UPC
anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

ConnectBox

Wykładowca
724 174 26

Re: Opóźnienia połączenia i utrata pakietów

 @KOCUREK1970, ale to rpzecież nie ja, tylko UPC twierdzi, ze coś jest z sygnałem

 

PS: Ja bym za prawidłowe przyjął trochę ciaśniejszy zakres, 7 dBmV to +7 dBmV.

Profesor
1364 605 50

Re: Opóźnienia połączenia i utrata pakietów

@zylx

Dlatego wstawiłem te wartości, by Autor sobie je porównał z tym co powinno być z tym co ma realnie.

.........................................................................................................................................................................................................To co prezentuję w moich postach jest moją opinią - to co w nich zawarte, każdy stosuje na własną odpowiedzialność.
Wykładowca
724 174 26

Re: Opóźnienia połączenia i utrata pakietów

@KOCUREK1970, ale przecież autor zamieszczał tutaj informacje jak wyglądasprawa z sygnałem u niego. Mozesz sobie odszukać. 

Profesor
1364 605 50

Re: Opóźnienia połączenia i utrata pakietów

@zylx

A z czym ma sobie to Autor porównać?

Podałeś Sam te wartości wcześniej?

I co ja mam do szukania jaki sygnał miał Autor kilka dni temu.

 

Podałem jak winno to wyglądać, Autor sobie porówna.

 

.........................................................................................................................................................................................................To co prezentuję w moich postach jest moją opinią - to co w nich zawarte, każdy stosuje na własną odpowiedzialność.
Innowator
71 1 0

Re: Opóźnienia połączenia i utrata pakietów

@KOCUREK1970

Dzięki za info bo ja w sumie wysyłałem wam te wartości ale nie wiedziałem co one znaczą. Także teraz jak coś to mogę sobie porównywać. 

Innowator
71 1 0

Re: Opóźnienia połączenia i utrata pakietów

@KOCUREK1970 @zylx 

Cześć ponownie chciałbym się dowiedzieć co znaczą poniższe komunikaty . 1231.jpg

 

Profesor
1580 418 80

Re: Opóźnienia połączenia i utrata pakietów

Pozwól, że Ci odpowiem. T3 timeout to poprostu ingres w sygnale, ale może się też pojawić jak CMTS był przeciążony i modem nie mógł się do niego dobić aby wysłać mu komunikat o stanie pracy. Illegal dropped input packet oznacza, że modem odebrał uszkodzony pakiet (może go też wywołać firewall w modemie). Jak modem działa to nie przejmować się tym.

https://zanimnapiszesz.info
Innowator
71 1 0

Re: Opóźnienia połączenia i utrata pakietów

@KOCUREK1970 @zylx 

Cześć ponownie ostatnio było u mnie UPC wymieniło modem i wyniki są tylko gorsze i tylko ciągle przekładają datę rozwiązania problemu, czy jest jakieś wyjście aby rozwiązać umowę z winy UPC ? 1a.jpg2a.jpg261120184.jpg301120181.jpg261120181.jpg

Wykładowca
724 174 26

Re: Opóźnienia połączenia i utrata pakietów

Jaki modem dostałeś od UPC? Kolejnego Compala? Pokaż jak wygląda teraz u Ciebie sygnał na poszczególnych kanałach. Co do rozwiązania umowy, jeśli chcesz mieć pewność, że nie zostaną Ci naliczone kary, to musisz mieć na to zgodę UPC. Złóż reklamację, w której opisz swoje problemy i to jak UPC od dłuższego czasu nie jest w stanie ich naprawić i wnieś o rozwiązanie umowy  bez naliczenia kary umownej. Jeśli odpowiedz będzie negatywna, to po wyczerpaniu ścieżki w UPC możesz swojej racji dochodzić w postępowaniu przed prezesem UKE. 

 

Innowator
71 1 0

Re: Opóźnienia połączenia i utrata pakietów

@zylx Ten sam co miałem czyli Connect Box, przesyłam też zdjęcia sygnału na poszczególnych kanałach. upc1.jpgupc2.jpgupc3.jpgupc4.jpg

Ekspert
81 13 0

Compal - syndrom PUMA6.

Miałam takie same przeboje z Compalem - losowe gubienie pakietów oraz niespodziewane skoki opóźnień do wysokich wartości. Skutkowało to problemami z grami, przy połaczeniu głównie z europejskimi serwerami.

 

Sygnał, czy obciążenie CMTS'a w okolicy wykluczyłam, bo  po wymianie Compala na Ubee jak ręką odjął, wszystko działa prawidłowo. 

 

 

Wykładowca
724 174 26

Re: Opóźnienia połączenia i utrata pakietów

@mareczko9, obawiam się, ze u Ciebie problemy będą występować tak długo jak będziesz miał Compala. 

Innowator
71 1 0

Re: Opóźnienia połączenia i utrata pakietów

@zylx

Czyli co nie ma wyjścia z tej sytuacji? UPC twierdzi również, że na mojej ulicy jest ingres i cały czas przesuwają termin jego rozwiązania ( miał zostać rozwiązany do 07.12.2018 ale nagle przesuneli termin na 14.12.2018)

Wykładowca
724 174 26

Re: Opóźnienia połączenia i utrata pakietów

@mareczko9, no zobaczysz, czy jak usuną ingress to nagle będzie ok. 14 juz niebawem. 

Omnibus
268 41 4

Re: Opóźnienia połączenia i utrata pakietów

Pisz ciągle reklamację żądaj wymiany sprzętu okablowania w mieszkaniu i czekaj do końca umowy 

120 Mb/s + Telefon na start 40,97 zł