11-02-2019 15:16 — edytowano 11-02-2019 15:31
Dostalem wlasnie nowy firmware do Compala - CH7465LG-NCIP-6.12.18.25-2p2-NOSH, pojawila sie jakas nowa opcja w ustawieniach Wi-Fi "Smart Wi-Fi" (nie mozna tego wylaczyc?)
Czy cos nowego poza tym? Jakis changelog?
Edit:
Pojawila sie tez chyba nowa zakladka w Narzędzia Administratora - "Przeładuj i zrestartuj", mozna zrobic backup ustawien, przywrocic ustawienia fabryczne i zresetowac Connectboxa. (wyglada na twardy reset)
11-02-2019 15:26 — edytowano 11-02-2019 16:57
Test Puma6 na nowym sofcie, kaplica.
Edit:
Po aktualizacji moj smart tv (LG 50UK6950) nie jest w stanie polaczyc sie z siecia Wi-Fi 5GHz. Zakladam ze to jest zasluga tego idiotycznego "Smart Wi-Fi", czy mozna to jakos wylaczyc?
11-02-2019 16:53 — edytowano 11-02-2019 16:57
O tym wi fi Smart jakiś czas temu wspominał moderator, tylko nie pamiętam w którym temacie.
o to znalazłem na stronie upc https://www.upc.pl/internet/poznaj/smart-wifi/
11-02-2019 17:08
WiFi Smart podobno sam dobiera najlepsze pasmo sieci i dzieki temu nie musisz wybierac kanałów i szukac najlepszego zasięgu
mozesz to wylaczyc checkbox-em
11-02-2019 17:11 — edytowano 11-02-2019 17:15
Checkbox jest wyszarzony jak na screenie, nie mozna tego wylaczyc. Oprocz tego kompletnie zdechła siec 5GHz, nie jestem w stanie sie z nia polaczyc ani na telefonie ani na TV. Robie twardy reset i jak nie pomoze to bede pisal na fejsbukach zeby mi zrobili rollback tego trefnego softu.
11-02-2019 17:26 — edytowano 11-02-2019 17:28
@k3ltnapisał(a):Test Puma6 na nowym sofcie, kaplica.
Co w tym dziwnego?
Żaden soft tego nie poprawi w naszym CB.
Zresetuj CB przyciskiem na obudowie (zrób sobie kopię ustawień) - sieć 5GHz powinna wrócić.
11-02-2019 17:29 — edytowano 11-02-2019 17:32
11-02-2019 17:34
co ma tlumaczyc na tym obrazku ze 5GHz nie dziala?
11-02-2019 17:42
Ustawiony 124 kanał?
11-02-2019 17:45
To ustaw ręcznie kanał na 36 i monitoruj
11-02-2019 17:53 — edytowano 11-02-2019 18:02
Ustawialem wszystkie od 36-48 i nie dziala, TV nie jest w stanie sie polaczyc z siecia 5GHz, a 2.4GHz tak zamula ze Netflix nie jest w stanie odtwarzac w 4k.
Do kogo pisac w sprawie rollbacku softu? Nie mam aktualnie czasu na zabawy w beta testy..
11-02-2019 18:02
@k3ltnapisał(a):Ustawialem wszystkie od 36-48 i nie dziala, TV nie jest w stanie sie polaczyc z siecia 5GHz, a 2.4GHz tak zamula ze Netflix nie jest w stanie odtwarzac w 4k.
A jaki jest przy tv poziom sygnału tej sieci 5GHz?
11-02-2019 18:03 — edytowano 11-02-2019 18:07
5 kresek - max.
Nie ma mozliwosci samemu przywrocic stary soft?
11-02-2019 18:15
@k3lt samemu nie możesz zmienić softu. Musisz się skontaktować z infolinia
11-02-2019 18:21
Po twardym resecie modemu (wykałaczką 30 sekund) nadal nie da się wyłączyć opcji Smart Wi-Fi?
---------------------------------------
Przestrzegaj Zasad Społeczności UPC, a będziemy żyli w zgodzie.