UPC
anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

ConnectBox

ROZWIĄZANE
Inspirator
18 1 0

Kłopot w grach na ConnectBoksie

Witam, proszę o pomoc fachowców, mam Router ConnectBOX, od roku czasu ciągle mam z nim problemy w grach i z Internetem. Wymieniany był już 5 Razy, wizyt techników w mieszkaniu miałem już z 7. Problem przede wszystkim w grze FIFA 19. Połączenie przez Kabel, we wszystkich speeedtestach prędkości idealne, pobieranie plików z internetu idealne, żadnych zwiech. Odpalam grę, 10minut meczu Rozłączenie, próbuję kolejny raz, 50 minuta meczu Rozłączenie itp i tak kilkanascie razy. Za każdym razem gdy to się stanie zawiesza się internet na 2 minuty, Całkowity jegoi brak, i na routerze mrugają zielone strzałki a potem wszystko wraca do normy. Przed zerwaniem umowy z trybem natychmiastowym proszę was o pomoc co może być nie tak. Dodam jeszcze że na Wi-Fi jest tak samo, Kabel zmieniałem i dalej to samo.... UPNP Włączone, DMZ przekierowane na PC, Firewall wyłączony zarówno na PC jak i na Samym Routerze.

poniżej screeny z routera:

 

1.jpg2.jpg3.jpg4.jpg5.jpg6.jpg

 

 

Tagi (2)
68 ODPOW. 68
Naukowiec
1213 362 52

Re: Kłopot w grach na ConnectBoksie

@Warson Masz Ipv4 czy IPv6. Masz możliwość przestawienia modemu w tryb bridge?

Tagi (2)
Inspirator
18 1 0

Re: Kłopot w grach na ConnectBoksie

Nie za bardzo rozumiem co i jak przestawić w tryb Bridge...

Jak sprawdzić czy mam ipv4 czy ipv6?

Tagi (2)
Naukowiec
1213 362 52

Re: Kłopot w grach na ConnectBoksie

Jeśli masz w menu po lewej  opcję przełączenia go w tryb modemu to korzystasz z IPv4, jeśli nie masz takiej opcji, to masz ipv6 co może być przyczyną twoich problemów. W drugim przypadku skorzystaj z https://forum.upc.eu/t5/dyskusja-ogolna/czy-da-sie-wylaczyc-ipv6-przez-asystenta-pomocy/m-p/6368#M24...

Tagi (2)
Wykładowca
815 196 10

Re: Kłopot w grach na ConnectBoksie

@zylx na screenie widać, że ma IPv4, bo ma plik wsadowy z v4.


_____________________________________


Tagi (2)
Inspirator
18 1 0

Re: Kłopot w grach na ConnectBoksie

No to mam IPV4 i co dalej..?

Tagi (2)
Wykładowca
815 196 10

Re: Kłopot w grach na ConnectBoksie

Ciężko powiedzieć dlaczego rozłacza Cię z gry i router się restartuje. Sygnał masz w normie. W innych grach też Cię rozłącza, czy tylko w Fifie 19?

 

Spróbuj dla testu włączyć tryb Bridge i połączyć tylko PS4 kablem i sprawdź wtedy czy podczas gry Cię nie rozłączy. Tylko wtedy nie będzie WiFi dostępne.

 

Potem żeby wrócić do trybu Router'a, prawdopodobnie w celu zalogowania się na ConnectBoxa będziesz musiał wejść przez adres 192.168.100.1 zamiast 192.168.0.1.


_____________________________________


Tagi (2)
Omnibus
308 79 4

Re: Kłopot w grach na ConnectBoksie

@Warson 

W FIFIe ma znaczenie jakość połączenia z drugim graczem ponieważ część rozgrywek jest w trybie P2P a nie za pośrednictwem serwera, zależy od trybu gry i jakości połączenia gracza z którym się gra

pytanie w jakich rozgrywkach cię rozłącza?

Tagi (2)
Inspirator
18 1 0

Re: Kłopot w grach na ConnectBoksie

to jest PC a nie konsola.

 

To ja pewno jest problem UPC, Grając na internecie mobilnym z Telefonu na Hotspocie ten problem nie wystepuje... Wina UPC jak Nic... Trudno, zatem zrywam umowe i tyle.

Menedżer Społeczności
456 411 137

Re: Kłopot w grach na ConnectBoksie

@Warson jeśli dotychczasowy troubleshooting nie pomógł, być może należy wymienić modem . Sam gram w FIFA19 na modemie ConnectBox i nie stwierdzam podobnych przerw (to NIE JEST sakramentalne "u mnie działa"), więc być może to problem z tym konkretnym egzemplarzem.

 

Skontaktuj się prosze z 813 813 813 lub poprzez Asystenta Pomocy i poproś o przysłanie technika. Możesz powołać się na ten wątek tutaj. Na czacie możesz nawet wkleić link.

--
Jeśli moja odpowiedź jest pomocna kliknij Zaakceptuj jako rozwiązanie, dzięki temu inni szybciej do niej dotrą
Tagi (2)
Inspirator
18 1 0

Re: Kłopot w grach na ConnectBoksie

@KamilSzanowny Panie Kamilu, gdyby pan czytał co napisałem wcześniej to nie pisałby pan tych głupot! Wyraźnie się wyraziłem że w ciągu ostatniego roku wymieniono mi Modem już 7 razy, bo tylko to potrafią obecni technicy...

Nauczyciel
815 181 29

Re: Kłopot w grach na ConnectBoksie

@Kamil nie mówię, że na 💯% ale prawdopodobnie compal się z czymś "gryzie"w sieci i wymiana compala na compala nic @Warson  nie pomoże. Tak było u mnie


--
Użytkownik zbanowany za posiadanie multikonta
Omnibus
360 120 8

Re: Kłopot w grach na ConnectBoksie

@Warson 
Skoro po ok. 10 min. rozgrywki zaczyna się problem stosunkowo łatwo będzie go wychwycić. Interesuje Cię diagnostyka? Mogę napisać co i jak sprawdzić.

Inspirator
18 1 0

Re: Kłopot w grach na ConnectBoksie

@zuziaoczywiście, dlatego się tu zgłosiłem zanim zerwę umowę, szukam ostatniej deski ratunku

Menedżer Społeczności
456 411 137

Re: Kłopot w grach na ConnectBoksie

@Warson nie piszę głupot, tylko próbuję rozwiązać Twój problem. 

 

Serwisant nie tylko wymianą modemu się zajmie (jeśli będzie konieczna), ale również zweryfikuje sygnał. 

 

Czy za każdym razem po wymianie modemu pojawiały się takie objawy? Zaraz po wyjściu technika?

 

 

--
Jeśli moja odpowiedź jest pomocna kliknij Zaakceptuj jako rozwiązanie, dzięki temu inni szybciej do niej dotrą
Tagi (2)