UPC
anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

ConnectBox

Highlighted
Użytkownik
18 0 0

Re: ConnectBox - zrywanie polaczenia

@pawelb odpowiadajac troche w kontrze do tego co napisales odnosnie tego ze ludzie sobie sami przerabiaja itd. Jakby UPC zaczelo podlanczac ludzi przez swiatlowod to tego problemu by nie bylo. Hmm a w zasadzie... nie wiem czemu te problemy sa u mnie mam "Fiber Power", a dla mojej lokalizacji jest wszedzie oferta na "Internet swiatlowodowy" 

Highlighted
Omnibus
426 155 5

Re: ConnectBox - zrywanie polaczenia

@zaq12w

Żadna większa kablówka nie podłącza abonentów po światłowodzie do mieszkania, światłowód kończy się w budynku bo to FTTB a nie FTTH, zdziwiłbyś się ale większość abonentow kablówek nie chce żadnego światłowodu jeśli mają już w domu koncentryk, nie chcą wymiany kabli i demolki w mieszkaniu, w nowych budynkach tak ale w starych nie, wiem co mowie

Napisałem o tych samodzielnych przeróbkach koncentryka bo naprawdę nie należy tego robić samodzielnie, trzeba dobrac rozgalezniki i umieć porządnie zakończyc kabel a z tym już bywa gorzej  

Highlighted
Tytan
Tytan
2335 1039 193

Re: ConnectBox - zrywanie polaczenia

Jeżeli ktos rozszczelnił instalacje i wprowadził ingress do sieci to niestety jest to szukanie igly w stogu siana

 

tak sie niestety koncza kazde domorosle przerobki, "a pociagne sobie kabel do sypialni do telewizora, kupilem rozgaleziacz w markecie"

-----
Mediamoduł CI+| Giga Connect Box | Horizon BOX | Horizon GO | Horizon TV
Highlighted
Omnibus
426 155 5

Re: ConnectBox - zrywanie polaczenia

@zaq12w 

jest jakiś progres w działaniu internetu czy bez zmian?

Highlighted
Użytkownik
18 0 0

Re: ConnectBox - zrywanie polaczenia

@pawelb bezposrednio w temacie bez zmian. Wczoraj bylo troche wiecej zerwan netu wiec zadzwonilem na Infolinie. Mialem nadzieje ze dodatkowy monitoring ktory zostal zalozony w piatek cos pokaze. Niestety ale Pani powiedziala ze nic z niego nie widac. Bylo to o tyle dziwne ze w trakcie naszej rozmowy Internet sie zrywal i na ConnectBoxie sa logi dot. "registration successfull" a w systemach UPC tego nie widac. Pytalem ponownie o poziomy sygnalow ktore sugerowaliscie mi wczesniej w tym temacie i wg. Pani sa w normie.

 

Natomiast zaczynam powoli temat ogarniac z innej strony, nie wiem czy to potencjalnie dobra decyzja ale pomaranczowy operator moze mnie swiatlowodem.podlaczyc. Martwia mnie tylko opinie o wysokich pingach u nich. 

Highlighted
Omnibus
426 155 5

Re: ConnectBox - zrywanie polaczenia

@zaq12w

Chyba powinieneś poprosić moderatora o jakąś pomoc w swojej sprawie bo ewidentnie problem jest w działaniu usługi a nie innych urządzeń w domu

Highlighted
Użytkownik
18 0 0

Re: ConnectBox - zrywanie polaczenia

@pawelb dzis byl Pan Technik. Swoja droga fajny gosc obsluguje moj blok. W dniu dzisiejszym poza moim mieszkaniem mial trzy inne z dokladnie takim samym problemem, te same logi na ConnectBoxach. Takze jest swiatelko w tunelu, moze teraz ktos sie tym zajmie.

Highlighted
Tytan
Tytan
2335 1039 193

Re: ConnectBox - zrywanie polaczenia


@zaq12w napisał(a):

mial trzy inne z dokladnie takim samym problemem


czyli ingress

oby szybko znalazł winowajce

-----
Mediamoduł CI+| Giga Connect Box | Horizon BOX | Horizon GO | Horizon TV
Highlighted
Użytkownik
18 0 0

Re: ConnectBox - zrywanie polaczenia

zenada zenada zenada - brak mi slow, dzwonilem ponownie do UPC. Wczoraj na bloku ok. 21 ponoc pojawil sie inny technik ktory wszystko sprawdzil problemu nie znalazl i zamknal swoje zgloszenie. Zalecenie konsultanta - "prosze czekac". Zapytalem na co mam czekac? Dowiedzialem sie ze konsultant zrobi notatke w systemie i mam czekac.

 

Brak mi slow zeby okreslic jak niekompetentna firma jest UPC. 

Highlighted
Użytkownik
18 0 0

Re: ConnectBox - zrywanie polaczenia

Panowie moderatorzy w jaki sposob moge sie spontaktowac z kims wyzej odpowiedzialnym za serwis? Z mojej strony wyczerpalem juz wszystkie mozliwosci:

 

- zlozylem kilka pism / reklamacji - numerki KOR/...

- zalozylem kilka technicznych ticketow - TT...

 

Przeprowadzilem kilkadziesiat polaczen z konsultantami. Kazde kolejne polaczenie to inny konsultant wiec przedstawiam moja historie sprawy od poczatku. Strata conajmniej pol godziny na polaczenie.

 

Tydzien temu jedna z osob ktora ze mna rozmawiala obiecala dedykowanie jednego pracownika ktory sie zajmie tematem. Rozmawialem z ta osoba raz i kontakt sie urwal.

Highlighted
Tytan
Tytan
2335 1039 193

Re: ConnectBox - zrywanie polaczenia

Obawiam sie ze przy tego typu zakloceniach ktore spowodowal jakis abonent ktorego ciezko namierzyć, naprawa tego problemu jest problematyczna.

-----
Mediamoduł CI+| Giga Connect Box | Horizon BOX | Horizon GO | Horizon TV
Highlighted
Użytkownik
18 0 0

Re: ConnectBox - zrywanie polaczenia

@GDA ze strony infolinii nie uslyszalem ze jest to problem spowodowany innym abonentem. Testowana jest dalej infrastruktura UPC poza moim mieszkaniem. 

 

Z calym szacunkiem, zaraz bedzie pol roku jak UPC sobie nie moze poradzic z problemem. I tak samo jak UPC nie interesuje czy ja mam srodki na oplacenie rachunku za uslugi na czas tak mnie nie interesuje jak to zostanie rozwiazane - po prostu ma byc rozwiazane.

 

Na ta chwile, niekompetentni pracownicy UPC nie maja nawet planu co z tym zrobic dalej. Pisza sobie dalsze notatki w zgloszeniu, reklamacje odrzucaja, kontaktu z managerem/kieronikiem nie ma - tutaj to juz moglbym napisac powiesc przygodowa z wymowkami ktore sa mi podawane dlaczego nie moge zostac polaczony z kims wyzej.

 

Niekompetencja kolejnych konsultantow, proba naciagniecia na podpisanie 2 letniej umowy terminowej pod pretekstem koniecznosci wymiany modemu, traktowanie klienta jak intruza pomimo udowodnienia problemu po stronie operatora (identyczny problem w 3 innych mieszkaniach w bloku). Oto UPC w calej okazalosci.

 

 

 

Jakby ktos nie wierzyl, prosze bardzo. Jedna z poczatkowych rozmow z konsultantem gdzies z okolic marca:

 

UPC:17:49:35
W tkaim razie wychodzi na to że modem powoli się kończy jego żywotnośc.
Mam dla Pana propozycje.


zaq12w:17:50:03 co to znaczy ze konczy sie zywotnosc modemu?

UPC:17:50:13 To znaczy że modem powoli wysiada. Trzeba go będzie zmienić na nowy Propozycja to przejście na umowe na 24 miesiące na 500 Mb/s intetnetu w cenie 89,99zł z nowym modemem connectbox.
Highlighted
Omnibus
426 155 5

Re: ConnectBox - zrywanie polaczenia

@zaq12w 

Ingres najczęsciej namierza sie metoda eliminacji, czyli odlacza sie na chwilowo poszczegolne klatki w bloku a potem w pionie poszczegolne mieszkania, zmudne i pracochlonne, to niestety slaba strona technologii Docsis dlatego tak wazne jest zeby wymieniac gniazda TV na nowe z filtrem na kanal zwrotny, niestety mimo tego czesc abonentow samidzielnie przerabia instalacje nie montujac w ogole gniazda tylko kabel z wtykiem do TV czy Horizona :(

Nie wiem co Ci tu poradzic, mysle ze sprawa jest w toku...trzeba jeszcze poczekac bo nie zawsze jednego dnia uda sie namierzyc źródło ingresu, w tym przypadku obiektywnie rzecz ujmujac, technologia GPON czyli światlowodowa wykazuje wyższość ponieważ jest realizowana w topologii gwiazdy a nie szyny i ingress jako taki nie wystepuje choc tez mozna zaklocic sygnal w swiatlowodzie

Highlighted
Użytkownik
18 0 0

Re: ConnectBox - zrywanie polaczenia

@pawelb to trwa juz pol roku. POL ROKU gdzie tak naprawde nic sie nie zmienilo. UPC nie ma bladego pojecia co z tym zrobic. Mam czekac... cudownie... tylko jedno pytanie - ile mam czekac? Nikt nie jest w stanie tego okreslic. Stawiam jeszcze jedna teorie - tak naprawde NIKT SIE TYM NIE ZAJMUJE. Macie klienta w bardzo glebokim powazaniu.

 

Zaslaniasz sie ograniczeniami technologii - jestem klientem i to mnie nie powinno interesowac. Jesli patrzymy w ten sposob to ja jeszcze raz podniose kontrargument - usluga jest marketingowo sprzedawana jako "Fiber Power" wszedzie sa sugestie ze to jest swiatlowod end-to-end. Co oczywiscie nie jest prawda.

Highlighted
Użytkownik
18 0 0

Re: ConnectBox - zrywanie polaczenia

Kolejny telefon do UPC, kolejne pol godziny z zycia wyjete na przechodzenie kolejny raz tego samego. Po raz kolejny przeanalizowalismy czy to nie wifi.

 

Na koniec juz standardowe... "trzeba czekac"  nie wiadomo na co ale "trzeba czekac" 

 

Brak mi slow...