UPC
anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

ConnectBox

ROZWIĄZANE
Highlighted
Użytkownik
3 0 0

conect box rozłacza wifi

od pewnego czasu rozłącza mi wifi kilka razy diennie poza tym transfer spada tak ze szok wiekszosc dnia szieci ogladaja bajki na yt potrafi tak sie ciac ze nie da sie ogladac . laptop rozłacza sie czasem co 10 minut  dodam ze wifrre nadawane odemnie tez w tym czasie znika.

  w menu dziwne logi w załączeniu 

23-01-2019 20:48:56noticeGUI Login Status - Login Sucess from LAN interface; client ip=[192.168.0.122];CM-MAC=38:43:7d:0a:0d:f7;CMTS-MAC=00:17:10:88:43:63;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
23-01-2019 20:33:19noticeIllegal - Dropped FORWARD packet: src=2a01:0111:f335:1792:0000:0000:0000:0a61 MAC=17:10:88:43:63:86;CM-MAC=38:43:7d:0a:0d:f7;CMTS-MAC=00:17:10:88:43:63;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
23-01-2019 20:27:51noticeGUI Login Status - Login Sucess from LAN interface; client ip=[192.168.0.122];CM-MAC=38:43:7d:0a:0d:f7;CMTS-MAC=00:17:10:88:43:63;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
23-01-2019 20:24:55noticeIllegal - Dropped FORWARD packet: src=2a03:2880:f016:000b:face:b00c:0000:0002 MAC=17:10:88:43:63:86;CM-MAC=38:43:7d:0a:0d:f7;CMTS-MAC=00:17:10:88:43:63;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
23-01-2019 20:10:28noticeGUI Login Status - Login Sucess from LAN interface; client ip=[192.168.0.122];CM-MAC=38:43:7d:0a:0d:f7;CMTS-MAC=00:17:10:88:43:63;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
23-01-2019 20:05:42noticeIllegal - Dropped FORWARD packet: src=2a00:1450:401b:0805:0000:0000:0000:200e MAC=17:10:88:43:63:86;CM-MAC=38:43:7d:0a:0d:f7;CMTS-MAC=00:17:10:88:43:63;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
23-01-2019 18:09:49criticalNo Ranging Response received - T3 time-out;CM-MAC=38:43:7d:0a:0d:f7;CMTS-MAC=00:17:10:88:43:63;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
23-01-2019 18:09:00noticeREGISTRATION COMPLETE - Waiting for Operational status;CM-MAC=38:43:7d:0a:0d:f7;CMTS-MAC=00:17:10:88:43:63;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
23-01-2019 18:08:52noticeTLV-11 - unrecognized OID;CM-MAC=38:43:7d:0a:0d:f7;CMTS-MAC=00:17:10:88:43:63;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
23-01-2019 18:08:39warningMIMO Event MIMO: Stored MIMO=-1 post cfg file MIMO=-1;CM-MAC=38:43:7d:0a:0d:f7;CMTS-MAC=00:17:10:88:43:63;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
01-01-1970 00:01:18noticeCable Modem Reboot - due to power reset;CM-MAC=38:43:7d:0a:0d:f7;CMTS-MAC=00:00:00:00:00:00;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
23-01-2019 15:50:34noticeIllegal - Dropped FORWARD packet: src=2a00:1450:401b:0805:0000:0000:0000:200e MAC=17:10:88:43:63:86;CM-MAC=38:43:7d:0a:0d:f7;CMTS-MAC=00:17:10:88:43:63;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
23-01-2019 14:53:18criticalNo Ranging Response received - T3 time-out;CM-MAC=38:43:7d:0a:0d:f7;CMTS-MAC=00:17:10:88:43:63;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
23-01-2019 10:27:24noticeIllegal - Dropped FORWARD packet: src=2a00:1450:401b:0807:0000:0000:0000:2003 MAC=17:10:88:43:63:86;CM-MAC=38:43:7d:0a:0d:f7;CMTS-MAC=00:17:10:88:43:63;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
23-01-2019 10:04:11criticalNo Ranging Response received - T3 time-out;CM-MAC=38:43:7d:0a:0d:f7;CMTS-MAC=00:17:10:88:43:63;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
23-01-2019 07:21:58noticeIllegal - Dropped FORWARD packet: src=2a03:2880:f216:00c6:face:b00c:0000:7260 MAC=17:10:88:43:63:86;CM-MAC=38:43:7d:0a:0d:f7;CMTS-MAC=00:17:10:88:43:63;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
23-01-2019 04:07:08criticalNo Ranging Response received - T3 time-out;CM-MAC=38:43:7d:0a:0d:f7;CMTS-MAC=00:17:10:88:43:63;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
23-01-2019 03:50:40noticeIllegal - Dropped FORWARD packet: src=2a00:1450:401b:0802:0000:0000:0000:200a MAC=17:10:88:43:63:86;CM-MAC=38:43:7d:0a:0d:f7;CMTS-MAC=00:17:10:88:43:63;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
6 ODPOWIEDZI
Profesor
1292 586 48

Re: conect box rozłacza wifi

@tomikia

Witamy na naszym forum.

 

Pytanie czy rozłącza wifi czy rozłącza się cały internet - nie wskazuje to na problem z samym wifi tylko usługą lub sprzętem.

Proszę pokazać poziomy sygnałów z modemoroutera z zakresu DS (Downstream) jak i US (Upstream) i tu umieścić.

.........................................................................................................................................................................................................To co prezentuję w moich postach jest moją opinią - to co w nich zawarte, każdy stosuje na własną odpowiedzialność.
Użytkownik
3 0 0

Re: conect box rozłacza wifi

Częstotliwości w kanale zwrotnym
Kanał Częstotliwość (Hz) Poziom sygnału (dBmV) Szybkość symbolu (ksps) Modulacja ID Kanału
151600000395.12064qam4
231200000385.12064qam1
344800000395.12064qam3
438000000395.12064qam2

Częstotliwości w kanale zwrotnym
Kanał Typ kanału T1 Timeout T2 Timeout T3 Timeout T4 Timeout
12.00040
22.00000
32.00030
42.00010

 

Kanał Częstotliwość (Hz) Poziom sygnału (dBmV) SNR (dB) Modulacja ID Kanału
1754000000737256qam3
2738000000737256qam1
3762000000937256qam4
4770000000836256qam5
5778000000737256qam6
6786000000837256qam7
7794000000837256qam8
8802000000837256qam9
9810000000837256qam10
10818000000836256qam11
11826000000837256qam12
12834000000836256qam13
13842000000736256qam14
14850000000736256qam15
15858000000636256qam16

 

Zestawione kanały downstream
Kanał Status blokady RxMER (dB) Pre RS Errors Post RS Errors
1Zablokowany37.3563055153933757
2Zablokowany37.6363052945590711
3Zablokowany37.3563052927095631
4Zablokowany36.6103052944239720
5Zablokowany37.3563052945973742
6Zablokowany37.3563052948599691
7Zablokowany37.3563052942637669
8Zablokowany37.3563052949209651
9Zablokowany37.3563052965558805
10Zablokowany36.6103052963711907
11Zablokowany37.3563052966620917
12Zablokowany36.61030529485641178
13Zablokowany36.61030529669981074
14Zablokowany36.61030529619931799
15Zablokowany36.38730529668552442
Profesor
1512 406 77

Re: conect box rozłacza wifi

Czy po kablu problem też występuje?

https://zanimnapiszesz.info
Użytkownik
3 0 0

Re: conect box rozłacza wifi

nie mam pojecia komputer stacjonarny zmarł i mam tylko sprzesty po wi fi :(

Profesor
1512 406 77

Re: conect box rozłacza wifi

A jesteś w stanie sprawdzić po kablu czy internet też jest?

https://zanimnapiszesz.info
Profesor
1292 586 48

Re: conect box rozłacza wifi


@tomikia

A to laptop nie ma karty sieciowej LAN?

 

Jest problem z kanałami Upstream (US) i na ostatnich kanałach z Downstream (DS).

 

Podejrzewam tu problem z instalacją.

Proszę się kontaktować z infolinią operatora i zgłosić im problem - my sami tu na forum ani Pani go nie rozwiążemy, tu musi przyjść technik i sprawdzić instalację.

.........................................................................................................................................................................................................To co prezentuję w moich postach jest moją opinią - to co w nich zawarte, każdy stosuje na własną odpowiedzialność.