UPC
anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

ConnectBox

ROZWIĄZANE
Użytkownik
2 0 0

ConnectBox - restart i włamanie?

Hej, mam mały problem. Otóż po zmianie prędkości z 60 na 150, odłączyłem swój ruter tplink (connectbox pracował jako modem) i przestawiłem ConnectBoxa z modemu na ruter, zrobiony reset. Od tego momentu raz, dwa razy w tygodniu ConnecBox sam się resetuje (ustawienia nazwy wifi, hasła pamięta), po czym nie mogę wejść na panel ConnectBoxa (192.168.0.1), oraz wifi działa w tym momencie na 2,4G (czy nie sieje sygnału 5G, nie wiem, bo nie mogę się zalogować, a laptop podłacza się tylko na 2,4G, normalnie łaczy się po 5G). Muszę go ręcznie wyłączyć, odczekać i włączyć z powrotem.

Czy jest możliwe, że ConnectBox jest w tym momencie atakowany i się wiesza ? Jest kilka wpisów Illegal - Dropped INPUT, dwa wpisy Illegal - Dropped FORWARD, jedno TLV-11 - unrecognized OID, jedno Cable Modem Reboot - dual boot reset indication (te wpisy w godz. 19-21), jedno ok godz 13 - No Ranging Response received - T3 time-out.

Prędkość w miarę utrzymuje, pingi są na poziomie ok 10-12, tak więc podejrzewam się sygnał jest ok. Jest tylko problem z restartem ConnectBoxa.

 

3 ODPOWIEDZI
Naukowiec
1278 389 69

Re: ConnectBox - restart i włamanie?

A jaki masz sygnał DS/US?

https://zanimnapiszesz.info
Highlighted
Użytkownik
2 0 0

Re: ConnectBox - restart i włamanie?

A więc tak, to są logi:

 

14-09-2018 16:04:22noticeGUI Login Status - Login Sucess from LAN interface; client ip=[192.168.0.213];CM-MAC=ac:22:05:3a:20:9d;CMTS-MAC=cc:8e:71:69:dd:d0;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
14-09-2018 15:24:42noticeIllegal - Dropped INPUT packet: src=118.123.241.229 MAC=CC:8E:71:69C:19;CM-MAC=ac:22:05:3a:20:9d;CMTS-MAC=cc:8e:71:69:dd:d0;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
14-09-2018 12:35:38noticeMDD Recovery following MDD Loss;CM-MAC=ac:22:05:3a:20:9d;CMTS-MAC=cc:8e:71:69:dd:d0;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
14-09-2018 12:35:36warningLost MDD Timeout;CM-MAC=ac:22:05:3a:20:9d;CMTS-MAC=cc:8e:71:69:dd:d0;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
14-09-2018 12:35:29criticalSYNC Timing Synchronization failure - Loss of Sync;CM-MAC=ac:22:05:3a:20:9d;CMTS-MAC=cc:8e:71:69:dd:d0;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
14-09-2018 12:33:44noticeMDD Recovery following MDD Loss;CM-MAC=ac:22:05:3a:20:9d;CMTS-MAC=cc:8e:71:69:dd:d0;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
14-09-2018 12:33:28warningLost MDD Timeout;CM-MAC=ac:22:05:3a:20:9d;CMTS-MAC=cc:8e:71:69:dd:d0;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
14-09-2018 12:33:23criticalSYNC Timing Synchronization failure - Loss of Sync;CM-MAC=ac:22:05:3a:20:9d;CMTS-MAC=cc:8e:71:69:dd:d0;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
14-09-2018 12:21:54noticeIllegal - Dropped INPUT packet: src=113.27.115.159 MAC=CC:8E:71:69C:19;CM-MAC=ac:22:05:3a:20:9d;CMTS-MAC=cc:8e:71:69:dd:d0;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
14-09-2018 07:27:12noticeGUI Login Status - Login Sucess from LAN interface; client ip=[192.168.0.213];CM-MAC=ac:22:05:3a:20:9d;CMTS-MAC=cc:8e:71:69:dd:d0;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
14-09-2018 07:26:45noticeIllegal - Dropped INPUT packet: src=205.185.216.42 MAC=CC:8E:71:69C:19;CM-MAC=ac:22:05:3a:20:9d;CMTS-MAC=cc:8e:71:69:dd:d0;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
13-09-2018 23:41:35noticeGUI Login Status - Login Sucess from LAN interface; client ip=[192.168.0.213];CM-MAC=ac:22:05:3a:20:9d;CMTS-MAC=cc:8e:71:69:dd:d0;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
13-09-2018 23:22:55noticeIllegal - Dropped INPUT packet: src=205.185.216.42 MAC=CC:8E:71:69C:19;CM-MAC=ac:22:05:3a:20:9d;CMTS-MAC=cc:8e:71:69:dd:d0;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
13-09-2018 21:51:17noticeGUI Login Status - Login Sucess from LAN interface; client ip=[192.168.0.213];CM-MAC=ac:22:05:3a:20:9d;CMTS-MAC=cc:8e:71:69:dd:d0;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
13-09-2018 21:26:56noticeIllegal - Dropped INPUT packet: src=104.81.105.144 MAC=CC:8E:71:69C:19;CM-MAC=ac:22:05:3a:20:9d;CMTS-MAC=cc:8e:71:69:dd:d0;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
13-09-2018 21:26:19noticeGUI Login Status - Login Sucess from LAN interface; client ip=[192.168.0.213];CM-MAC=ac:22:05:3a:20:9d;CMTS-MAC=cc:8e:71:69:dd:d0;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
13-09-2018 21:23:09noticeIllegal - Dropped FORWARD packet: src=193.106.31.194 MAC=CC:8E:71:69C:19;CM-MAC=ac:22:05:3a:20:9d;CMTS-MAC=cc:8e:71:69:dd:d0;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
13-09-2018 21:23:01noticeREGISTRATION COMPLETE - Waiting for Operational status;CM-MAC=ac:22:05:3a:20:9d;CMTS-MAC=cc:8e:71:69:dd:d0;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
13-09-2018 21:22:53noticeTLV-11 - unrecognized OID;CM-MAC=ac:22:05:3a:20:9d;CMTS-MAC=cc:8e:71:69:dd:d0;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
13-09-2018 21:22:48warningMIMO Event MIMO: Stored MIMO=-1 post cfg file MIMO=-1;CM-MAC=ac:22:05:3a:20:9d;CMTS-MAC=cc:8e:71:69:dd:d0;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;

 

Kanał zwrotny:

Kanał Częstotliwość (Hz) Poziom sygnału (dBmV) Szybkość symbolu (ksps) Modulacja ID Kanału

131200000505.12064qam4
251600000485.12064qam3
344800000485.12064qam2
438000000505.12064qam

1

 

Kanał dosyłowy

Zestawione kanały downstream

Kanał Częstotliwość (Hz) Poziom sygnału (dBmV) SNR (dB) Modulacja ID Kanału

1754000000235256qam19
2610000000437256qam1
3618000000537256qam2
4626000000437256qam3
5634000000537256qam4
6642000000536256qam5
7650000000537256qam6
8658000000437256qam7
9666000000436256qam8
10674000000436256qam9
11682000000436256qam10
12690000000336256qam11
13698000000336256qam12
14706000000336256qam13
15714000000335256qam14
16722000000336256qam15
17730000000336256qam16
18738000000336256qam17
19746000000235256qam18
20762000000235256qam20
21770000000235256qam21
22778000000235256qam22
23786000000234256qam23
24794000000235256qam24

 

Zestawione kanały downstream

Kanał Status blokady RxMER (dB) Pre RS Errors Post RS Errors

1Zablokowany35.78022963368891207
2Zablokowany37.6362242683800607
3Zablokowany37.35622426825901987
4Zablokowany37.35622426823931842
5Zablokowany37.356224267420734
6Zablokowany36.610224267480376
7Zablokowany37.3562242675193101
8Zablokowany37.356224267917895
9Zablokowany36.387224267996777
10Zablokowany36.3872242680878101
11Zablokowany36.610224267457074
12Zablokowany36.3872242680411116
13Zablokowany36.6102242673952106
14Zablokowany36.3872242680342165
15Zablokowany35.7802242669003289
16Zablokowany36.3872242687339168
17Zablokowany36.3872242687719158
18Zablokowany36.3872242686266200
19Zablokowany35.7802242690261336
20Zablokowany35.78022426857591062
21Zablokowany35.78022426855351222
22Zablokowany35.59522426839812100
23Zablokowany35.08422426751484400
24Zablokowany35.59522427063082493
Naukowiec
1017 515 37

Re: ConnectBox - restart i włamanie?

@przemek480

Dużo błędów w dzienniku CB przed korekcją.

Być może będzie konieczna wymiana CB - zgłoś to na infolinię.

 

Tu na forum jest trochę osób, którzy tak jak Ty mają te resety:

https://forum.upc.eu/t5/connectbox/permanentne-resetowanie-connect-box-a/m-p/15324#M1785

.........................................................................................................................................................................................................To co prezentuję w moich postach, jest moją opinią - to co w nich zawarte, każdy stosuje na własną odpowiedzialność.