UPC
anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

ConnectBox

Highlighted
Inspirator
13 0 0

Brak podglądu z kamery w smartfonie - konfiguracja Connect BOXa.

Dzień dobry
Drodzy forumowicze:
Przechodzę od razu do mojego problemu, czyli brakiem podglądu przez internet (telefon smartfon) obrazu z kamery "Neo Coolcam *****-H20" ustawionej w moim mieszkaniu. Po kablu w komputerze PC obraz idealny - po Wi-Fi w telefonie/smartfonie OBRAZ IDEALNY - jak tylko wyłaczę Wi-Fi w smartfonie i włączę przesył danych - KONIEC kamera nie jest widoczna dla smartfona cały czas próbuje połączyć się z kamerką. Posiadam Connect BOX - (COMPAL CH7465CE) z UPC. Wczoraj po dwóch dniach walki znalazłem w necie podpowiedź że powinienem zmienić protokół IPv6 na protokół IPv4 - OK zrobiłem to, obecnie mam dostęp w Connect BOXie do protokołu IPv4 - i nic tak jak było tak jest ???
Zaraz po włączeniu protokołu IPv4 i resecie routera przez około godzinę podgląd na smartfonie był - bez włączonego Wi-Fi w telefonie. Proszę o POMOC i jeżeli można to trochę taką szczegółowszą - jestem "ZIELONY" z konfigurpwania portów - a szczególnie z "Przekierowywaniem portów".
Liczę na pomoc - z góry dziękuję. Programy do podglądu przez smartfona to "CoolCam" i "P2PIPCam" obydwa bardzo dobrze się sprawowały do tej pory. Nie wiem dokładnie kiedy nastąpił zanik podglądu w smartfonie - bardzo żadko korzystam z tej funkcji - ale około 4-5 miesiący temu wszystko jeszcze było OK.
Pozdrowienia z Bydgoszczy.
Czekam na POMOC

Wiesław

20 ODPOW. 20
Highlighted
Zawodowiec
284 45 12

Re: Brak podglądu z kamery w smartfonie - konfiguracja Connect BOXa.

@Wiesław 

Jak wygląda proces dodawania kamery do aplikacji na smartphone? Musisz podać adres IP kamery?

Highlighted
Inspirator
13 0 0

Re: Brak podglądu z kamery w smartfonie - konfiguracja Connect BOXa.

Witam

Wstawiam zdjęcia dla lepszego widoku Na spodzie kamerkiNa spodzie kamerkiAdres dodany przez  Connect BOXAdres dodany przez Connect BOX

Highlighted
Tytan
2705 577 130

Re: Brak podglądu z kamery w smartfonie - konfiguracja Connect BOXa.

Jeżeli w routerze masz włączone UPnP i w kamerce też to przekieruj ręcznie port 81 w Compalu

Highlighted
Zawodowiec
284 45 12

Re: Brak podglądu z kamery w smartfonie - konfiguracja Connect BOXa.

@Wiesław 

Zrób tak jak napisał MrPepka, albo ustaw strefę DMZ na adres IP swojej kamery.

Highlighted
Inspirator
13 0 0

Re: Brak podglądu z kamery w smartfonie - konfiguracja Connect BOXa.

UPnP włączone, Jak wejdę w zakładkę "Przekierowanie portów" wyświetla mi się coś takiego - Przepraszam co mam przekierować tam jest już port 81, a gdy wejdę w ustawienia kamery w przeglądarce jest coś takiego 😢 - a teraz IP kamery przydzielone przez Connect ma końcówkę 101 - jestem HISZPAN z tych klocków.

Z góry Dziekuję za zaangażowanie.IP Kamera - nr 2.jpgPrzekierowanie.jpgStrona kamery.jpg

Highlighted
Zawodowiec
284 45 12

Re: Brak podglądu z kamery w smartfonie - konfiguracja Connect BOXa.

Dodaj więc regułę z nowym adresem IP. 

Highlighted
Inspirator
13 0 0

Re: Brak podglądu z kamery w smartfonie - konfiguracja Connect BOXa.

Witam

Tak ale raz IP było z końcówką 214, a zachwilę jest 101 - o co chodzi !!!!

Pozdrawiam.

Highlighted
Zawodowiec
284 45 12

Re: Brak podglądu z kamery w smartfonie - konfiguracja Connect BOXa.

@Wiesław 

Nie mam zielonego pojęcia czemu masz teraz 101.

W sumie to nawet dobrze, że masz teraz odznaczone DHCP bo kamera zawsze będzie miała adres z końcówką 101.

 

Także w panelu CB dodaj nową regułę:

Bez tytułu.png

 

Albo możesz sytuacje odwrócić i w panelu kamery wpisać stare dane.

Highlighted
Inspirator
13 0 0

Re: Brak podglądu z kamery w smartfonie - konfiguracja Connect BOXa.

Strefa DMZ z adresem IP kamery nic nie dała.

Highlighted
Inspirator
13 0 0

Re: Brak podglądu z kamery w smartfonie - konfiguracja Connect BOXa.

Ustawiłem zgodnie z załączoną podpowiedzią i kurcze nic - może powinienem wyłączyć i włączyć Connecta ?

Highlighted
Zawodowiec
284 45 12

Re: Brak podglądu z kamery w smartfonie - konfiguracja Connect BOXa.

@Wiesław 

 

Spoza własnej sieci lokalnej, aby podłączyć się do kamery musisz podać adres IP jaki przydzieliło Ci UPC.

 

 

Jeżeli dalej nie działa możesz spróbować tak:

 

W panelu kamery zaznacz opcję "Podbierz adres IP z serwera DHCP"

Zapisz zmiany. Uruchom aplikację kamery na PC i wyszukaj ją, jaki adres IP pokazuje?

Potem zaloguj się do CB i dodaj do reguł nowy adres IP jeśli by go nie było.

 

 

Highlighted
Inspirator
13 0 0

Re: Brak podglądu z kamery w smartfonie - konfiguracja Connect BOXa.

Witam -

Znalazłem chochlika odpowiedzialnego za połączenie przez internet mojej kamerki, ten problem - to producent, który za przeproszeniem wypioł się na aktualizowanie, a raczej wspomaganie oprogramowania do smartfonów. Nie jestem mocny w te klocki, ale tu jest link który wszystko wyjaśnia - wstawiam go tak dla poczytania i ku przestrodze przed niepotrzbną dłubaniną w konfigurowaniu CB - on nie jeste temu winny.

Oto link: https://informatyk-lodz.pl/neo-coolcam-kamera-*****-h20-wifi-hd-bezprzewodowa-ir-11led-obrotowa/

Ten gość coś napisał o usłudze DDNS cyt.

"Brak łączności z kamerą internetu

Ponadto z kamerą można połączyć się tylko w sieci lokalnej, nie można połączyć się z nią z internetu pomimo, że wcześniej przy tych samych ustawieniach routera wszystko działało zarówno w przeglądarce IE jak i aplikacji pod Androidem. Możliwe, że ustawienia usługi DDNS przestały być wspierane przez producenta."

Temat uważam za zamknięty - szkoda.

Już zamówiłem inną kamerę: "Xiaomi Mi Home Security Camera 360° FHD 1080" - oprogramowanie ponoć nie robi problemów.

Wielkie Dziekuję za pomoc - to jest fana sprawa jak mozna liczyć na POMOC - Dzięki i dużo zdrowia dla wszystkich. 👍

Highlighted
Inspirator
13 0 0

Re: Brak podglądu z kamery w smartfonie - konfiguracja Connect BOXa.

Witam -

Znalazłem chochlika odpowiedzialnego za połączenie przez internet mojej kamerki, ten problem - to producent, który za przeproszeniem wypioł się na aktualizowanie, a raczej wspomaganie oprogramowania do smartfonów. Nie jestem mocny w te klocki, ale tu jest link który wszystko wyjaśnia - wstawiam go tak dla poczytania i ku przestrodze przed niepotrzbną dłubaniną w konfigurowaniu CB - on nie jeste temu winny.

Oto link:

https://informatyk-lodz.pl/neo-coolcam-kamera-*****-h20-wifi-hd-bezprzewodowa-ir-11led-obrotowa/

Ten gość coś napisał o usłudze DDNS cyt.

"Brak łączności z kamerą internetu

Ponadto z kamerą można połączyć się tylko w sieci lokalnej, nie można połączyć się z nią z internetu pomimo, że wcześniej przy tych samych ustawieniach routera wszystko działało zarówno w przeglądarce IE jak i aplikacji pod Androidem. Możliwe, że ustawienia usługi DDNS przestały być wspierane przez producenta."

Temat uważam za zamknięty - szkoda.

Już zamówiłem inną kamerę: "Xiaomi Mi Home Security Camera 360° FHD 1080" - oprogramowanie ponoć nie robi problemów.

Wielkie Dziekuję za pomoc - to jest fana sprawa jak mozna liczyć na POMOC - Dzięki i dużo zdrowia dla wszystkich.

 

Highlighted
Inspirator
13 0 0

Re: Brak podglądu z kamery w smartfonie - konfiguracja Connect BOXa.

Dopisuję tekst, który został przez system wygwiazdkowany - nie wiem dlaczego.

W miejsce tych gwiazdek trzeba wpisać: " -***** "

Pozdrawiam.