UPC
anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

ConnectBox

Zawodowiec
262 71 4

Re: Opóźnienia połączenia i utrata pakietów

@mareczko9 

Cholera wie...to moga byc zaklocenia albo brak pasma...w twoim przypadku to nie jest oczywiste....chociaz gdyby byly zaklocenia to spadlo by ci s/n na modemie i w logach byloby duzo komunikatow....bardziej sie sklaniam do braku pasma...moze jest bardzo duzo klientow UPC w tej okolicy i karty kontrolera juz nie wyrabiaja ale wowczas sasiedzi z bloku czy z sasiednich powinni miiec te same problemy...masz tam jakis znajomych?

Innowator
81 1 0

Re: Opóźnienia połączenia i utrata pakietów

@pawelb 

Upc te problwmy tłumaczy tym, ze mój blok jest podpiety do skrzynki do której jest jeszcze podłączone ok 70 budynków i jest im bardzo znaleźć ktory to lokal albo budynek jedt źródłem problemów... wydaję mi sie, ze jakby wyłączyli jeden budynek na dzień to by spokojnie to znaleźli w dwa miesiące, a to się ciągnie od października...

Profesor
1516 597 61

Re: Opóźnienia połączenia i utrata pakietów


@mareczko9napisał(a):

wydaję mi sie, ze jakby wyłączyli jeden budynek na dzień to by spokojnie to znaleźli w dwa miesiące...


Możesz to rozwinąć, bo mnie ta składnia zdania zainteresowała.

.........................................................................................................................................................................................................To co prezentuję w moich postach jest moją opinią - to co w nich zawarte, każdy stosuje na własną odpowiedzialność.
Zawodowiec
262 71 4

Re: Opóźnienia połączenia i utrata pakietów

@mareczko9 

Nie masz na osiedlu zadnych znajomych ktorzy tez maja UPC? 

Jak to u nich wygląda? Takie same problemy? 

Innowator
81 1 0

Re: Opóźnienia połączenia i utrata pakietów

@pawelb @KOCUREK1970 @GMateusz 

Cześć wracam po dłuższej przerwie ponieważ problem znowu powrócił... Mam do was pytanie jakie wartości powinienem widzieć (są normalne) w tych komórkach: chopdzi mi o poziom sygnału(dbmV) i w SNR(db) oraz jaki powinien być poziom sygnału w kanale zwrotnym ?tal.jpg

 

Zawodowiec
203 48 6

Re: Opóźnienia połączenia i utrata pakietów

@mareczko9 
Sygnał powinien mieścić się w widełkach podanych w wątku obok: https://forum.upc.eu/t5/dyskusja-ogolna/poziom-sygnalu-norma-zakladowa-upc/m-p/29948

 

U Ciebie jest jakieś niedopasowanie, bo różnica pomiędzy kanałami dochodzi nawet do 6 dBmV, czyli sygnał DS do regulacji.

Innowator
81 1 0

Re: Opóźnienia połączenia i utrata pakietów

@zuzia 

I ja właśnie to zgłaszam UPC a technik Mirek twierdzi, że problemu nie i jedynie co może mi zaproponować to przysłanie płatnego serwisu...

 

Zawodowiec
203 48 6

Re: Opóźnienia połączenia i utrata pakietów

@mareczko9 
Pokaż jeszcze to co na dole zakładki "Zestawione kanały downstream", tam gdzie jest kolumna Post RS Errors. Zrób też zrzut zakładki "Kanał zwrotny", tak, żeby była widoczna w całości.

Innowator
81 1 0

Re: Opóźnienia połączenia i utrata pakietów

@zuzia 

Dodam jesazcze, że modem był resetowanym jakąś godzinkę temu. down.jpgzwro.jpg

Zawodowiec
203 48 6

Re: Opóźnienia połączenia i utrata pakietów

@mareczko9 
US mieści się normie, a wartość Post RS Errors dla DS na kanale 24 niepokojąco rośnie, obserwuj to.

Innowator
81 1 0

Re: Opóźnienia połączenia i utrata pakietów

@zuzia 

Jak dobrze pamietam to jak modemu nie resetuje z 3/4dni to tam są wartości w setkach tysięcy. 

Zawodowiec
203 48 6

Re: Opóźnienia połączenia i utrata pakietów

@mareczko9 
Moim zdaniem masz podstawę do zgłoszenia, bo zalecane jest, aby różnice między poziomem sygnału dla poszczególnych kanałów DS nie były większe niż 2 dBmV, a u Ciebie są znacznie "rozstrzelone". Jeśli wartości Post RS Errors na ostatnich 3 kanałach (zwłaszcza na 24) będą znacząco odbiegać, zwróć im na to uwagę przy zgłoszeniu.

Zawodowiec
262 71 4

Re: Opóźnienia połączenia i utrata pakietów

@mareczko9 

masz zdecydowanie za dużą ilość błędów w RFie czyli w kablu, to może być pojawiajàcy się jakiś ingress w szerokim paśmie...osobiście nie sądze zeby to byla kwestia poziomów na poszczególnych kanałach, albo jakiś splitter nawala...może być też problem z uziemieniem instalacji w budynku...zdecydowanie ilość błędów jest za duza jak na krótki czas pracy modemu po restarcie

Zawodowiec
203 48 6

Re: Opóźnienia połączenia i utrata pakietów

Problem z ingressem przewija się od początku tego wątku tylko teraz nie bardzo chcą przyjąć kolejne zgłoszenie więc trzeba uzasadnić, dlaczego  powinni się tym zająć w ramach darmowego serwisu - niedopasowanie sygnału na poszczególnych kanałach DS oraz wysokie wartości Post RS Errors chyba są wystarczającymi powodami do podjęcia nieodpłatnych działań.

Innowator
81 1 0

Re: Opóźnienia połączenia i utrata pakietów

@zuzia @pawelb 

Dziękuję za pomoc dzisiaj napiszę do upc i dam znać co mi powiedzieli.