UPC
anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

ConnectBox

Moderator
1010 663 162

Re: Opóźnienia połączenia i utrata pakietów

Nikt tutaj nie twierdzi, że nie ma problemu z PUMA6 - tyle ode mnie. Proponuję także ostudzić dyskusję i pamiętać o przestrzeganiu Zasad Społeczności UPC.

Nauczyciel
655 448 61

Gram, korzystam z torrentów i od jakiegoś czasu mam CB (został wymieniony za Ubee wraz ze zmianą umowy)

U mnie działa

Nie twierdze ze nie ma ma problemu bo jest , jednak ja się skłaniam ku tezie że jest on widoczny tylko na określonych rejonach i może mieć to związek z obsługującym CMTS-em

-------------------------------------------
Nie jestem nauczycielem, nie jestem wsparciem technicznym. Jak się nie znasz to skontaktuj się z kimś kto się zna i za odpowiednie wynagrodzenie zrobi wszystko tak jak powinno być.

hosting
Zawodowiec
158 40 5

Nawet gdyby przyjąć takie założenie, że w lokalizacjach z mało przeciążonym CTMS Compal radzi sobie dużo lepiej niż tam, gdzie większy ruch to i tak wnioski są niewesołe, bo aby trafić w takie miejsce trzeba mieć niesamowite szczeście, a nic nie jest dane na zawsze. Ile jest takich miejsc, gdzie zamiast morza pakietów wiatr hula w danym segmencie sieci również w godzinach szczytu? Doliczyłam się 3 szcześciarzy na tym forum. Być może moja lokalizacja jest pechowa (sieć przeciążona), jednak wymiana Compala na Ubee pomogła od razu, a to modem klasę niżej tyle, że na PUMA5.

Z tego co piszą na dslreports wynika, że przypadłość PUMA6 to problem chipsetu, czyli każdy Compal jest zarażony, a reszta to wywołanie objawów. Ćwiczyłam to wielokrotnie również wtedy, kiedy teoretycznie sieć w okolicy powinna być pod najmniejszym obciążeniem. Sygnał dobry, Compal w bridge, zalogowany na 16 kanałach.