UPC
anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

ConnectBox

ROZWIĄZANE
Inspirator
7 1 1

conect box rozłacza wifi

od pewnego czasu rozłącza mi wifi kilka razy diennie poza tym transfer spada tak ze szok wiekszosc dnia szieci ogladaja bajki na yt potrafi tak sie ciac ze nie da sie ogladac . laptop rozłacza sie czasem co 10 minut  dodam ze wifrre nadawane odemnie tez w tym czasie znika.

  w menu dziwne logi w załączeniu 

23-01-2019 20:48:56noticeGUI Login Status - Login Sucess from LAN interface; client ip=[192.168.0.122];CM-MAC=38:43:7d:0a:0d:f7;CMTS-MAC=00:17:10:88:43:63;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
23-01-2019 20:33:19noticeIllegal - Dropped FORWARD packet: src=2a01:0111:f335:1792:0000:0000:0000:0a61 MAC=17:10:88:43:63:86;CM-MAC=38:43:7d:0a:0d:f7;CMTS-MAC=00:17:10:88:43:63;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
23-01-2019 20:27:51noticeGUI Login Status - Login Sucess from LAN interface; client ip=[192.168.0.122];CM-MAC=38:43:7d:0a:0d:f7;CMTS-MAC=00:17:10:88:43:63;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
23-01-2019 20:24:55noticeIllegal - Dropped FORWARD packet: src=2a03:2880:f016:000b:face:b00c:0000:0002 MAC=17:10:88:43:63:86;CM-MAC=38:43:7d:0a:0d:f7;CMTS-MAC=00:17:10:88:43:63;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
23-01-2019 20:10:28noticeGUI Login Status - Login Sucess from LAN interface; client ip=[192.168.0.122];CM-MAC=38:43:7d:0a:0d:f7;CMTS-MAC=00:17:10:88:43:63;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
23-01-2019 20:05:42noticeIllegal - Dropped FORWARD packet: src=2a00:1450:401b:0805:0000:0000:0000:200e MAC=17:10:88:43:63:86;CM-MAC=38:43:7d:0a:0d:f7;CMTS-MAC=00:17:10:88:43:63;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
23-01-2019 18:09:49criticalNo Ranging Response received - T3 time-out;CM-MAC=38:43:7d:0a:0d:f7;CMTS-MAC=00:17:10:88:43:63;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
23-01-2019 18:09:00noticeREGISTRATION COMPLETE - Waiting for Operational status;CM-MAC=38:43:7d:0a:0d:f7;CMTS-MAC=00:17:10:88:43:63;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
23-01-2019 18:08:52noticeTLV-11 - unrecognized OID;CM-MAC=38:43:7d:0a:0d:f7;CMTS-MAC=00:17:10:88:43:63;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
23-01-2019 18:08:39warningMIMO Event MIMO: Stored MIMO=-1 post cfg file MIMO=-1;CM-MAC=38:43:7d:0a:0d:f7;CMTS-MAC=00:17:10:88:43:63;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
01-01-1970 00:01:18noticeCable Modem Reboot - due to power reset;CM-MAC=38:43:7d:0a:0d:f7;CMTS-MAC=00:00:00:00:00:00;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
23-01-2019 15:50:34noticeIllegal - Dropped FORWARD packet: src=2a00:1450:401b:0805:0000:0000:0000:200e MAC=17:10:88:43:63:86;CM-MAC=38:43:7d:0a:0d:f7;CMTS-MAC=00:17:10:88:43:63;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
23-01-2019 14:53:18criticalNo Ranging Response received - T3 time-out;CM-MAC=38:43:7d:0a:0d:f7;CMTS-MAC=00:17:10:88:43:63;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
23-01-2019 10:27:24noticeIllegal - Dropped FORWARD packet: src=2a00:1450:401b:0807:0000:0000:0000:2003 MAC=17:10:88:43:63:86;CM-MAC=38:43:7d:0a:0d:f7;CMTS-MAC=00:17:10:88:43:63;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
23-01-2019 10:04:11criticalNo Ranging Response received - T3 time-out;CM-MAC=38:43:7d:0a:0d:f7;CMTS-MAC=00:17:10:88:43:63;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
23-01-2019 07:21:58noticeIllegal - Dropped FORWARD packet: src=2a03:2880:f216:00c6:face:b00c:0000:7260 MAC=17:10:88:43:63:86;CM-MAC=38:43:7d:0a:0d:f7;CMTS-MAC=00:17:10:88:43:63;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
23-01-2019 04:07:08criticalNo Ranging Response received - T3 time-out;CM-MAC=38:43:7d:0a:0d:f7;CMTS-MAC=00:17:10:88:43:63;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
23-01-2019 03:50:40noticeIllegal - Dropped FORWARD packet: src=2a00:1450:401b:0802:0000:0000:0000:200a MAC=17:10:88:43:63:86;CM-MAC=38:43:7d:0a:0d:f7;CMTS-MAC=00:17:10:88:43:63;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
15 ODPOW. 15
Profesor
1375 607 54

Re: conect box rozłacza wifi

@tomikia

Witamy na naszym forum.

 

Pytanie czy rozłącza wifi czy rozłącza się cały internet - nie wskazuje to na problem z samym wifi tylko usługą lub sprzętem.

Proszę pokazać poziomy sygnałów z modemoroutera z zakresu DS (Downstream) jak i US (Upstream) i tu umieścić.

.........................................................................................................................................................................................................To co prezentuję w moich postach jest moją opinią - to co w nich zawarte, każdy stosuje na własną odpowiedzialność.
Inspirator
7 1 1

Re: conect box rozłacza wifi

Częstotliwości w kanale zwrotnym
Kanał Częstotliwość (Hz) Poziom sygnału (dBmV) Szybkość symbolu (ksps) Modulacja ID Kanału
151600000395.12064qam4
231200000385.12064qam1
344800000395.12064qam3
438000000395.12064qam2

Częstotliwości w kanale zwrotnym
Kanał Typ kanału T1 Timeout T2 Timeout T3 Timeout T4 Timeout
12.00040
22.00000
32.00030
42.00010

 

Kanał Częstotliwość (Hz) Poziom sygnału (dBmV) SNR (dB) Modulacja ID Kanału
1754000000737256qam3
2738000000737256qam1
3762000000937256qam4
4770000000836256qam5
5778000000737256qam6
6786000000837256qam7
7794000000837256qam8
8802000000837256qam9
9810000000837256qam10
10818000000836256qam11
11826000000837256qam12
12834000000836256qam13
13842000000736256qam14
14850000000736256qam15
15858000000636256qam16

 

Zestawione kanały downstream
Kanał Status blokady RxMER (dB) Pre RS Errors Post RS Errors
1Zablokowany37.3563055153933757
2Zablokowany37.6363052945590711
3Zablokowany37.3563052927095631
4Zablokowany36.6103052944239720
5Zablokowany37.3563052945973742
6Zablokowany37.3563052948599691
7Zablokowany37.3563052942637669
8Zablokowany37.3563052949209651
9Zablokowany37.3563052965558805
10Zablokowany36.6103052963711907
11Zablokowany37.3563052966620917
12Zablokowany36.61030529485641178
13Zablokowany36.61030529669981074
14Zablokowany36.61030529619931799
15Zablokowany36.38730529668552442
Profesor
1619 418 83

Re: conect box rozłacza wifi

Czy po kablu problem też występuje?

https://zanimnapiszesz.info
Inspirator
7 1 1

Re: conect box rozłacza wifi

nie mam pojecia komputer stacjonarny zmarł i mam tylko sprzesty po wi fi :(

Profesor
1619 418 83

Re: conect box rozłacza wifi

A jesteś w stanie sprawdzić po kablu czy internet też jest?

https://zanimnapiszesz.info
Profesor
1375 607 54

Re: conect box rozłacza wifi


@tomikia

A to laptop nie ma karty sieciowej LAN?

 

Jest problem z kanałami Upstream (US) i na ostatnich kanałach z Downstream (DS).

 

Podejrzewam tu problem z instalacją.

Proszę się kontaktować z infolinią operatora i zgłosić im problem - my sami tu na forum ani Pani go nie rozwiążemy, tu musi przyjść technik i sprawdzić instalację.

.........................................................................................................................................................................................................To co prezentuję w moich postach jest moją opinią - to co w nich zawarte, każdy stosuje na własną odpowiedzialność.
Inspirator
7 1 1

Re: conect box rozłacza wifi

po wizycie technika i wymianie modemu na nowy problem nadal wystepuje a upc ma to w *****

 

Czas Priorytet Opis

24-02-2019 21:27:36criticalNo Ranging Response received - T3 time-out;CM-MAC=34:2c:c4:25:f6:8f;CMTS-MAC=00:17:10:88:43:63;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
24-02-2019 04:12:53criticalNo Ranging Response received - T3 time-out;CM-MAC=34:2c:c4:25:f6:8f;CMTS-MAC=00:17:10:88:43:63;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
23-02-2019 18:06:53criticalNo Ranging Response received - T3 time-out;CM-MAC=34:2c:c4:25:f6:8f;CMTS-MAC=00:17:10:88:43:63;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
22-02-2019 16:28:39noticeTLV-11 - unrecognized OID;CM-MAC=34:2c:c4:25:f6:8f;CMTS-MAC=00:17:10:88:43:63;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
22-02-2019 16:28:34warningMIMO Event MIMO: Stored MIMO=-1 post cfg file MIMO=-1;CM-MAC=34:2c:c4:25:f6:8f;CMTS-MAC=00:17:10:88:43:63;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
22-02-2019 09:29:44criticalNo Ranging Response received - T3 time-out;CM-MAC=34:2c:c4:25:f6:8f;CMTS-MAC=00:17:10:88:43:63;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
21-02-2019 22:32:28criticalNo Ranging Response received - T3 time-out;CM-MAC=34:2c:c4:25:f6:8f;CMTS-MAC=00:17:10:88:43:63;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
19-02-2019 16:32:27criticalNo Ranging Response received - T3 time-out;CM-MAC=34:2c:c4:25:f6:8f;CMTS-MAC=00:17:10:88:43:63;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
15-02-2019 15:05:11criticalNo Ranging Response received - T3 time-out;CM-MAC=34:2c:c4:25:f6:8f;CMTS-MAC=00:17:10:88:43:63;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
Inspirator
7 1 1

Re: conect box rozłacza wifi

Kanał Częstotliwość (Hz) Poziom sygnału (dBmV) Szybkość symbolu (ksps) Modulacja ID Kanału
151600000435.12064qam4
231200000415.12064qam1
338000000415.12064qam2
444800000425.12064qam3

Częstotliwości w kanale zwrotnym
Kanał Typ kanału T1 Timeout T2 Timeout T3 Timeout T4 Timeout
12.00000
22.00020
32.00010
42.00010
Inspirator
7 1 1

Re: conect box rozłacza wifi

Kanał Częstotliwość (Hz) Poziom sygnału (dBmV) SNR (dB) Modulacja ID Kanału

1754000000737256qam3
2738000000737256qam1
3762000000937256qam4
4770000000737256qam5
5778000000837256qam6
6786000000837256qam7
7794000000837256qam8
8802000000837256qam9
9810000000837256qam10
10818000000837256qam11
11826000000837256qam12
12834000000837256qam13
13842000000837256qam14
14850000000736256qam15
15858000000736256qam16

 

Zestawione kanały downstream

Kanał Status blokady RxMER (dB) Pre RS Errors Post RS Errors

1Zablokowany37.63665938850041371
2Zablokowany37.35665928658451348
3Zablokowany37.63665928714671097
4Zablokowany37.63665928665181182
5Zablokowany37.63665928708921247
6Zablokowany37.35665928725261145
7Zablokowany37.35665928669481076
8Zablokowany37.63665928749131047
9Zablokowany37.35665928748331222
10Zablokowany37.35665928758191126
11Zablokowany37.35665928649701254
12Zablokowany37.35665928762531076
13Zablokowany37.35665928779381158
14Zablokowany36.61065928814451275
15Zablokowany36.61065928761751606
Profesor
1375 607 54

Re: conect box rozłacza wifi

@tomikia

Po co były te wymiany modemu?

Instalację w lokalu technik sprawdził?

 

Bez sprawdzenia instalacji w lokalu klienta i dalej, można wymieniać modem jeszcze i 300 razy i niczego to nie zmieni.

.........................................................................................................................................................................................................To co prezentuję w moich postach jest moją opinią - to co w nich zawarte, każdy stosuje na własną odpowiedzialność.
Profesor
1619 418 83

Re: conect box rozłacza wifi

@tomikia

Sygnał jest OK. Z poprzednich postów wynika, że nie sprawdziłeś neta po kablu dlatego wciąż stwierdzam, że masz zapchany eter na Wi-Fi lub jakieś urządzenia (niekoniecznie w Twoim mieszkaniu) wpływają na działanie Wi-Fi u Ciebie

https://zanimnapiszesz.info
Profesor
1375 607 54

Re: conect box rozłacza wifi

@MrPepka

Nie jest sygnał Ok - ma błędy T3 na 3 kanałach US. 

Coś jest tam z samym sygnałem i ma na granicy dBmV.

Zobacz ile mu tam natrzaskało błędów przed korekcją i po korekcji.

 

Sygnał i cała instalacja do sprawdzenia - jeśli ze wszystkim jest ok nie ma prawa być tylu błędów.

 

.........................................................................................................................................................................................................To co prezentuję w moich postach jest moją opinią - to co w nich zawarte, każdy stosuje na własną odpowiedzialność.
Profesor
1619 418 83

Re: conect box rozłacza wifi


@KOCUREK1970napisał(a):

@MrPepka

Nie jest sygnał Ok - ma błędy nie tylko T3 ale i T4.

Coś jest tam z samym sygnałem i ma na granicy dBmV.

 


Błędy T3 nie muszą z automatu oznaczać problemów z sygnałem (choć przyjęło się, że to najczęściej problem z ingresem). Błędów T4 nigdzie nie widzę. A co do sygnału to należy pamiętać, że mamy taki okres, że się zmieniają warunki atmosferyczne, temperatura na zewnątrz skacze jak małpa w lesie, a przypominam, że temperatura za oknem też ma wpływ na tłumienie sygnału DS 

https://zanimnapiszesz.info
Profesor
1375 607 54

Re: conect box rozłacza wifi


@MrPepkanapisał(a):
Błędy T3 nie muszą z automatu oznaczać problemów z sygnałem (choć przyjęło się, że to najczęściej problem z ingresem). Błędów T4 nigdzie nie widzę. A co do sygnału to należy pamiętać, że mamy taki okres, że się zmieniają warunki atmosferyczne, temperatura na zewnątrz skacze jak małpa w lesie, a przypominam, że temperatura za oknem też ma wpływ na tłumienie sygnału DS 

Ale ma błędów natrzaskanych idących w czort wie jaką w sumie wartość liczbową (miliony?)

Co do błędów T4 poprawiłem - nie o T4 a o błędy też na pozostałych kanałach US mi szło.

Warunki pogodowe bez znaczenia - dobrze wyregulowany sygnał i sprawna instalacja kablowa nie pozwoli aż tak sygnałowi "popłynąć", by modem zaczął trzaskać takimi błędami.

 

Autor ma zgłosić to na infolinię, czekać na montera i wymusić na nim przejrzenie całej instalacji kablowej w lokalu i dalej - nie ma prawa być aż tylu błędów.

Skoro wymiana modemu nic nie pomogła, to nie jest to wina modemu a czegoś innego - co może to powodować wskazałem.

.........................................................................................................................................................................................................To co prezentuję w moich postach jest moją opinią - to co w nich zawarte, każdy stosuje na własną odpowiedzialność.