UPC
anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

ConnectBox

Inspirator
18 1 0

Re: Kłopot w grach na ConnectBoksie

Tak, czasem jest tak że po 3 dniach jest problem od wyjscia technika, czasem po tygodniu, jest to losowe. Ale problem jest.

Menedżer Społeczności
293 361 85

Re: Kłopot w grach na ConnectBoksie

@Warson Miałeś wymienianą instalację w mieszkaniu?

--
Jeśli moja odpowiedź jest pomocna kliknij Zaakceptuj jako rozwiązanie, dzięki temu inni szybciej do niej dotrą
Tagi (2)
Inspirator
18 1 0

Re: Kłopot w grach na ConnectBoksie

@KamilTak przy remoncie generalnym. Wszystkie kable w ziemi.

Nauczyciel
578 163 24

Re: Kłopot w grach na ConnectBoksie

@Warson  w ziemi? @Kamil  pytał się o przewód koncentryczny (skrzynka UPC modem)


--
Użytkownik zbanowany za posiadanie multikonta
Inspirator
18 1 0

Re: Kłopot w grach na ConnectBoksie

Skrzynka UPC na Klatce -> Kabel do mnie do małego rozgałęźnika -> od rozgałęźnika -> wszystkie kable w ziemi zalane betonem bo miałem robioną wylewkę wprost do Modemu -> z modemu kabel ehternet w ziemi również do PC.

Menedżer Społeczności
293 361 85

Re: Kłopot w grach na ConnectBoksie

@Warson rozumiem, że w peszlach?

 

Jeśli było u Ciebie tylu serwisantów - czy któryś z nich podłączał się bezpośrednio do skrzynis, pomijając Twoją instalację?

--
Jeśli moja odpowiedź jest pomocna kliknij Zaakceptuj jako rozwiązanie, dzięki temu inni szybciej do niej dotrą
Tagi (2)
Inspirator
18 1 0

Re: Kłopot w grach na ConnectBoksie

@Kamil 

 

Niestety nie w peszlach z tego co mi wiadomo.

 

Ani jeden serwisant nie podłączał się niczym do skrzynki, za każdym razem wymieniali Modem, nikt nie miał takiej ochoty nawet tego sprawdzić...

Inspirator
18 1 0

Re: Kłopot w grach na ConnectBoksie

@zuziaDostanę ten test połączenia do wykonania?

Menedżer Społeczności
293 361 85

Re: Kłopot w grach na ConnectBoksie

@Warson moim skromnym zdaniem powinien u Ciebie pojawić technik, który sprawdzi działanie modemu na innym kablu bezpośrednio podłączonym do skrzynki. Tak duża liczba wymienionych modemów uzasadnia konieczność sprawdzenia instalacji u Ciebie.

 

W sprawie umówienia takiej wizyty odezwij sie proszę do @GMateusz lub @Adrian.

--
Jeśli moja odpowiedź jest pomocna kliknij Zaakceptuj jako rozwiązanie, dzięki temu inni szybciej do niej dotrą
Tagi (2)
Menedżer Społeczności
293 361 85
Przeniesione:

Instrukcja wykonania diagnostyki łącza/Puma6

Tagi (2)
Inspirator
18 1 0

Re: Instrukcja wykonania diagnostyki łącza/Puma6

@Kamil 

czy to są jacyś specjalni technicy czy, tacy sami jak każdy inny?

Specjalista
123 72 16

Re: Instrukcja wykonania diagnostyki łącza/Puma6

@Warson  tacy sami   jupisi wysyła firme podykonawczą i nie ma pojęcia który technik tak na prawde jesy wysyłany. Przez to nie raz odwalają różne dziwne rzeczy, czasem nie pojawiają się na wizytach i nie znają się na sprzęcie upc [ tylko jakieś podstawy znają :( ]

GDA
Pan Abonent ;-)
1431 666 114

Re: Instrukcja wykonania diagnostyki łącza/Puma6


@Informatygnapisał(a):

@Warson  tacy sami   jupisi wysyła firme podykonawczą i nie ma pojęcia który technik tak na prawde jesy wysyłany.


nalezy odroznic instalatorow od technikow

 

technik jak przyjedzie to z pelnym sprzętem diagostycznym i znajacy sie na rzeczy

---
Nie mów do mnie szeptem.
Zimne nóżki w galarecie? Nie znoszę!
Specjalista
123 72 16

Re: Instrukcja wykonania diagnostyki łącza/Puma6

@GDA  dobrze wiesz, że nie raz przyjdzie technik wymieni modem/ dekoder i nawet sygnału nie sprawdzi :| I później po kilka razy chodzą do 1 klienta, bo za każde zgłoszenie mają osobno $$

 

Ba czasem potrafią zadzownić i powiedzieć, że zdalnie coś zrboili i tyle, nawet się w lokalu nie pojawią i nic nie sprawdzą, a później nic tylko zaś do jupisi trzeba dzwonić i znów się umawiać na kolejną wizyte.

Menedżer Społeczności
293 361 85

Re: Instrukcja wykonania diagnostyki łącza/Puma6


@Informatyg napisał(a):

[ciach] później po kilka razy chodzą do 1 klienta, bo za każde zgłoszenie mają osobno $$ [ciach]


Nie mogę ujawniać szczegółów, chcę jednak zaznaczyć ww. stwierdzenie ma się nijak do rzeczywistości. Zadaniem techników jest utrzymywanie jak najlepszego uptime'u usług u Klientów i utrzymywanie jak najniższej liczby wizyt serwisowych w danym rejonie. 

--
Jeśli moja odpowiedź jest pomocna kliknij Zaakceptuj jako rozwiązanie, dzięki temu inni szybciej do niej dotrą