UPC
anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

ConnectBox

ROZWIĄZANE
Highlighted
Użytkownik
5 0 0

Connect Box - utrata połączeń z częścią urządzeń

Witam,

Mam problem z Connect Box-em, mianowicie sprawa wygląda tak, że np. oglądam YouTuba na TV który jest połączony z Connect Boxem przez WI-FI. Następnie chce coś zobaczy na laptopie i wtedy wyświetla mi się komunikat na laptopie, że połączeńie z internetem jest niedostepne. Laptop widzi mój ruter, ale jak chce się z nim polączyć to już nie ma takiej możliwości. Dodam, że w tym samym czasie na TV wszystkie czynności związane z siecią działaja prawidłowo. Pomaga jedynie reset Rutera.
Natomiast jak tak się dzieje to na ruterze migają mi na zielono kontrolki od WIFI i przesyłu danych.
Kiedyś sytuacja miala miejsce raz dziennie, a teraz bywa że zdarza się to raz na pół godziny i za chwile mój ruter będzie częściej resetowany niż działał :/

Nie dzwoniłem jeszcze do UPC bo może tutaj znajde odpowiedź.

Tak że dziękuje za każdą wskazówke

14 ODPOW. 14
Highlighted
Tytan
2685 575 129

Re: Connect Box - utrata połączeń z częścią urządzeń

Zaloguj się do GUI Connect Boxa i wklej zdjecia z Dziennika sieci

Highlighted
Tytan
1188 618 112

Re: Connect Box - utrata połączeń z częścią urządzeń

Witaj,

Zalecam na start standardowe czynnosci czyli:

reset modemu do ustawień fabrycznych za pomocą przycisku

rozdzielenie sieci 2.4GHz od 5GHz nadając im rózne nazwy SSID

sprawdzenie eteru np za pomoca wifi analizer na androida

zmiana kanałów nadawania dla obu czestotliwosci na mniej zatłoczone

w skrajnych przypadkach zmiana kanałów wi fi na węższe

 

Wszystkie te czynności zostały już niejednoktornie opisane na tym forum więc dasz sobie radę odkpując te informacje.

 

 

-------------------------------------------
Highlighted
Użytkownik
5 0 0

Re: Connect Box - utrata połączeń z częścią urządzeń

Nie jestem tak mega obiegany w temacie jak Ty, ale powiedz mi czy pisząc o GUI Connect Boxa chodzi Tobie o to co jest w Ustawieniach Zaawansowanych -->Status Sieci--> Dziennik Sieci?

Dopytuje się bo szukałem w wyszukiwarce forumowej, ale nie znalazłem tego wyrażenia.

 

 

 

Highlighted
Tytan
2685 575 129

Re: Connect Box - utrata połączeń z częścią urządzeń


@Michu0104 napisał(a):

Nie jestem tak mega obiegany w temacie jak Ty, ale powiedz mi czy pisząc o GUI Connect Boxa chodzi Tobie o to co jest w Ustawieniach Zaawansowanych -->Status Sieci--> Dziennik Sieci?

Dopytuje się bo szukałem w wyszukiwarce forumowej, ale nie znalazłem tego wyrażenia.

 

 


Tak, dokładnie o to

Highlighted
Tytan
2191 827 78

Re: Connect Box - utrata połączeń z częścią urządzeń

@Michu0104 

A co z pomiarem sieci WiFi w miejscu gdzie jest telewizor, komputer?

Z jaką siecią WiFi się łączysz: 2,4 GHz czy 5 GHz?

.........................................................................................................................................................................................................To co prezentuję w moich postach jest moją opinią - to co w nich zawarte, każdy stosuje na własną odpowiedzialność.
Highlighted
Użytkownik
5 0 0

Re: Connect Box - utrata połączeń z częścią urządzeń

Witajcie,

Przepraszam że po paru dniach natomaist praca wygrywa czasem z rozrywką.

jeżeli chodzi o dziennik sieci to poniżej wklejam (swoją drogą nic z tego nie kumam).
Jeżeli chodzi o ruter to korzystam tylko z częstotliwości 2,4, a 5 mam wyłączonom w ustawieniach. Co do odległości to ruter jest w centrum mieszkania a sygnal musi przejść przez ściane z cegły i ogólnie zasięg mam świetny. Również nie mam ustawionego filtrowania po MAC tylko ruter zabezpieczony jest samym hasłem.

 

Teraz w weekend zresetuje go na "twardo" i poobserwuje czy pomogło.

Czas Priorytet Opis

30-11-2019 09:46:47noticeIllegal - Dropped FORWARD packet: src=2a00:1450:401b:0807:0000:0000:0000:200a MAC=17:10:9A:04:8A:86;CM-MAC=ac:22:05:bc:03:bb;CMTS-MAC=00:17:10:9a:04:8a;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
30-11-2019 09:46:23noticeGUI Login Status - Login Sucess from LAN interface; client ip=[192.168.0.171];CM-MAC=ac:22:05:bc:03:bb;CMTS-MAC=00:17:10:9a:04:8a;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
30-11-2019 09:23:40noticeIllegal - Dropped FORWARD packet: src=2a03:2880:f216:00c4:face:b00c:0000:43fe MAC=17:10:9A:04:8A:86;CM-MAC=ac:22:05:bc:03:bb;CMTS-MAC=00:17:10:9a:04:8a;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
30-11-2019 08:50:28noticeREGISTRATION COMPLETE - Waiting for Operational status;CM-MAC=ac:22:05:bc:03:bb;CMTS-MAC=00:17:10:9a:04:8a;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
30-11-2019 08:50:25noticeTLV-11 - unrecognized OID;CM-MAC=ac:22:05:bc:03:bb;CMTS-MAC=00:17:10:9a:04:8a;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
30-11-2019 08:50:20noticeIllegal - Dropped FORWARD packet: src=192.168.0.59 MAC=2C:F4:32:B4:46:F5;CM-MAC=ac:22:05:bc:03:bb;CMTS-MAC=00:17:10:9a:04:8a;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
30-11-2019 08:50:20warningMIMO Event MIMO: Stored MIMO=-1 post cfg file MIMO=-1;CM-MAC=ac:22:05:bc:03:bb;CMTS-MAC=00:17:10:9a:04:8a;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
30-11-2019 08:50:17noticeIllegal - Dropped FORWARD packet: src=192.168.0.59 MAC=2C:F4:32:B4:46:F5;CM-MAC=ac:22:05:bc:03:bb;CMTS-MAC=00:17:10:9a:04:8a;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
01-01-1970 00:01:20noticeCable Modem Reboot - due to power reset;CM-MAC=ac:22:05:bc:03:bb;CMTS-MAC=00:00:00:00:00:00;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
29-11-2019 23:38:26noticeIllegal - Dropped FORWARD packet: src=2a03:2880:f2ff:00c5:face:b00c:0000:7260 MAC=17:10:9A:04:8A:86;CM-MAC=ac:22:05:bc:03:bb;CMTS-MAC=00:17:10:9a:04:8a;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
29-11-2019 22:33:53noticeREGISTRATION COMPLETE - Waiting for Operational status;CM-MAC=ac:22:05:bc:03:bb;CMTS-MAC=00:17:10:9a:04:8a;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
29-11-2019 22:33:50noticeTLV-11 - unrecognized OID;CM-MAC=ac:22:05:bc:03:bb;CMTS-MAC=00:17:10:9a:04:8a;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
29-11-2019 22:33:42warningMIMO Event MIMO: Stored MIMO=-1 post cfg file MIMO=-1;CM-MAC=ac:22:05:bc:03:bb;CMTS-MAC=00:17:10:9a:04:8a;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
29-11-2019 22:33:40noticeIllegal - Dropped FORWARD packet: src=192.168.0.115 MAC=5C:2E:59:64:B8:81;CM-MAC=ac:22:05:bc:03:bb;CMTS-MAC=00:17:10:9a:04:8a;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
01-01-1970 00:01:20noticeCable Modem Reboot - due to power reset;CM-MAC=ac:22:05:bc:03:bb;CMTS-MAC=00:00:00:00:00:00;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
29-11-2019 22:30:40noticeIllegal - Dropped FORWARD packet: src=192.168.0.115 MAC=5C:2E:59:64:B8:81;CM-MAC=ac:22:05:bc:03:bb;CMTS-MAC=00:17:10:9a:04:8a;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
29-11-2019 22:30:29criticalNo Ranging Response received - T3 time-out;CM-MAC=ac:22:05:bc:03:bb;CMTS-MAC=00:17:10:9a:04:8a;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
29-11-2019 22:29:18noticeIllegal - Dropped FORWARD packet: src=192.168.0.59 MAC=2C:F4:32:B4:46:F5;CM-MAC=ac:22:05:bc:03:bb;CMTS-MAC=00:17:10:9a:04:8a;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
29-11-2019 22:29:12criticalReceived Response to Broadcast Maintenance Request, But no Unicast Maintenance opportunities received - T4 time out;CM-MAC=ac:22:05:bc:03:bb;CMTS-MAC=00:17:10:9a:04:8a;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
29-11-2019 22:29:05noticeIllegal - Dropped FORWARD packet: src=192.168.0.87 MAC=60:AB:14:5E:52:2E;CM-MAC=ac:22:05:bc:03:bb;CMTS-MAC=00:17:10:9a:04:8a;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
Highlighted
Tytan
2685 575 129

Re: Connect Box - utrata połączeń z częścią urządzeń

Wklej screeny z zakładek Kanał dosyłowy i Kanał zwrotny

Highlighted
Tytan
2191 827 78

Re: Connect Box - utrata połączeń z częścią urządzeń

@Michu0104 

Prosząc o skan sieci WiFi, chodziło o to by pokazać ile i jakie inne sieci są w pobliżu. Na jakich kanałach pracują i z jaką mocą. 

Masz bardzo dużo wpisów w logach modemu, ale większość to tylko zwykła informacja.

 

Jaką wersję oprogramowania obecnie ma modem?

Modem jaka to jest wersja sprzętowa?

 

Zresetować modem guzikiem możesz, tylko proszę pamiętać, że wtedy wrócą ustawienia fabryczne sieci WiFi. 

.........................................................................................................................................................................................................To co prezentuję w moich postach jest moją opinią - to co w nich zawarte, każdy stosuje na własną odpowiedzialność.
Highlighted
Użytkownik
5 0 0

Re: Connect Box - utrata połączeń z częścią urządzeń

Tytan

Wersja sprzętu:5.01
Wersja oprogramowania:CH7465LG-NCIP-6.12.18.25-2p6-NOSH

Co do załączników, to dane o WI-FI są z aplikacji na telefon

 

 

Bez tytułu3.jpgBez tytułu2.jpgBez tytułu1.jpgScreenshot_2019-11-30-13-52-06.pngScreenshot_2019-11-30-13-52-11.pngScreenshot_2019-11-30-13-52-41.pngScreenshot_2019-11-30-13-51-57.pngBez tytułu.jpg

Highlighted
Tytan
2685 575 129

Re: Connect Box - utrata połączeń z częścią urządzeń

Zapewne powodem restartów modemu jest zbyt wysoki sygnał US tak więc wizyta technika jest potrzebna. Dzwoń na 813 813 813 i wzywaj technika

Highlighted
Użytkownik
5 0 0

Re: Connect Box - utrata połączeń z częścią urządzeń

A tak w paru słowach co to jest ten wysoki syganł US?

Highlighted
Tytan
2685 575 129

Re: Connect Box - utrata połączeń z częścią urządzeń

Wysoki sygnał UpStream czyli modem za mocno nadaje do CMTS-a tak bym to ujął

Highlighted
Tytan
Tytan
2310 1037 191

Re: Connect Box - utrata połączeń z częścią urządzeń


@Michu0104 napisał(a):

A tak w paru słowach co to jest ten wysoki syganł US?


https://forum.upc.eu/t5/connectbox/poziom-sygnalu-na-modemie/td-p/2928

-----
Mediamoduł CI+| Giga Connect Box | Horizon BOX | Horizon GO | Horizon TV
Highlighted
Tytan
2191 827 78

Re: Connect Box - utrata połączeń z częścią urządzeń

@Michu0104 

Sam sygnał wifi też nie jest rewelacyjny - poziom koło -60dBm jest poziomem na granicy zrywania linku.

Stabilny w miarę link i prędkość to minimum -80dBm.

 

Można spróbować zmienić kanał wifi na inny (unikając kanałów 1, 6 i 11).

 

I tak jak piszą, zbyt wysoki sygnał UpStream - tu bez serwisu się nie obejdzie.

.........................................................................................................................................................................................................To co prezentuję w moich postach jest moją opinią - to co w nich zawarte, każdy stosuje na własną odpowiedzialność.