UPC
anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

ConnectBox

ROZWIĄZANE
Highlighted
Użytkownik
4 0 0

ConnectBox - wyłącza się

Witam!

 

od kilku godzin mam problem z routerem od UPC.

Mianowicie gdy chcę go włączyć wszystko dziala normalnie do czasu gdy na zielono zaświeci się znacznik transmisji danych i po kilku sekundach router się wyłącza a gdy chcę

uruchomić go ponownie muszę wyjąć i włożyć kabel z gniazdka.

 

6 ODPOW. 6
-
Nie dotyczy
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Re: ConnectBox - wyłącza się

@Wizzy na dzień dobry spróbuj tego:
https://pytania.upc.pl/?q=fact_1007355

Użytkownik
4 0 0

Re: ConnectBox - wyłącza się

Niestety nie pomogło

Tytan
2337 534 105

Re: ConnectBox - wyłącza się

Router był wymieniany? Jaki jest poziom sygnału (sprawdź to na stronie 192.168.0.1 lub 192.168.100.1, tam po zalogowaniu wejdź w Ustawienia zaawansowane, narzędzia i status sieci). Stamtąd zrób screeny z zakładek Kanał Dosyłowy, Kanał Zwrotny i Dziennik Sieci.

https://zanimnapiszesz.info
Użytkownik
4 0 0

Re: ConnectBox - wyłącza się

Tylko jest taki problem, że aby wjesc na ta strone musze byc polaczony z routerem a ja korzystam z danych komorkowych wiec nie moge

Użytkownik
4 0 0

Re: ConnectBox - wyłącza się

i nie nie byl wymieniany

-
Nie dotyczy
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Re: ConnectBox - wyłącza się

@Wizzy a nie masz możliwości po kablu się podłaczyć? Po "danych komórkowych" nie da rady się dostać do routera...musiał byś ew. po wifi się do niego podłączyć...