UPC
anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

ConnectBox

ROZWIĄZANE
Innowator
16 1 1

Re: Niska prędkość pobierania w godzinach szczytu - wina modemu?


@KOCUREK1970napisał(a):

@kozakis01

Tu mowa o Twojej minimalnej prędkości jeśli nawet serwer "daje" 1Gb.


Tylko, że zazwyczaj nie ma jak sprawdzić, czy serwer tyle daje.

Innowator
16 1 1

Re: Niska prędkość pobierania w godzinach szczytu - wina modemu?


@brtknapisał(a):

I tak i nie. Po zalogowaniu się do Compala zobacz jaka wersja i ja tu wklej, chyba że już nie masz go, bo pisałeś że wymowiles umowę.

 

 


CH7465LG-NCIP-6.12.18.24-5p4-NOSH

Profesor
1296 585 47

Re: Niska prędkość pobierania w godzinach szczytu - wina modemu?

@kozakis01

Widzę, że Kolega nic nie rozumie z zapisów umowy Orange - zatem dalsza dyskusja w tym względzie jest dla mnie zbędna.

Powodzienia w Orange 

.........................................................................................................................................................................................................To co prezentuję w moich postach jest moją opinią - to co w nich zawarte, każdy stosuje na własną odpowiedzialność.
Innowator
16 1 1

Re: Niska prędkość pobierania w godzinach szczytu - wina modemu?


@KOCUREK1970napisał(a):

@kozakis01

Widzę, że Kolega nic nie rozumie z zapisów umowy Orange - zatem dalsza dyskusja w tym względzie jest dla mnie zbędna.

Powodzienia w Orange 


Bez znaczenia jest co mają zapisane jak i tak nie będę wiedział ile daje serwer. Dla mnie na korzyść Orange przemawia to, że jak pobieram pliki to mogę nawet grać online. Nie ma to wielkiego przełożenia na opóźnienia. Możliwe, że modem UPC nie radzi sobie w takiej sytuacji i dlatego powstają duże opóźnienia.

Profesor
1296 585 47

Re: Niska prędkość pobierania w godzinach szczytu - wina modemu?

@kozakis01

Co mają wspólnego opóźnienia z niskim transferem w godzinach szczytu?

Umowy UPC też Kolega nie czytał i nie wie co jest gwarantowane jako prędkość w UPC?

 

I nie cytuj postu pod postem kiedy się bezpośrednio do niego odnosisz cytując go w całości a nie ma tam innego wpisu innej osoby - nie da się tego czytać.

.........................................................................................................................................................................................................To co prezentuję w moich postach jest moją opinią - to co w nich zawarte, każdy stosuje na własną odpowiedzialność.
Innowator
16 1 1

Re: Niska prędkość pobierania w godzinach szczytu - wina modemu?


@KOCUREK1970napisał(a):

@kozakis01

Co mają wspólnego opóźnienia z niskim transferem w godzinach szczytu?

Umowy UPC też Kolega nie czytał i nie wie co jest gwarantowane jako prędkość w UPC?

 

I nie cytuj postu pod postem kiedy się bezpośrednio do niego odnosisz cytując go w całości a nie ma tam innego wpisu innej osoby - nie da się tego czytać.


Opóźnienia nie mają nic wspólnego z transferem. Po prostu jak obciążę oba łącza pobieraniem plików to na UPC opóźnienia o wiele bardziej rosną niż na Orange. A co do cytowania postów... o które chodzi konkretnie?

Profesor
1516 407 78

Re: Niska prędkość pobierania w godzinach szczytu - wina modemu?


@kozakis01napisał(a):

Minimalne prędkości gwarantowane są na tak niskim poziomie, że z reklamacją byłby problem.


Nie zgadzam się. Masz wykupione 500 Mb, a minimalna prędkość w UPC to 40% czyli jakieś 200 Mb. Jeśli osiągasz mniej niż te 200 to możesz reklamować, ale pod warunkiem, że jako dowód pokażesz certyfikowane pomiary z PRO Speed Test

https://zanimnapiszesz.info
Innowator
16 1 1

Re: Niska prędkość pobierania w godzinach szczytu - wina modemu?


@MrPepkanapisał(a):

@kozakis01napisał(a):

Minimalne prędkości gwarantowane są na tak niskim poziomie, że z reklamacją byłby problem.


Nie zgadzam się. Masz wykupione 500 Mb, a minimalna prędkość w UPC to 40% czyli jakieś 300 Mb. Jeśli osiągasz mniej niż te 300 to możesz reklamować, ale pod warunkiem, że jako dowód pokażesz certyfikowane pomiary z PRO Speed Test


40% z 500 to 200. Na infolinii też dostałem informację, że jak jest poniżej 200 to można reklamować, ale skoro jest tak tylko w krótkim odcinku czasu podczas zapewne największego obciążenia to co może poradzić na to technik?

Profesor
1516 407 78

Re: Niska prędkość pobierania w godzinach szczytu - wina modemu?

Dopóki nie zrobisz certyfikowanych testów to możemy tak gadać i na 100 stron. Zrób te testy to przynajmniej będziesz miał załącznik do reklamacji. A tak to możesz pisać i pisać

https://zanimnapiszesz.info
Profesor
1296 585 47

Re: Niska prędkość pobierania w godzinach szczytu - wina modemu?

@kozakis01

Skoro wysycasz łącze 500Mb w UPC to ping rosną bardziej niż pewnie w necie pomarańczowych bo tam szybszego łacza nie wysycisz - co w tym dziwnego?

Co więcej, jak wysycasz DL to i blokujesz UL bo komunikacja jest dwukierunkowa - zapychasz łącze w obydwu kierunkach.

 

Ale skoro bierzesz pomarańczowych, to w ogóle nie rozumiem sensu tego tematu i sensu jego tu istnienia.

.........................................................................................................................................................................................................To co prezentuję w moich postach jest moją opinią - to co w nich zawarte, każdy stosuje na własną odpowiedzialność.
Innowator
16 1 1

Re: Niska prędkość pobierania w godzinach szczytu - wina modemu?


@KOCUREK1970napisał(a):

@kozakis01

Skoro wysycasz łącze 500Mb w UPC to ping rosną bardziej niż pewnie w necie pomarańczowych bo tam szybszego łacza nie wysycisz - co w tym dziwnego?

Co więcej, jak wysycasz DL to i blokujesz UL bo komunikacja jest dwukierunkowa - zapychasz łącze w obydwu kierunkach.

 

Ale skoro bierzesz pomarańczowych, to w ogóle nie rozumiem sensu tego tematu i sensu jego tu istnienia.


Porównywałem przy podobnym procentowym obciążeniu... Tak, wziąłem, ale chciałbym wiedzieć, czy te problemy (szczególnie opóźnienia) mogą być związane z modemem, bo pewnie UPC w niedalekiej przyszłości będzie miało inne modemy.

Profesor
1296 585 47

Re: Niska prędkość pobierania w godzinach szczytu - wina modemu?

@kozakis01

Czytałeś co napisałem w poście który znowu zacytowałeś zbędnie w całości? - masz tam wszystko wyjaśnione.

A co do przyszłości, to tu tylko wróżbita Maciej wie co będzie.

.........................................................................................................................................................................................................To co prezentuję w moich postach jest moją opinią - to co w nich zawarte, każdy stosuje na własną odpowiedzialność.
Innowator
16 1 1

Re: Niska prędkość pobierania w godzinach szczytu - wina modemu?


@KOCUREK1970napisał(a):

@kozakis01

Czytałeś co napisałem w poście który znowu zacytowałeś zbędnie w całości? - masz tam wszystko wyjaśnione.

A co do przyszłości, to tu tylko wróżbita Maciej wie co będzie.


Już zedytowałem. Chodziło mi o procentowe obciążenie. W UPC opóźnienia pływają nawet bez obciążenia. W poprzedniej lokalizacji na starym modemie tak nie miałem, więc podejrzewam że to kwestia Compala.

 

Ok., nieważne. Chodziło mi tylko o to, czy niestabilne opóźnienia i zaniżona prędkość mogą być związane z modemem.

 

W ogóle jak pingujecie w cmd np. google.com to też macie takie rozstrzelane pingi? U mnie różnica między najniższym i najwyższym to ok. 10-11 ms.

Nauczyciel
519 124 6

Re: Niska prędkość pobierania w godzinach szczytu - wina modemu?

Ja mam tak:

 


_____________________________________


Innowator
16 1 1

Re: Niska prędkość pobierania w godzinach szczytu - wina modemu?


@brtknapisał(a):

Ja mam tak:

 


Pozazdrościć...