UPC
anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

ConnectBox

ROZWIĄZANE
-
Nie dotyczy
1054 0 58

Re: Nieuznana reklamacja zaniżonych transferów

@marian_w aaaaaaaaa no to źle zrozumiałem   myślałem że masz 300/30...

 

W takim razie bardzo ładny wynik  

Użytkownik
5 0 0

Re: Nieuznana reklamacja zaniżonych transferów

@dareka - szkoda, że tak jest i to że nie jestem osamotniony w tym temacie wcale nie polepsza mi humoru, dla ciekawości sprawdziłem jeszcze sterowniki swojej karty sieciowej Kiler E2500 Ethernet Gigabit - mam najnowsze dostępne na stronie producenta, próbowałem je zmieniać, ale to nic nie dawało . ..

Co do WiFi to rónież mam te same odczucia i doświadczenia -kilkukrotnie będąc na stronie banku nagle miałem komunikat o braku sieci - teraz wszzystki ważne operacje wykonuję będąc "na kablu" 

A i jeszcze jedna ciekawostka - na stronie speedtest.net przy sprawdzaniu prędkości pojawia się komunikat, że mając internet z transmisją powyżej 100Mbps należy skorzystać z aplikacji Speedtest ze sklepu Microsoft i co dziwne po zainstalowaniu tej aplikacji na komputerze sprawdzając transfer pokazuje się 300/30 a nawet więcej - czyżby transfer był prawidłowy a metoda pomiarowa zła ????

 Ale test na stronie UPC wykazuje w dalszym ciągu zaniżony transfer, więc chyba i ja muszę być zadowolony.  

Pozdrawiam i czekam jeszcze na reakcję Działu Wsparcia -czy coś ciekawego wymyślą ???