UPC
anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

ConnectBox

Użytkownik
7 0 0

Niski transfer w Connectbox

Od ponad miesiąca na sofcie z końcówką 2p3-NOSH występowały u mnie problemy z połączeniem do sieci 5GHz, tylko na jednym komputerze, na drugim połączenie działało poprawnie i osiągało zadowalający transfer. Tydzień temu dostałem update na soft: CH7465LG-NCIP-6.12.18.25-2p4-NOSH i bez problemu mogę się już łączyć z siecią 5GHz z obu komputerów z których korzystam w domu, niestety transfer drastycznie spadł. W umowie na 600 Mb/s transfer sieci 2.4 GHz nie przekracza 30 Mb/s, przed updatem osiągał 50 Mb/s, a w sieci 5GHz trasnfer nie przekracza 25 Mb/s, przed updatem osiągał około 300 Mb/s. Dzisiaj odwiedził mnie technik UPC i wymienił mój router, lecz problem nie minął. Wyłączałem osobno sieci 2.4 i 5 GHz, zmieniałem kanały, lecz nic nie pomaga. Czy jest ktoś w stanie doradzić co dalej robić?

11 ODPOW. 11
Tytan
2372 537 108

Re: Niski transfer w Connectbox

W jakich urządzeniach występuje problem z transferem? W przypadku komputerów podaj dokładne modele kart Wi-Fi któe tam siedzą

https://zanimnapiszesz.info
Użytkownik
7 0 0

Re: Niski transfer w Connectbox

W stacjonarnym używam zewnętrznej karty: TPLINK AC600 Archer T2UH, drugie urządzenie to laptop Lenovo ideapad 700 z kartą: Intel dual band wireless ac 3165

Tytan
2372 537 108

Re: Niski transfer w Connectbox

Czy do obu kart są wgrane najnowsze sterowniki? Jaki masz system w obu komputerach?

https://zanimnapiszesz.info
Użytkownik
7 0 0

Re: Niski transfer w Connectbox

Tak, sterowniki były aktualizowane, a systemy to win7 pod tp linkiem i win10 w laptopie.

Tytan
2372 537 108

Re: Niski transfer w Connectbox

Systemy też połatane przez Windows Update? Sprawdź jeszcze dla pewności aktualność sterowników w programie SDI (https://sdi-tool.org/download/)

https://zanimnapiszesz.info
Użytkownik
7 0 0

Re: Niski transfer w Connectbox

Sprawdziłem i wszystko jest aktualne.

Tytan
2109 817 72

Re: Niski transfer w Connectbox

@ferozero 

To w końcu jaki masz soft na kolejnym Compalu?

Skoro tydzien temu dostałes nowy a Compal dziś wymieniony ponownie.

Na połączeniu przewodowym jakie wartości transferu?

.........................................................................................................................................................................................................To co prezentuję w moich postach jest moją opinią - to co w nich zawarte, każdy stosuje na własną odpowiedzialność.
Użytkownik
7 0 0

Re: Niski transfer w Connectbox

Tydzień temu dostałem update samego softa, a dziś nowy compal z tym samym nowym softem CH7465LG-NCIP-6.12.18.25-2p4-NOSH. Prędkość po kablu około 450Mb/s.

Tytan
2109 817 72

Re: Niski transfer w Connectbox

@ferozero 

Skoro po kablu wszystko ok - to musisz szukać przyczyny takiego zachowania się sprzętu po wifi.

Wifi nikt nie gwarantuje a przyczyn takiego stanu może być wiele.

Nie jesteśmy w stanie Ci pomóc to rozwiązać przez forum (bo jeśli to wina kart, to one są u Ciebie. A jeśli wina CB, to on jest w gestii operatora i owy soft i tak dostaną wszyscy).

Dzwoń na infolinię i zgłaszaj problemy.

 

.........................................................................................................................................................................................................To co prezentuję w moich postach jest moją opinią - to co w nich zawarte, każdy stosuje na własną odpowiedzialność.
Użytkownik
7 0 0

Re: Niski transfer w Connectbox

Wina kart to nie jest, a na infolinie dzwonie od miesiąca i nikt nie jest w stanie pomóc, dlatego napisałem tutaj. No cóż...

Konto zbanowane
1248 356 57

Re: Niski transfer w Connectbox

@ferozero Nie jesteś pierwszą osobą, która pisała tutaj, że na nowym sofcie ma mniejszą predkość na WiFi, nawet jedna z twoich kart pokrywa się z tym co pisali przedmówcy. Jednak, oficjanlinie do UPC nie wpłyęły żadne uwagi w tym zakresie, dlatego proponuję zrobić to, o co prosił moderator @GMateusz, potem wróć i daj znać czy coś się udało naprawić/potwierdzić:

 

 


@GMateusznapisał(a):

 

{...}

 

 

Pisałem już tutaj i napiszę raz jeszcze. Proszę NA SWOIM INDYWIDUALNYM PRZYPADKU nie wyciągać wniosków co do ogółu abonentów UPC Polska. Wszystkie zgłaszane tutaj dotychczas na forum problemy z transferem na sieci 5 GHz bez względu na wersję softu należy traktować jako jednostkowe problemy z działaniem sieci Wi-Fi u danego użytkownika. Nie zdiagnozowaliśmy, aby którakolwiek z wersji softu obecnie dostępnych dla Connect Boxa miały problemy z transferem na Wi-Fi przy połączeniu z siecią 5GHz. 

 

Prosiłem w tym temacie osoby (wystarczy cofnąć się parę stron), które sugerują, że tak jest aby przesłały do mnie dane do weryfikacji. Wiecie ile takich zgłoszeń otrzymałem? Jedno. Infolinia milczy, Czat milczy, Facebook i inne kanały kontaktu także. Gdzie zatem te wszystkie zgłoszenia, o których wspominacie? Swoje historie i wnioski niepoparte żadnymi danymi proszę zatem zachować dla siebie.

 

Ktoś uważa, że wersja softu CH7465LG-NCIP-6.12.18.25-2p4-NOSH obniża mu wartość transferu Wi-Fi na 5 GHz dla wybranych urzadzeń to proszę o PW - ale nie o treści: "cześć no piszę bo prosiłeś". Interesuje mnie:

 

- model urządzenia, z którym jest problem

- wersja jego oprogramowania (tego urządzenia, z którym jest problem, a nie Compala jak to niektórzy wysyłają )

- przeprowadzone dotychczasowo działania naprawcze

- osiągane prędkości (najlepiej podesłać kilka speedtestów)

 

Kolejna osoba, która wypali ze STWIERDZENIEM, a nie przypuszczeniem, że soft UPC jest wadliwy i ogranicza transfer na Wi-Fi dla sieci 5 GHz dla wszystkich jego posiadaczy, ląduje na miesięcznym urlopie od forum.

 

btw. @GDA trzymaj się głównego wątku i nie spamuj, dopiero wróciłeś z bana. Nie ma sensu pracować na kolejnego.