UPC
anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

ConnectBox

Użytkownik
1 0 0

Niski transfer

Dzień dobry, 

od paru dni jestem w posiadaniu connect box'a, który paradoksalnie jeszcze bardziej pogorszył parametry przesyłania. 

Posiadam internet 150mb/s, a przesył jest mocno zróżnicowany.

Wykonywałem testy dla dwóch częstotliwości wifi i dla połączenia po kablu:

dla częstotliwości 5GHz:

test jest mocno zróżnicowany, ale przebieg zawsze wygląda tak samo tzn. przez pierwsze kilka sekund transfer skacze do 90-120mb/s a następnie spada do 10mb/s - 

dla częstotliwości 2,4GHz:

test skacze do 30-40mb/s i również po kilku sekundach spada... do 1 mb/s

dla połączenia kablem:

przez całą próbę wartość transferu jest jednakowa, jednak jest różna - od 11 do 39mb/s.

Stąd pytanie: czym może to być spowodowane ? i jak rozwiązać ten problem... może nie będzie konieczne kolejne wzywanie techników. 

Pozdrawiam

 

2 ODPOW. 2
Tytan
857 552 72

Re: Niski transfer

Nie wiem jak testowales lacze ale użyj prosze tego narzędzia

pro.speedtest.pl

-------------------------------------------
Nie jestem nauczycielem, nie jestem wsparciem technicznym. Jak się nie znasz to skontaktuj się z kimś kto się zna i za odpowiednie wynagrodzenie zrobi wszystko tak jak powinno być.

hosting
Nauczyciel
815 181 29

Re: Niski transfer

@Antonim po wifi to przedewszystkim proponował bym sprawdzenie eteru np wifi analizę. Przedewszystkim test łącza to przedewszystkim po kablu bym proponował zacząć. Wifi jest dosyć kapryśne. Doczytałem że po kablu też lipa. Spróbuj może zrobić hardreset i zrób zrzuty z modemu  z parametrami sygnalu.


--
Użytkownik zbanowany za posiadanie multikonta