UPC
anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

ConnectBox

ROZWIĄZANE
Inspirator
27 1 0

Adres IP

Witam mam taki problem i potrzebuje pomocy.

Posiadam Internet z Horizon GO wraz z routerem.

Chciałbym sobie założyć własny serwer pod gre.

Kiedy pytałem sie Panni czy jest mozliwe bym mial adres ip staly powiedziala mi ze tylko klienci biznesowi. 

Wiec pytam dlaczego tak jest? I czy jest mozliwosc wogole ominiecia tego. 

Dziekuje, pozdrawiam Tomek.

47 ODPOW. 47
Innowator
28 16 2

Re: Adres IP

1. Wystarczy przekierować porty na danyc komputer w danym zakresie (Serwer Tibia ? CS ?)
2. Jeżeli masz zmienne IP załóż sobie no-ip lub dyndns, ewentualnie kup domenę za 10 zł 1 rok (później dużo drożej i bez sensu jest takie coś).

Nie musisz mieć stałego IP żeby postawićserwer

Inspirator
27 1 0

Wiesz Co dzieki ze odpowiedziales ale ja troszke jestem zielony z tymiprzekierowaniami portow.

A jesli chodzi o no ip to juz prubbowalem i wgl nie widzi serwera.

Serwer chce postawic COunter Strike bo mam bardzo szybkie łacze.

Inspirator
27 1 0

Bez tytułu.jpg

Inspirator
27 1 0

I tutaj jestem zielony hehe chce poprostu zeby moj serwer CS byl widoczny dla graczy.

Profesor
1364 605 50

@Stary

A jaką masz prędkość na wysyłaniu DO Internetu?

I nie mów, że nie potrafisz danych wpisać w swój router (przecież są różne poradniki).

Poza tym stałe IP z różnych stron hostujących taką usługę musi wspierać Twój router.

.........................................................................................................................................................................................................To co prezentuję w moich postach jest moją opinią - to co w nich zawarte, każdy stosuje na własną odpowiedzialność.
Inspirator
27 1 0

Dlatego prosze o pomoc bo jestem zielony

Szukałem po forach jak skonfigurowac connectbox i lipa nigdzie nie ma a jak jest to akurat nie pod moj router :(

Profesor
1364 605 50