UPC
anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

ConnectBox

Użytkownik
6 0 0

Re: Archer t2u, problem z prędkością Wi-Fi, Ustawienia Connect Boxa


@brtknapisał(a):

Zrób zrzut ekranu tego testu z aplikacji z pro.speedtest.pl, musi być tam widoczne, że test jest certyfikowany. Oczywiście po kablu.


bez sensu, nie działa mi w ogóle sieć 5ghz, resetowałem całkiem connect boxa, łączyłem w jedną sieć, oddzielałem i nic. Teraz o tej godzinie korzystam z Wi-Fi 2.4ghz. Prędkość wynosi 12-20Mb/s zależnie od  sytuacji. Postaram się zrobić ten test jeszcze raz w piątek, lecz i tak sprawę załatwię telefonicznie, nie mam czasu, aby wybrać się do biura i robić afery. Być może coś w mojej okolicy zakłóca sygnał, albo problemy techniczne od dawien dawna.  

Highlighted
Moderator
1013 657 163

Re: Archer t2u, problem z prędkością Wi-Fi, Ustawienia Connect Boxa

Nie bardzo rozumiem dlaczego niektóre osoby w tym temacie uwarunkowują działanie sieci bezprzewodowej od wersji softu Comapala. Wszystkie zgłaszane tutaj dotychczas na forum problemy z transferem na sieci 5 GHz bez względu na wersję softu należy traktować jako jednostkowe problemy z działaniem sieci Wi-Fi u danego użytkownika. Nie zdiagnozowaliśmy, aby którakolwiek z wersji softu obecnie dostępnych dla Connect Boxa miały problemy z transferem na Wi-Fi.  Co więcej autor tego tematu wspomina, że problem występuje zarówno na 2,4 jak i 5 GHz tym bardziej nie rozumiem sugestii, które otrzymał od niektórych tutaj. 

 

Proponuję wykonać jak należy test certyfikowane z UKE, który wykluczy wiele czynników i wkleić jego wyniki tutaj. Co do reklamowania transferu na Wi-Fi to mogę napisać tylko tyle ->  I proszę, aby nikt mi tutaj nie szukał drugiego dna, że pracownik UPC próbuje komukolwiek utrudnić proces składania reklamacji. Każdy nasz klient ma do tego jak najbardziej prawo i wszystko szczegółowo zostało opisane tutaj. Należy jednak pamiętać o RŚU, z którego wynika, że gwarantowane przez nas jest jedynie połączenie kablowe. . Działanie usługi bezprzewodowego Internetu - jak każdy sygnał radiowy - może być tłumione przez różne przeszkody, zakłócenia zewnętrzne lub przez obecność innych urządzeń emitujących fale elektromagnetyczne. Czynniki te mogą powodować obniżenie prędkości transferu danych i jakości usługi internetowej, jest to naturalny proces, na który nie mamy żadnego wpływu. Prędkości osiągane przy połączeniu bezprzewodowym mogą być więc niższe niż przy połączeniu kablowym co jest normalne.

Nauczyciel
608 164 8

Re: Archer t2u, problem z prędkością Wi-Fi, Ustawienia Connect Boxa

@gmati98 napisałeś, że na kablu wyciągasz 40Mb/s, stąd sugestia testu certyfikowanego po kablu. Jeżeli po kablu nie masz full, to po WiFi mogą być jeszcze gorsze wyniki, jeżeli nie jest to problem z Twoją karta sieciowa LAN.


_____________________________________