UPC
anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

ConnectBox

ROZWIĄZANE
Użytkownik
4 0 0

ConnectBox - wyłącza się

Witam!

 

od kilku godzin mam problem z routerem od UPC.

Mianowicie gdy chcę go włączyć wszystko dziala normalnie do czasu gdy na zielono zaświeci się znacznik transmisji danych i po kilku sekundach router się wyłącza a gdy chcę

uruchomić go ponownie muszę wyjąć i włożyć kabel z gniazdka.

 

6 ODPOWIEDZI
-
Nie dotyczy
1054 0 58

Re: ConnectBox - wyłącza się

@Wizzy na dzień dobry spróbuj tego:
https://pytania.upc.pl/?q=fact_1007355

Użytkownik
4 0 0

Re: ConnectBox - wyłącza się

Niestety nie pomogło

Profesor
1510 406 77

Re: ConnectBox - wyłącza się

Router był wymieniany? Jaki jest poziom sygnału (sprawdź to na stronie 192.168.0.1 lub 192.168.100.1, tam po zalogowaniu wejdź w Ustawienia zaawansowane, narzędzia i status sieci). Stamtąd zrób screeny z zakładek Kanał Dosyłowy, Kanał Zwrotny i Dziennik Sieci.

https://zanimnapiszesz.info
Użytkownik
4 0 0

Re: ConnectBox - wyłącza się

Tylko jest taki problem, że aby wjesc na ta strone musze byc polaczony z routerem a ja korzystam z danych komorkowych wiec nie moge

Użytkownik
4 0 0

Re: ConnectBox - wyłącza się

i nie nie byl wymieniany

-
Nie dotyczy
1054 0 58

Re: ConnectBox - wyłącza się

@Wizzy a nie masz możliwości po kablu się podłaczyć? Po "danych komórkowych" nie da rady się dostać do routera...musiał byś ew. po wifi się do niego podłączyć...