UPC
anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

ConnectBox

Profesor
1364 605 50

Re: Opóźnienia połączenia i utrata pakietów


@mareczko9 napisał(a):

@KOCUREK1970

Co to jest CMTS ? 


https://pl.wikipedia.org/wiki/Cable_Modem_Termination_System

.........................................................................................................................................................................................................To co prezentuję w moich postach jest moją opinią - to co w nich zawarte, każdy stosuje na własną odpowiedzialność.
Innowator
71 1 0

Re: Opóźnienia połączenia i utrata pakietów

A czyli jak znam UPC nic z tym nie zrobi...

Wykładowca
724 174 26

Re: Opóźnienia połączenia i utrata pakietów

@Pablo, fajny test. Ale co on wnosi do wątku? Ten test nie złuży do magicznego wykrywania czy modem jest oparty na chipsecie puma, tylko sprawdza czy wsytępują problemy z wydajnością w przypadku wysłania wielu zapytań po TCP. Duże odchylenia pomiędzy poszczególnymi próbkami  wsytąpią nie tylko na modemach z chipsetem puma, ale też np. modemach LTE, w przypadku urządzeń mobilnych, czy oszczędzania energii przez układy sieciowe. 

 

@KOCUREK1970, ma 24 kanały DS, więc najprawdopodobniej jest w zasięgu 1gbs. 

 

@mareczko9, CMTS to urządzenie po stronie operatora z którym komunikuje się modem w twoim domu. UPC nic z tym nie zrobi, jak nie będziesz ich cisnął. Zaczął bym od reklamacji. 

Profesor
1364 605 50

Re: Opóźnienia połączenia i utrata pakietów


 @KOCUREK1970, ma 24 kanały DS, więc najprawdopodobniej jest w zasięgu 1gbs. 

 


Gdyby tak było, miałby ofertę 1 Gb u siebie dostępną.

Po za tym 24 kanały DS to nie wszystko - walidacja CMTSa do D3.1 kosztuje...

Nikt nie wyłoży teraz pieniędzy na coś, co w danym miejscu jest obecnie zbędne.

.........................................................................................................................................................................................................To co prezentuję w moich postach jest moją opinią - to co w nich zawarte, każdy stosuje na własną odpowiedzialność.
Innowator
71 1 0

Re: Opóźnienia połączenia i utrata pakietów

@KOCUREK1970

Jak dobrze pamiętam to chyba UPC mi proponowało 1GB ale stwierdziłem, ze 600mb powinno mi wystarczyć. 

Wykładowca
724 174 26

Re: Opóźnienia połączenia i utrata pakietów

 @mareczko9, to walcz o Giga Conect Boxa, w najgorszym przypadku dostaniesz nową ofertę z 1gbs. 

Innowator
71 1 0

Re: Opóźnienia połączenia i utrata pakietów

@zylx 

Dzieki za pomoc jutro napiszę reklamację i zobaczymy co z tego wyjdzie. 

Profesor
1364 605 50

Re: Opóźnienia połączenia i utrata pakietów


@mareczko9 napisał(a):

Dzieki za pomoc jutro napiszę reklamację i zobaczymy co z tego wyjdzie. 


Obawiam się, że nic z tego nie będzie - reklamacją nic nie wskórasz.

Pozostaje przejście na 1Gb.

Poza tym masz net 600 Mb, czyli jest umowa na firmę?

 

Miej też na uwadze, że nowy GCB ma wszystkie przypadłości wieku dziecięcego (modem dopiero co się w sieci UPC pojawił) - nie oznacza to wcale, że będzie lepiej, nie można też oczekiwać, że w ciągu 2 mc od jego wprowadzenia UPC tak go załatało, naprawiło softem, że "nic tylko go brać".

GCB miał chyba dopiero jedną aktualizację softu.

.........................................................................................................................................................................................................To co prezentuję w moich postach jest moją opinią - to co w nich zawarte, każdy stosuje na własną odpowiedzialność.
Innowator
71 1 0

Re: Opóźnienia połączenia i utrata pakietów

@KOCUREK1970

Tak mam umowę na firmę ale jakoś nie widzę abym mial zmienić umowę i płacić wiecej i byc może wciąż mieć problemy. 

Profesor
1364 605 50

Re: Opóźnienia połączenia i utrata pakietów


@mareczko9 napisał(a):

Tak mam umowę na firmę


Zatem zapoznaj się z Twoją umową, jak kwestie ewentualnych niezgodności są tam traktowane.

Ustawa konsumencka, jej zapisy w Twoim przypadku nie mają zastosowania.


@mareczko9 napisał(a):

jakoś nie widzę abym mial zmienić umowę i płacić wiecej i byc może wciąż mieć problemy. 


Tego Ci nikt nie zagwarantuje - nowy sprzęt ma raptem może 2 mc (miej świadomość co to za sobą niesie...).

Nowy GCB nadal jest oparty na Intelu, czyli jest to procesor z rodziny PUMA7.

.........................................................................................................................................................................................................To co prezentuję w moich postach jest moją opinią - to co w nich zawarte, każdy stosuje na własną odpowiedzialność.
Innowator
71 1 0

Re: Opóźnienia połączenia i utrata pakietów

@KOCUREK1970

No własnie tak nie powinno być, że płace dość duże pieniądze za usługę która jest niepewna i jeszcze nie ma gwarancji, że może być lepiej, dla mnie takie coś jest śmieszne.

 

@zylx

Napisałem do UPC w sprawie reklamacji. Konsultant stwierdził, że wymiana Modemu nic nie pomoże bo jest to wina sugnału jaki dostaję i jedynym rozwiązanie jest czekanie na to aż technicy rozwiążą ten problem...

 

#EDIT

 

Proszę nie dublować postów, tylko wszystko pisać w jednym.

 

GMateusz

Wykładowca
724 174 26

Re: Opóźnienia połączenia i utrata pakietów

@mareczko9, To co w końcu mówi UPC? Że problemu nie ma i niepotrzebnie wzywałeś technika, czy, że problem jest i masz czekać na usuniecie awarii? Podali jakieś ramy czasowe w których miało by się stać?

 

Dla UPC to nie bedzie priorytet, bo 90% osób nawet nie zauważy że z czymś jest problem. Pozostałe 9% da się zbyć stwierdzeniem, ze przecież prędkość jest, to czego Pan/pani chce. ostatni 1% można zignorować. 

Innowator
71 1 0

Re: Opóźnienia połączenia i utrata pakietów

@zylx 

UPC twierdzi, że występują zakłócenia sygnału i próbują je rozwiązać. Ogólnie już od stycznia mi to mówią i nic się nie zmieniło xd. I nie podali terminu, kiedy zostanie to rozwiązane. Ja mieszkam w bloku więc mógłbym pochodzić po bloku i poprosić sąsiadów aby też zgłaszali ten problem ale większość z nich to raczej ludzie starsi więc oni tego problemu nie odczuwają ... Więc jak znam do końca umowy nic się nie zmieni. Szkoda tylko, że dopiero co przedłużyłem umowę.

Wykładowca
724 174 26

Re: Opóźnienia połączenia i utrata pakietów

Skoro sami przyznają, ze coś jest nie tak z sygnałem, to domagaj się obniżenia opłaty doczasu, aż nie poprawią, albo aż nie wymienią Ci modemu. 

Profesor
1364 605 50

Re: Opóźnienia połączenia i utrata pakietów


@zylx napisał(a):

Skoro sami przyznają, ze coś jest nie tak z sygnałem


Prawidłowe parametry sygnału

Upstream:
US Tx Power: od 40,00 do 50,00 dBmV
US SNR: 27 dB i wyżej
US Rx Power: od -1,00 do 1,00 dBmV

Downstream:
DS SNR: 31 dB  i wyżej
DS Rx Power: od -8,00 do 10,00 dBmV

:

 

.........................................................................................................................................................................................................To co prezentuję w moich postach jest moją opinią - to co w nich zawarte, każdy stosuje na własną odpowiedzialność.