UPC
anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

ConnectBox

Użytkownik
6 0 0

Re: Archer t2u, problem z prędkością Wi-Fi, Ustawienia Connect Boxa


@brtknapisał(a):

Zrób zrzut ekranu tego testu z aplikacji z pro.speedtest.pl, musi być tam widoczne, że test jest certyfikowany. Oczywiście po kablu.


bez sensu, nie działa mi w ogóle sieć 5ghz, resetowałem całkiem connect boxa, łączyłem w jedną sieć, oddzielałem i nic. Teraz o tej godzinie korzystam z Wi-Fi 2.4ghz. Prędkość wynosi 12-20Mb/s zależnie od  sytuacji. Postaram się zrobić ten test jeszcze raz w piątek, lecz i tak sprawę załatwię telefonicznie, nie mam czasu, aby wybrać się do biura i robić afery. Być może coś w mojej okolicy zakłóca sygnał, albo problemy techniczne od dawien dawna.  

Tytan
1438 819 568

Re: Archer t2u, problem z prędkością Wi-Fi, Ustawienia Connect Boxa

Nie bardzo rozumiem dlaczego niektóre osoby w tym temacie uwarunkowują działanie sieci bezprzewodowej od wersji softu Comapala. Wszystkie zgłaszane tutaj dotychczas na forum problemy z transferem na sieci 5 GHz bez względu na wersję softu należy traktować jako jednostkowe problemy z działaniem sieci Wi-Fi u danego użytkownika. Nie zdiagnozowaliśmy, aby którakolwiek z wersji softu obecnie dostępnych dla Connect Boxa miały problemy z transferem na Wi-Fi.  Co więcej autor tego tematu wspomina, że problem występuje zarówno na 2,4 jak i 5 GHz tym bardziej nie rozumiem sugestii, które otrzymał od niektórych tutaj. 

 

Proponuję wykonać jak należy test certyfikowane z UKE, który wykluczy wiele czynników i wkleić jego wyniki tutaj. Co do reklamowania transferu na Wi-Fi to mogę napisać tylko tyle ->  I proszę, aby nikt mi tutaj nie szukał drugiego dna, że pracownik UPC próbuje komukolwiek utrudnić proces składania reklamacji. Każdy nasz klient ma do tego jak najbardziej prawo i wszystko szczegółowo zostało opisane tutaj. Należy jednak pamiętać o RŚU, z którego wynika, że gwarantowane przez nas jest jedynie połączenie kablowe. . Działanie usługi bezprzewodowego Internetu - jak każdy sygnał radiowy - może być tłumione przez różne przeszkody, zakłócenia zewnętrzne lub przez obecność innych urządzeń emitujących fale elektromagnetyczne. Czynniki te mogą powodować obniżenie prędkości transferu danych i jakości usługi internetowej, jest to naturalny proces, na który nie mamy żadnego wpływu. Prędkości osiągane przy połączeniu bezprzewodowym mogą być więc niższe niż przy połączeniu kablowym co jest normalne.

---------------------------------------


Przestrzegaj Zasad Społeczności UPC, a będziemy żyli w zgodzie.

Wykładowca
815 193 10

Re: Archer t2u, problem z prędkością Wi-Fi, Ustawienia Connect Boxa

@gmati98 napisałeś, że na kablu wyciągasz 40Mb/s, stąd sugestia testu certyfikowanego po kablu. Jeżeli po kablu nie masz full, to po WiFi mogą być jeszcze gorsze wyniki, jeżeli nie jest to problem z Twoją karta sieciowa LAN.


_____________________________________



#freeZYLX