19-04-2019 15:01
Umieszczę odpowiednie logi. U mnie działają dwie sieci 5 Ghz i na innych kanałach. Ja jak już pisałem mam ustawione wszystko w manualu, wykorzystując wolne kanały.
20-04-2019 16:13
@szymszonnapisał(a):Connectbox to po prostu totalna lipa. U mnie również problem od 2 tyg z 5ghz. Czy da się jakoś samemu wgrać oprogramowanie, przeinstalować?
Napisałeś w sumie 6 postów w różnych wątkach i wszędzie piszesz o tym samym.
Pomogło Ci to w czymś?
Tracisz bezproduktywnie czas zamiast działać.
Sam nic nie zrobisz.
Tylko kontakt z infolinią a nie czekanie jak na boskie zmiłowanie.
20-04-2019 16:20
Do mnie dopiero dzisiaj dotarła aktualizacja 😉 ale nie widzę dużych zmian poza tym wi fi Smart.
20-04-2019 16:22
@szymszonnapisał(a):Connectbox to po prostu totalna lipa. U mnie również problem od 2 tyg z 5ghz. Czy da się jakoś samemu wgrać oprogramowanie, przeinstalować?
Lipa to zamalo powiedziane, tak naprawde jak chcesz miec spokoj to tylko compal w tryb mostu i swoj router, sam oprogramowania starszego nie wgrasz
20-04-2019 16:24
Ale ja chcę NOWSZE wgrać, aktualizacja ponoć wisi a nie umią jej popchnąć, a router po resetach nie wgrywa jej sam z siebie i tak.
20-04-2019 16:44
@KOCUREK1970 a ja sie kontaktowałem przed chwilą z infolinią w sprawie roolbacku firmware'u i zostałem w punkcie wyjscia tj. z prezentem od "zajaczka wielkanocnego" w postaci fw.
CH7465LG-NCIP-6.12.18.25-2p3-NOSH ktory ma ekstra feature wieszania się przy logowaniu do Connect Box'a.... A i po swietach mam dzwonić to może dział IT coś zrobi... "Ekstra" że rozesłali nowy fw. przed samymi świętami... co za kicha...
20-04-2019 16:49 — edytowano 20-04-2019 16:54
@szymszonnapisał(a):Ale ja chcę NOWSZE wgrać, aktualizacja ponoć wisi a nieumiąą jej popchnąć, a router po resetach nie wgrywa jej sam z siebie i tak.
Ale jaki nowszy, jak najnowszy soft właśnie masz?
Dział IT jedynie co zrobi, to cofnie softa do wersji stabilnej - tylko musi być na to pewnie zgoda, więc ludzie powinni zgłaszać problemy na infolinię bo to przyspieszy wycofanie felernego softu.
20-04-2019 16:51
2p3 to jest najnowszy? Napisałem wyraźnie, mój router sam nie chce się zaktualizować i ponoć nowe aktualizacje "wiszą" i czekają aż się zainstalują a manualnie nie może ich gość popchnąć. Chodzi o to , że chcę wgrać te najnowsze które "wiszą". Bo na starym widocznie coś się posypało.
20-04-2019 16:53
Nie ma niczego nowszego ponad to co masz.
20-04-2019 16:53
Tak, masz najnowszy soft
20-04-2019 16:58
@KOCUREK1970 A czyli znowu mi sie poszczęściło i zostałem beta testerem nowego fw. A BTW czy UPC w końcu przyłoży sie do testów wewnetrznych ? A nie tak "klik, klik" i poszlo przez NMS'a do użytkownika ...
20-04-2019 16:59
Eh, czyli pozostaje czekać do wtorku. No nic, działam na 2.4 z prędkością 10-15...szał
21-04-2019 11:59
Nie rozumiem jak mogli dać ten nowy soft publicznie do wielu klientów skoro już wcześniej były zgłaszane problemy z tym softem i WiFi w trybie 5 Ghz. Kompletna porażka..
21-04-2019 13:07
@woniu testowanie na żywym organiźmie ;>