UPC
anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Aktualności

Highlighted
Tytan
Tytan
1977 979 157

UPCeusz – ulubieniec rodziny

UPC Polska rusza z nową kampanią reklamową i przedstawia nowego ulubieńca rodziny - UPCeusza

 

UPC Polska startuje z kampanią reklamową promującą nowe pakiety usług. Głównym bohaterem kampanii jest UPCeusz – ulubieniec rodziny.

 

UPCeusz to urocza postać, która symbolizuje markę oraz usługi UPC.
 
Jego róg świeci, dostarczając silne, najwyższej jakości Wi-Fi, skrzydełka oznaczają mobilność i szybkość, a długi ogon to symbol troski o Klienta i niezawodności. Jak go tu nie lubić?

Jego róg świeci, dostarczając silne, najwyższej jakości Wi-Fi, skrzydełka oznaczają mobilność i szybkość, a długi ogon to symbol troski o Klienta i niezawodności. Jak go tu nie lubić?

 

Zgodnie z obietnicą marki, UPC dzięki swoim usługom sprawia, że codzienne chwile są jeszcze bardziej kolorowe i pełne radości. UPCeusz doskonale się w tę misję wpisuje.

Bogdan Bucurei, Chief Marketing Officer UPC Polska

 

Rzadko zdarza się taka okazja, aby móc stworzyć brand hero dla marki masowej zupełnie od zera. To bardzo długotrwały proces, w który zaangażowanych jest co najmniej kilkanaście kreatywnych osób. Brainstormy, setki szkiców, aż dochodzimy do momentu, w którym mamy finalną postać, zupełnie inną niż pierwotny pomysł. Stworzyliśmy bohatera, który nie tylko w pełni uosabia wartości marki UPC, ale wzmacnia jej tożsamość, budując bardziej osobistą i emocjonalną więź z konsumentami.

Filip Szperl, dyrektor kreatywny agencji K2

-----
Trolli już nie widać?
Znakomicie!
6 ODPOW. 6
Nauczyciel
524 139 24

Re: UPCeusz – ulubieniec rodziny


@GDAnapisał(a):

Rzadko zdarza się taka okazja, aby móc stworzyć brand hero dla marki masowej zupełnie od zera. To bardzo długotrwały proces, w który zaangażowanych jest co najmniej kilkanaście kreatywnych osób. Brainstormy, setki szkiców, aż dochodzimy do momentu, w którym mamy finalną postać, zupełnie inną niż pierwotny pomysł. Stworzyliśmy bohatera, który nie tylko w pełni uosabia wartości marki UPC, ale wzmacnia jej tożsamość, budując bardziej osobistą i emocjonalną więź z konsumentami.

 



Jeśli są tacy, którym UPCeusz i jego rola przypadły do gustu, mam nadzieję, że się ujawnią, chętnie poznam ich nicki

 

Innowator
28 8 1

Re: UPCeusz – ulubieniec rodziny

Dobrym pomysłem byłoby, gdyby UPC takie maskotki dołączało gratisowo do nowo podpisywanych umów z klientami. Dla firmy niewielki wydatek w skali przychodów, dla dzieciaków - wiadomo, taka maskotka to na pewno atrakcja. A dziecko jak nikt inny potrafi zmusić rodziców do zmiany operatora 

 

Dwa, gdyby zrobić z tego prawdziwy router, a nie tylko reklamową postać, UPC zaorałoby niczym Keanu Reeves na E3 ... 

Omnibus
350 58 7

Re: UPCeusz – ulubieniec rodziny

Nowe pakiety to promowanie Internetu 500 mega oraz 1 giga

120 Mb/s + Telefon na start 40,97 zł
Nauczyciel
524 139 24

Re: UPCeusz – ulubieniec rodziny

Moderator
77 40 22

Re: UPCeusz – ulubieniec rodziny

Niektóre posty zostały usunięte ze względu na naruszenie Zasad Społeczności UPC oraz nie wnosiły nic do wątku. 

 

Pozdrawiam

Adrian

Moderator Społeczności UPC

-
Nie dotyczy
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Re: UPCeusz – ulubieniec rodziny

Sympatyczna maskotka.

Ale ta nazwa...