UPC
anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

ConnectBox

ROZWIĄZANE
Highlighted
Użytkownik
3 0 0

Bardzo wolny upload po kablu

Dzień dobry,

 

W poniedziałek miałem "świeżo" montowany nowy modem CONNECT BOX, natomiast już od wtorku/ środy mam problem z Uploadem, zamiast osiągać ok 6mb/s, osiągam ok 0,02mb/s. Ogólnie nie da się nic zrobić w internecie co wymaga większego zbuforowania. Download jest ok. Po resetowaniu routera "prawidłowa" wartość uploadu wraca do normy tj. ok 6mb/s ale tylko na parenaście minut. Czy ktoś wie jak poradzić sobie z tym problemem we własnym zakresie (zanim umówię się z technikiem trochę minie... a przyjdzie zresetuje modem i będzie dobrze przez te paręnaście minut). Kabel koncentryczny jest całkowicie nowy nie zagięty, kabel ethernetowy również ok1m, sprawdzany na 3 różnych.

5 ODPOW. 5
Użytkownik
3 0 0

Re: Bardzo wolny upload po kablu

Po WIFI jest w sumie to samo, upload na takim poziomie jak po kablu, chciałem podłączyć kabel pod horizona,zobaczyć jak będzie tam, natomiast wyskakuje mi brak połaczenia z internetem

Omnibus
280 46 4

Re: Bardzo wolny upload po kablu

Zadzwon do działu technicznego bo możliwe że urządzenie jest wadliwe albo coś modernizują w Twojej okolicy.

120 Mb/s + Telefon na start 40,97 zł
Moderator
1010 661 162

Re: Bardzo wolny upload po kablu

Kolega @Azar wskazał Ci co powinieneś zrobić. Źródłem może być uszkodzony modem lub ogólny problem z uploadem w Twoim rejonie.

Użytkownik
3 0 0

Re: Bardzo wolny upload po kablu

Świetna odpowiedź!! Zwłaszcza że napisałem, o tym aby nie wzywać technika... zero zaangażowania...

Moderator
1010 661 162

Re: Bardzo wolny upload po kablu

@Erykles proponuję post kolegi przeczytać jeszcze raz tylko tym razem bardziej uważnie 

 


@Azar napisał(a):

Zadzwon do działu technicznego bo możliwe że urządzenie jest wadliwe albo coś modernizują w Twojej okolicy.


 Kontakt z działem technicznym nie jest równoznaczny z tym, że wyślemy do Ciebie technika.