UPC
anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

ConnectBox

ROZWIĄZANE
Highlighted
Użytkownik
3 0 0

Connect Box

Witam. Czy jest ktoś w stanie mi powiedzieć czemu na moim fouterze miga nonstop na zielono dioda "online" (strzałki) i ta na samym dole (płaska)? Internetu nie mam od rana i jest już to żenujące. Bardzo proszę o jakąś pomoc w odzyskaniu stałego łącza

9 ODPOW. 9
GDA
Pan Abonent ;-)
1367 683 107

Re: Connect Box

A co mowi Moje UPC lub status tutaj? https://pytania.upc.pl/?q=fact_1006821

---
W internecie możesz być tym kim zechcesz.
Jednak dziwne jest to, że większość ludzi wybiera bycie debilem ...
Profesor
1475 644 61

Re: Connect Box

@DAwidstrzyzewsk

Witamy na naszym forum.

 

Forum nie jest od zgłaszania tego typu spraw.

Dzwonimy 813 813 813 i tam to zgłaszamy.

.........................................................................................................................................................................................................To co prezentuję w moich postach jest moją opinią - to co w nich zawarte, każdy stosuje na własną odpowiedzialność.
Wykładowca
851 220 36

Re: Connect Box

To nie jest kanał do zgłaszania awarii. Jeśli wszystkie kable do modemoroutera  podpięte  poprawnie i próbowałeś zresetować urządzenie  to nie pozostaje Ci nic innego jak kontakt z infolinią i zgłosić awarię. 

 

Jak chcesz możesz jeszcze zalogować się na router i podpatrzyć jaki błąd pokazuje, aczkolwiek marne szanse by ktokolwiek był w stanie Ci tutaj pomóc. 

Użytkownik
3 0 0

Re: Connect Box

W statusie modemu pisze "Strojenie US" na czerwono.

Profesor
1668 425 87

Re: Connect Box

Tak jak moi przedmówcy wspomnieli jedyne co pomoże to zgłoszenie tego na infolinię 813 813 813. My tu na forum nic nie zdziałamy

https://zanimnapiszesz.info
Nauczyciel
655 448 61

Re: Connect Box


@DAwidstrzyzewsknapisał(a):

 Internetu nie mam od rana i jest już to żenujące.


Żenujące to jest to że przychodzisz na społeczość i tu zgłaszasz problem nie działającego "od rana" łącza zamiast zadzwonić na 813813813

-------------------------------------------
Nie jestem nauczycielem, nie jestem wsparciem technicznym. Jak się nie znasz to skontaktuj się z kimś kto się zna i za odpowiednie wynagrodzenie zrobi wszystko tak jak powinno być.

hosting
Użytkownik
3 0 0

Re: Connect Box

Mogę wiedzieć czemu dzwoniąc na wielokrotnie podany  nr 813 813 813 nie słychać nawet sygnału tylko automatycznie mnie rozłącza i tyle mogę się z kimś dogadać?

 

Nauczyciel
655 448 61

Re: Connect Box


@DAwidstrzyzewsknapisał(a):

Mogę wiedzieć czemu dzwoniąc na wielokrotnie podany  nr 813 813 813 nie słychać nawet sygnału tylko automatycznie mnie rozłącza i tyle mogę się z kimś dogadać?

 



Ale jak dogadać ? Mam zadzwonić do twojego operatora kom i sie zapytać co sie dzieje ? Czy w twoim imieniu mam zgłosić awarię do UPC ?

Ja się bezproblemowo mogę dodzwonić.

-------------------------------------------
Nie jestem nauczycielem, nie jestem wsparciem technicznym. Jak się nie znasz to skontaktuj się z kimś kto się zna i za odpowiednie wynagrodzenie zrobi wszystko tak jak powinno być.

hosting
Nauczyciel
573 158 23

Re: Connect Box

@DAwidstrzyzewsk jak masz problem z telefonem to zawsze możesz https://www.upc.pl/pomoc/kontakt/#/klient-indywidualny/ w klepujesz nr klienta podajesz wynik i masz mozmożliwosc polaczyc się przez chat

.......................................................................................................................................................................................Nie dyskutuj z debilem! Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem.