UPC
anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

ConnectBox

Highlighted
Użytkownik
18 0 0

Re: Connect Box - Wifi przerywa

Jeszcze trochę odkopię temat, bo dalej nie daje mi to spokoju, zainstalowałem jeszcze inSSIDer i przed chwilą złapałem 2-sekundowe rozłączenie. Czy gdyby Wi-Fi było czymś zakłócane to czy ta linia z sygnałem nie powinna się jakoś załamać? Tutaj to wygląda całkowicie normalnie:

 

wifi.jpg

Highlighted
Zawodowiec
139 38 11

Re: Connect Box - Wifi przerywa

Poczytaj wątek

https://forum.upc.eu/t5/connectbox/nowy-laptop-i-problem-z-wifi-w-domu-rozlacza-wszystkie/m-p/40282#...

Tam znajdziesz historię, rozwiązanie i wnioski z niego wypływające. To ten sam problem, który ty masz.

Highlighted
Użytkownik
18 0 0

Re: Connect Box - Wifi przerywa

Czytałem już wcześniej, to nie jest ten sam problem. Mimo wielu prób nie udało mi się namierzyć konkretnego urządzenia które rozłącza mi internet. Poza tym tam ewidentnie widać że coś jest nie tak z połączeniem. U mnie wifi cały czas jest, a mimo to internet na te kilkanaście sekund przerywa

Highlighted
Zawodowiec
139 38 11

Re: Connect Box - Wifi przerywa

A przez jakie urządzenie łączysz się z Internetem? Przecież WiFi nie jest bezpośrednio dołączone do Internetu....

Highlighted
Użytkownik
18 0 0

Re: Connect Box - Wifi przerywa

Co masz na myśli pytając przez jakie urządzenie łączę się z internetem? W poprzednim poście chodziło mi o to, że w wątku który wkleiłeś ewidentnie ktoś ma problem z Wifi bo ma tam jakieś komunikaty, że coś z tym wifi jest nie tak. U mnie coś takiego po prostu nie ma miejsca, wifi mam cały czas, żadnych komunikatów o błędach nie dostaję, a internet jednak z jakiegoś powodu tracę i to na wszystkich urządzeniach na raz

Highlighted
Zawodowiec
139 38 11

Re: Connect Box - Wifi przerywa

I nie dostaniesz komunikatów o problemie z WiFi bo go nie ma. Ale łączysz się po WiFi z  punktem dostępowym w modemie kablowym. W modemie kablowym zainstalowany jest switch i programowy ruter, który przekazuje pakiety pomiędzy punktem dostępowym a wyjściem na kabel idący do dalszych urządzeń w sieci. Dlatego wyjasnię Ci poprzez pokazanie przykładu drogi. Jeśli gdzieś chcesz dojechać powiedzmy z Warszawy do Gdańska a gdzieś na tej drodze zostanie uszkodzony most, to co z tego, że pierwszy odcinek drogi jest dobry, zakłócenia w dowolnym miejscu tej drogi będą miały wpływ na czas przejazdu całą drogą.

Tak więc ty zgłaszasz problemy z połaczenie do odległego punktu (chwilowe zrywanie połączenia z Internetem) a uważasz, że problem jest tylko z Wifi. A na Twoim indywidualnym połączeniu znajduje się więcej urządzeń....

Highlighted
Użytkownik
18 0 0

Re: Connect Box - Wifi przerywa

Dzięki za opis, ja się przy niczym nie upieram, po prostu dalej nie jestem w stanie znaleźć rozwiązania tego problemu, czegokolwiek by on nie dotyczył. Dla pewności przeinstalowałem sterowniki w laptopie tak jak w wątku który wskazywales, alenale to nie dało i dalej tracę internet

Oczywiście inne kroki z tamtego wątku typu zmiana kanałów, szerokości itd już dawno były robione i nic nie pomogło. Skoro na 4 urządzeniach w tym dwóch Connect Boxach mam ten sam problem to chyba nie jest to jednak wina CB, a taki wniosek stamtąd płynie...

Highlighted
Zawodowiec
139 38 11

Re: Connect Box - Wifi przerywa

Chyba czytasz nieuważnie. Piszesz, że testowałeś na dwóch różnych CB. To przetestuj u kogoś z innym urządzeniem niż CB. Dlaczego - sprawdź czy oba CB mają tą samą wersję oprogramowania. Przecież każde urządzenie to nie tylko hadware ale przede wszystkim oprogramowanie. Czy jak właczysz komputer bez systemu to będziesz mógł z niego korzystać? Przeczytaj wpisy ludzi - wszyscy piszą o kłopotach po wgraniu nowej wersji oprogramowania do CB. Czy nie spotkałeś się z przypadkami, że po wgraniu updatu do Windowsa były kłopoty z działaniem systemu? I dopiero wgranie kolejnych poprawek pozwalało na korzystanie w pełni z urządzenia. Jeśli chcesz sprawdzić, czy to jest ten problem który występuje u Ciebie to pójdź do znajomych lub do publicznego punktu dostępowego z WiFi i sprawdź tam czy  połączenie po WiFi będzie się przerywało. Możesz także zrobić to w domu ze smartfonem . Ustaw w smartfonie opcję udostępniania Internetu po WiFi i połącz się po WiFi poprzez smartfon z Internetem. Wtedy sprawdzisz WiFi w tym samym otoczeniu i przy podobych zakłóceniach i  będzisz wiedział, czy twoja karta WiFi działa poprawnie. A jak będzie działała poprawnie to szukaj dalej w kolejnych urządzeniach na drodze w górę do Internetu.