31-01-2018 11:18
2 Czy UPC Polska planuje w przyszłości zezwolić na aktywację i korzystanie z modemów
kablowych zakupionych przez klienta (oczywiście z listy zaakceptowanej przez samo UPC Polska i
sprzętu przez nią zweryfikowanego, jako zgodny z Waszą siecią)?:
- jeśli TAK, to kiedy w przyszłości…?
- jeśli NIE, to dlaczego?
Rozwiązane! Idź do rozwiązania.
31-01-2018 12:46
Bardzo dobre pytanie, Liczę na rozwiniętą odpowiedź i wyjaśnienia
--------------------------------------------------------------
Fiber Power 250 Mb/s - Ubee Evw3226
31-01-2018 14:34
@KOCUREK1970 nie planujemy umożliwienia podłączenia do naszej sieci innych modemów, niż te które dostarczamy. Nasi Klienci mają oczywiście możliwość podłączenia swoich routerów i innych urządzeń. Bazując na doświadczeniu naszych kolegów widzimy, że Klienci są bardziej zainteresowani sprzętem dostarczonym przez dostawcę, dla którego otrzymują pełne wsparcie techniczne.