anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

ConnectBox

Highlighted
Tytan
2578 565 125

Re: Nowy Firmware dla ConnectBoxa

Po kablu też jest ten problem czy tylko po Wi-Fi? Masz włączony IPv6?

Highlighted
Innowator
21 0 0

Re: Nowy Firmware dla ConnectBoxa

Nie mam kabli, jedynie wifi. Nie mam włączonego IPv6. 

Highlighted
Użytkownik
2 0 0

Re: Nowy Firmware dla ConnectBoxa

Sprawdź na innym sprzęcie, sprawdź pingi pobierz winmtr i testuj

Highlighted
Tytan
2195 827 78

Re: Nowy Firmware dla ConnectBoxa

@Bruno 

Na początek to:

https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3158772.html

I tu wstawiasz pomiar sieci wifi.

 

.........................................................................................................................................................................................................To co prezentuję w moich postach jest moją opinią - to co w nich zawarte, każdy stosuje na własną odpowiedzialność.
Highlighted
Innowator
21 0 0

Re: Nowy Firmware dla ConnectBoxa

Dziękuję, ale ja raczej czekam na reakcje naszego eksperta z UPC. Test przeprowadzę, ale może później. Mam jak My wszyscy podpisaną umowę z UPC i chciałabym, żeby firma się wywiązywała nie tylko z dostarczania internetu do mieszkania, ale również zapewniła jego jakość, oczywiście w rozumieniu przepisów Prawa telekomunikacyjnego. Router nie jest moją własnością i to UPC powinno zająć się problemami z nim. m. in. związanymi.

 

Więc cierpliwie czekam na naszego Experta  

Highlighted
Tytan
2259 1030 190

Re: Nowy Firmware dla ConnectBoxa


@Brunonapisał(a):

Mam jak My wszyscy podpisaną umowę z UPC i chciałabym, żeby firma się wywiązywała nie tylko z dostarczania internetu do mieszkania (ciach)


Taką rozszczeniową postawą wiele nie zwojujesz w życiu

 

ja tylko dodam że żaden operator nie gwarantuje niczego po WiFi i to powinno zakończyć dyskusję na temat twojego problemu

-----
Horizon | CI+| Giga Connect Box
Highlighted
Innowator
21 0 0

Re: Nowy Firmware dla ConnectBoxa

@Pan_Abonent Bardzo cię proszę nie oceniaj. Nie znasz mnie, nie wiesz jaki jestem, kim jestem, itd. Robiłem chyba wszystko, żeby naprawić mój problem. Teraz kolej UPC, żeby coś z tym zrobić. Pozdrawiam. 

Highlighted
Tytan
2259 1030 190

Re: Nowy Firmware dla ConnectBoxa

Ale jak UPC ma ci pomóc?

jaki ma wpływ na eter wokół ciebie?

 

pokaż ile masz sieci w zasięgu, jakie są silne i zobaczymy czy nie zakłócają ci twojego WiFi

 

jedyne co możesz sprawdzić to podłaczyć się kablem i przeprowadzić certyfikowany test na pro.speedtest.pl jeżeli on wykaże odstępstwo od zapisów umowy wówczas możesz uderzać do UPC z reklamacją

-----
Horizon | CI+| Giga Connect Box
Highlighted
Tytan
1150 609 108

Re: Nowy Firmware dla ConnectBoxa


@Brunonapisał(a):

Dziękuję, ale ja raczej czekam na reakcje naszego eksperta z UPC. Test przeprowadzę, ale może później. Mam jak My wszyscy podpisaną umowę z UPC i chciałabym, żeby firma się wywiązywała nie tylko z dostarczania internetu do mieszkania, ale również zapewniła jego jakość, oczywiście w rozumieniu przepisów Prawa telekomunikacyjnego. Router nie jest moją własnością i to UPC powinno zająć się problemami z nim. m. in. związanymi.

 

Więc cierpliwie czekam na naszego Experta  


Witaj,

1. Społeczność UPC nie jest kanałem do zgłaszania awari/usterek/pisania reklamacji, od tego między innymi jest infolinia 813813813

2. Zgodnie z regulaminem świadczenia ułsug przez UPC
Rozdział III, §11 pkt 2
Dostawca usług nie ponosi odpowiedzialności za działanie Urządzeń Końcowych uży-wanych przez Abonenta

Rozdział VI, §25'1 pkt 4

Urządzeń Końcowych w zakresie m.in. parametrów technicznych, ilości, konfiguracji oraz stanu technicznego, przy czym parametry transmisji danych za pośrednictwem połączenia bezprzewodowego mogą być niższe od prędkości osiąganych przy połą-czeniu kablowym np. ze względu na właściwości technologii Wi-Fi).

Regulamin dostępny TUTAJ

Przeczytaj dobrze regulamin i będziesz wiedział co jest problem i czym każdy powinien się zajmowac.

 

Najwidoczniej nie wiesz na czym polega społeczność UPC więc odsyam Cie do Zasad Społecznośći UPC

https://forum.upc.eu/t5/o-spolecznosci/zasady-spolecznosci-upc/td-p/7

 

Ochłoń mości Panie.

-------------------------------------------
Highlighted
Innowator
21 0 0

Re: Nowy Firmware dla ConnectBoxa

@Pablo Dziękuję za przekazane regulacje, ale z nich jedynie winika wyłączenie odpowiedzialność upc w zakresie urządzeń końcowych klienta. U mnie nie jest problem z moimi urządzeniami mobilnymi, a jedynie w zakresie propagacji sygnału wifi wewnątrz mieszkania i powtarzającego się co jakiś czas jego zanikania, co powoduje rozłączanie się urządzeń podłączanych do routera.

Więc nie pisz mi, że mam ochłonąć

 

Nie lubię oceniania i sam staram się nie oceniać innych szczególnie na forum, gdzie tak na prawdę się nie znamy, a jedynie co jakiś czas piszemy jak mamy jakiś problem. Na szczęście oprócz wewnętrznie obowiązujących regulaminów są jeszcze takie akty normatywne jak ustawa zasadnicza, która ma rolę nadrzędną nad innymi regulacjami. Polecam jej art. 54. Dzięki niemu mamy zapewnioną swobodę wypowiedzi oczywiście z poszanowaniem innych osób..

 

Pozdrawiam Wszystkich i życzę Wesołych Świąt  

Highlighted
Tytan
2259 1030 190

Re: Nowy Firmware dla ConnectBoxa


@Brunonapisał(a):

a jedynie w zakresie propagacji sygnału wifi wewnątrz mieszkania


za którą absolutnie UPC nie odpowiada

 

nie pozostaj ci nic innego jak udać się do instytucji o których wspominasz wyżej ze swoim problemem

-----
Horizon | CI+| Giga Connect Box
Highlighted
Tytan
1150 609 108

Re: Nowy Firmware dla ConnectBoxa

I tu się zgadzam z moim przedmówcą, z regulaminu można jasno wywnioskować że operator nie odpowiada za działanie urządzeń końcowych klienta a tym bardziej za pośrednictwem WiFi.

 

 

-------------------------------------------
Highlighted
-
Nie dotyczy

Re: Nowy Firmware dla ConnectBoxa

@Bruno najpierw pomierz wszystko o co Cię prosili koledzy wyżej, potem miej jakieś żale do UPC. Rozłaczanie z WiFi może być związane z zapchanym eterem, próbowałeś inne kanały na sztywno ustawiać czy lecisz na AUTO? I prawdą jest to, że UPC nie odpowiada za WiFi, chyba, że jest to spowodowane usterką routera, a nie Twoim eterem. Jak na razie nie chcesz się podzielić wynikami, więc możemy wnioskować, że nic w tej kwestii nie zrobiłeś. Dodatkowo społeczność UPC nie jest kanałem wsparcia technicznego, moderatorzy, a więc pracownicy UPC z dobrego serca zajmują się tymi sprawami. Mają inne sprawy do roboty, zajmują się tu sprawami w koljności zgłoszeń, więc może się zdarzyć, że bardzo późno zajmą się Twoją sprawą, za pare dni, gdzie na infiolinii byś miał już jakąś reakcję w tej sprawie.

Highlighted
Innowator
21 0 0

Re: Nowy Firmware dla ConnectBoxa

@- Przeczytaj moje poprzednie wiadomości. Jestem w tym wątku od prawie jego początku 

Highlighted
-
Nie dotyczy

Re: Nowy Firmware dla ConnectBoxa

Mniejsza z tym, tym bardziej, jak działa po kablu wszystko OK, to powinieneś zrobić testy eteru w okolicy po WiFi i wkleić je jak koledzy tutaj prosili wyżej, bo UPC nie gwarantuje transferu i stabilności po WiFi.

 

Ja jak miałem CB to mi 5GHz działało jak skała, nic nie zrywało. Teraz na innym routerze też wszystko dobrze działa. Tylko ja mam mało sąsiadów z 5GHz w bloku, więc nawet na parkingu przed blokiem mam 2 kreski.