UPC
anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

ConnectBox

Tytan
2331 534 105

Re: Nowy Firmware dla ConnectBoxa


@pawelbnapisał(a):

@k3lt

 

Skądś komunikat o błędnym haśle ci się pojawia

Dziwna sytuacja


Ten komunikat się pojawiał bo @k3lt łączył się przez WPS wpisując PIN (komunikat o błędnym haśle odnosił się do PIN-u). Bez PIN-u jest taka sama sytuacja więc to co innego

https://zanimnapiszesz.info
Specjalista
88 7 1

Re: Nowy Firmware dla ConnectBoxa

Mi sie wydaje ze to jest jakis problem z 802.11ac, po ustawieniu tego trybu na sztywno moj rpi 3b+ wogole nie widzi SSID'a 5GHz, moze TV tez priorytetuje ac.

Specjalista
88 7 1

Re: Nowy Firmware dla ConnectBoxa

Minely 2 tygodnie i poki co niestety bez zmian (ale podobno jakis technik UPC pracuje nad tym) moze ktos jeszcze ma jakies pomysly?

Nikt jeszcze nie dostal tego softu? A jesli tak to sprobujcie ustawic na sztywno siec 5GHz w trybie 802.11ac i sprobowac polaczyc sie jakims urzadzeniem, nie chce mi sie wierzyc zebym byl sam z tym problemem. Czuje sie troche jak beta tester z przymusu.

 

Edit:

Minely 3 tygodnie*

Innowator
21 0 0

Re: Nowy Firmware dla ConnectBoxa

@GMateusz Witam. Czy coś wiadomo odnośnie nowego firmwaru dla CP? Problem zrywania połączenia dalej występuje u mnie. Ustawiłem parametry wifi tak i dla mnie działa to najlepiej. Niemniej jednak problem pozostał. Screenshot_20190302-083652.png

 

Tytan
911 570 77

Re: Nowy Firmware dla ConnectBoxa

Nic dziwnego ze.zrywa jak masz kanał ustawiony na auto

-------------------------------------------

hosting
Nauczyciel
815 181 29

Re: Nowy Firmware dla ConnectBoxa

@k3lt wydaje mi się że najszybsze rozwiązanie to compal w tryb Bridge i własny router


--
Użytkownik zbanowany za posiadanie multikonta
Innowator
21 0 0

Re: Nowy Firmware dla ConnectBoxa

@Pablo Jak już napisałem wyżej, to jest jedyne ustawienie na którym działa CP. Testowałem chyba wszystkie, możliwie ustawienia, włącznie z parametryzacja wolnych kanałów, zmianą szerokość i protokołów. NIC TO nie dało. Rwało jeszcze bardziej  

Specjalista
88 7 1

Re: Nowy Firmware dla ConnectBoxa

Dostalem rollback do starego softu i problem na ten moment rozwiazany.

Specjalista
88 7 1

Re: Nowy Firmware dla ConnectBoxa

Powrocil soft CH7465LG-NCIP-6.12.18.25-2p3-NOSH, nie wiem czy cos probowaliscie zmieniac ale problem nadal wystepuje czyli znowu zostalem bez WiFi 5GHz. @GMateusz 

Moderator
49 29 15

Re: Nowy Firmware dla ConnectBoxa

@k3lt 

 

@GMateusz aktualnie przebywa na urlopie dlatego ja przejąłem temat. Wysłalem dzisiaj zapytanie do osoby w naszej firmie zajmującej się kwestiami oprogramowania. Jak tylko będę miał jakąś informację zwrotną powrócę do Ciebie. Proszę o cierpliwość.

Specjalista
88 7 1

Re: Nowy Firmware dla ConnectBoxa

Ok to czekam, dzięki. 

 

Edit:

Wrócił stary soft i póki co wszystko śmiga... no to do następnego razu. 

Innowator
21 0 0

Re: Nowy Firmware dla ConnectBoxa

Panowie mam soft CH7465LG-NCIP-6.12.18.24-5p4-NOSH czy to nowa wersja?

 

Router od kilku dni ma znów problemy. Muszę Przełączać się między sieciami 2,4 i 5 żeby jako tako działało. 

Tytan
2056 813 71

Re: Nowy Firmware dla ConnectBoxa


@Brunonapisał(a):

Panowie mam soft CH7465LG-NCIP-6.12.18.24-5p4-NOSH czy to nowa wersja?


Nie.

Ta wersja jest bodajże od zeszłego roku.

 

Do tej pory ukazały się:

Wersja oprogramowania :
CH7465LG-NCIP-4.50.18.23-4-GA-NOSH
CH7465LG-NCIP-6.12.18.24-3-ENG1-NOSH
CH7465LG-NCIP-6.12.18.24-5-GA-NOSH
CH7465LG-NCIP-6.12.18.24-5p3-GA-NOSH
CH7465LG-NCIP-6.12.18.24-5p4-NOSH

.........................................................................................................................................................................................................To co prezentuję w moich postach jest moją opinią - to co w nich zawarte, każdy stosuje na własną odpowiedzialność.
Użytkownik
1 2 0

Re: Nowy Firmware dla ConnectBoxa

 

Witam,

 

Dzisiaj po pracy chciałem obejrzeć coś na Netflix na moim telewizorze. Po włączeniu, okazuje się, że nie można się połączyć z siecią wifi w częstotliwości 5ghz. 2,4ghz działa. Zastanawiam się, myślę i sprawdziłem wersję softu w modemie. Dokładnie ta sama na której kolega wcześniej miał takie same problemy. Czy jest możliwość jakiegoś downgradeu żebym znów mógł korzystać z szybszego wifi na telewizorze? Albo kiedy mogę się spodziewać naprawy problemu. Mam jeszcze tydzień czasu na wypowiedzenie umowy i właśnie zacząłem się nad tym zastanawiać.

 

Pozdrawiam, Rafał Borecki.

Specjalista
88 7 1

Re: Nowy Firmware dla ConnectBoxa

Ja też znowu jestem bez WiFi 5GHz, soft CH7465LG-NCIP-6.12.18.24-5p4-NOSH.

To juz jest przegięcie. Co tydzień będę musiał zgłaszać to samo i prosić o rollback softu?