

Re: Podsumowanie 1Q 2019

Niedługo kablówki będą regulowane jak Orange, to nie będzie tak tanio. Na razie UPC bije na głowę promocjami konkurencję.


_____________________________________



#freeZYLX
Tytan
2372 537 108

Re: Podsumowanie 1Q 2019

O jakie regulacje Orange Ci chodzi skoro teraz Orange żadnych regulacji nie ma? I jak kablówki mają być regulowane? Bo nie wiem o co Ci chodzi

https://zanimnapiszesz.info
Ekspert
102 41 0

Re: Podsumowanie 1Q 2019


@GMateusznapisał(a):

@mmarti powiem Ci coś w swoim imieniu, jako Mateusz, a nie moderator tej Społeczności. Każdy kiedyś był nowym klientem i otrzymał promocję przeznaczoną właśnie dla tej grupy klientów. Wiadomo także, że najlepiej byłoby co dwa lata dostawać więcej, płacić mniej i jeszcze nawet się o to nie prosić tylko OP sam powinien do klientów dzwonić - to taki idealny świat z perspektywy klienta, który jednak nie istnieje. To jest jedno wielkie błędne koło i kiedyś wszystko się posypie, "wszyscy się dogadają" i ceny już nie będą takie przyjazne jak teraz. To nie są puste słowa - przykład najlepszy i najbardziej trafiony w ciągu ostatnich lat to rynek ubezpieczeniowy i wzrost cen składek OC/AC. Znam to i z perspektywy klienta, który kilka aut rocznie ubezpiecza, ale i ze strony agenta ubezpieczeniowego bo takowym także jestem i nikomu nie było do śmiechu. Płacz i zgrzytanie zębami bo jak to ja nie dostanę OC taniej niż rok temu i na dodatek mam płacić więcej? Dwa słowa - zmowa cenowa. Życzę tego sobie i wszystkim innym użytkownikom internetu/telewizji czy to w UPC czy to u innego dostawcy, aby na tym rynku usług takowa nigdy nie nastąpiła. 


@GMateusz 

Jeśli chodzi o branżę ubezpieczeniową to pozwolę się nie zgodzić. 

Wzrost cen i jak mówisz zmowa cenowa nie bierze się znikąd. Liczba aut rośnie a tym samym liczba zdarzeń. Ceny części, robocizny w ostatnim czasie też w miejscu nie stały. Ponadto pojawiły się firmy "reprezentujące" poszkodowanych, co ewidentnie zwiększyło wartość wypłaconych roszczeń. Firmy nie mogły sprzedawać OC poniżej kosztów, nadrabiając innymi produktami.

Dodatkowym czynnikiem było utworzenie centralnego rejestru szkód i nie da się już po szkodzie, przeskoczyć do innego ubezpieczyciela i je ukryć, dostając ofertę na tym samym lub niższym poziomie cenowym.

 

W telekomunikacji - na szczęście - ilość inwestycji, deregulacja rynku spowodowały spadek cen łączy hurtowych. To przełożyło się na spadek cen dla klientów końcowych. Wiem co piszę bo zarządzając IT już kilka lat i oferty na łącza symetryczne z roku na rok coraz lepsze, a jeśli nie tańsze, to dużo szybsze.

 

Ponadto oferty konkurencyjne względem klasycznej TV (Netflix, HBO, ipla, tvn player itp.) też spowodowały, iż cena za dostęp do treści płatnej będzie maleć. I tak jak mówisz oby zmowa cenowa nie nastąpiła, bo to zdecydowanie odbije się na operatorach a nie klientach. Ubezpieczenie wydaje się być towarem pierwszej potrzeby w stosunku do dostępu do TV (ale już nie internetu).

 

Jedyne co mnie jeszcze zastanawia to czy przypadkiem walka o dobre wyniki nie są przygotowaniem Polskiego oddziału do sprzedaży. Jako, że przez akwizycję firm w których pracowałem przechodziłem już kilka razy, zwykle działania „pompujące” wyniki to niestety początek końca. Ale to już daleko idąca subiektywna interpretacja tego co widzę.

 

Na razie trzyma kciuki i czekam na 4K i szybsze pakiety internetu.


..........................................................................................................................................................................
TSHH - Horizon Max & CI+, 500 Mbits, Eleven, Filmbox, Cinemax, HBO, Netflix 4K
Wykładowca
815 193 10

Re: Podsumowanie 1Q 2019


@MrPepkanapisał(a):

O jakie regulacje Orange Ci chodzi skoro teraz Orange żadnych regulacji nie ma? I jak kablówki mają być regulowane? Bo nie wiem o co Ci chodzi


Cenowo dalej są regulowani. Nie mogą ci dać takiej promocji pod adres, dla nich ratunkiem jest takie LOVE, że dadzą ci abonament gratis. Za młody jesteś by wszystko rozumieć, więc nie interesuj się, bo potem piszesz brednie


_____________________________________



#freeZYLX
Tytan
1438 819 568

Re: Podsumowanie 1Q 2019

Połowa mojej rodziny siedzi w ubezpieczeniach od lat i  znamy ten rynek od podszewki, z doświadczenia wszyscy zgodnie wskazujemy, że główną przyczyną wzrostu cen były coroczne wyścigi towarzystw pod tytułem "kto da taniej?" i wręcz zabijanie się o klienta, dla którego jedynym priorytetem była cena.  Nie tędy droga, wszystko się kiedyś kończy i nagle firmy obudziły się z ręką w nocniku i musiały coś wymyślić, bo jak wspomniałeś OC stało się tańsze niż koszt jego świadczenia. Oczywiście powstanie nowego rejestru UFG, dziesiątek firm wyłudzających większe odszkodowania i wzrost szkodowości także przyczyniły się do wzrostu cen, ale wszelkie dane wskazują na to, że nie w tak dużej mierze, jak cebulactwo. 

 

Auto i jego ubezpieczenie to również nie jest towar pierwszej potrzeby drogi kolego, wręcz powiedziałbym, że telewizja tutaj wygrywa. 

 

Kończmy jednak ten spam, bo to nie miejsce i czas na takie dyskusje. 

 

Co do wyników jak każdy widzi - jak na pierwszy kwartał roku to są rekordowe. Co z tego wynika i co to wróży? Każdy niech zinterpretuje to sam. 

---------------------------------------


Przestrzegaj Zasad Społeczności UPC, a będziemy żyli w zgodzie.

Nauczyciel
666 167 6

Re: Podsumowanie 1Q 2019


@mmartinapisał(a):

 

 

Szkoda tylko, że kończąc za pół roku okres zobowiązania, nie będę w stanie osiągnąć poziomu cenowego, takiego jak nowy klient. No chyba że UPC polubi słówko „Nonsens” 😉

 
 

Oferty z DUK są mniej atrakcyjne od tych: oferowanych nowym klientom?

Do tej pory nie spotykana przeze mnie sytuacja ...

.....................................................................................................
Max, Eleven, HBO GO, C+ Prestige, Netflix 4K, Amazon Prime Video
Konto zbanowane
1248 356 57

Re: Podsumowanie 1Q 2019

@Szeptacz To zależy. Z jednej strony DUK ma zazwyczaj tańszą ofertę na usługi podstawowe, z drugiej strony takie promocje jak Kosmiczne święta miały zdecydowanie lepszą ofertę niektórych pakietów premium, jak HBO etc. I niektórzy bardzo kombinowali jak taką ofertę dostać. Na szczęście, czasem w DUK obecny klient może też dostać promocję dla nowych. 

 

Nie pozostajo nic innego jak UPC takich wyników pogratulować.