UPC
anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

ConnectBox

Nauczyciel
513 133 22

Re: Opóźnienia połączenia i utrata pakietów

@mareczko9 T3 timeout powinno być 0 i wtedy jest dobrze Tak jak masz w T1, T2 i T4 obrazek na samym dole

CI+ | SELECT HD | FP 120 Mb | FilmBox , Cinemax|
Innowator
71 1 0

Re: Opóźnienia połączenia i utrata pakietów

@ogromny

Czyli jest to oznaką problemu/ingresu ?

 

Nauczyciel
513 133 22

Re: Opóźnienia połączenia i utrata pakietów

@mareczko9 Tak

CI+ | SELECT HD | FP 120 Mb | FilmBox , Cinemax|
Innowator
71 1 0

Re: Opóźnienia połączenia i utrata pakietów

@ogromny 

To powiedż mi co mam napisać UPC aby oni to zrozumieli, że jest to ingres ? Bo napisałem dzisiaj i nagle twierdzą, że nie przyznadzą mi bonifakcji rachunku bo ingres prawie nie występuje...

 

Profesor
1358 605 50

Re: Opóźnienia połączenia i utrata pakietów

@mareczko9

Czy to nie Ty pisałeś, że masz stare przewody koncentryczne w domu, jakieś gniazdka itd.

Tu trzeba myśleć o położeniu nowego przewodu od Twojego mieszkania do TAP w locboxie UPC na korytarzu.

Żadne tam gniazdka czy inne starocie - nowe przewody i bezpośrednio ze skrzynki.

Potem w mieszkaniu tylko splitter Teleste i to wszystko.

Ingres może wynikać z wadliwej/uszkodzonej instalacji u Ciebie w domu.

.........................................................................................................................................................................................................To co prezentuję w moich postach jest moją opinią - to co w nich zawarte, każdy stosuje na własną odpowiedzialność.
Innowator
71 1 0

Re: Opóźnienia połączenia i utrata pakietów

@KOCUREK1970

No dobra ale to mam napisać do UPC i oni mi to wymienią ? Czy to się wiąże z jakąś opłatą ? 

Moderator
923 601 148

Re: Opóźnienia połączenia i utrata pakietów

@mareczko9 wyślij mi proszę w prywatnej wiadomości dane, które pozwolą na identyfikacje konta abonenckiego w naszym systemie (ID klienta/numer pesel + imię i nazwisko) to sprawdzę jak to wygląda u Ciebie.

UWAGA! Do 7 kwietnia przebywam na urlopie i nie pełnię obowiązków moderatora Społeczności UPC. Nie odpisuję na wiadomości prywatne. Moim bezpośrednim zastępcą jest Adrian. W razie potrzeby kontaktujcie się z nim lub z pozostałymi moderatorami. GMateusz

Profesor
1358 605 50

Re: Opóźnienia połączenia i utrata pakietów

@mareczko9

Odpowiem Ci tak:

- jeśli tego zarządzasz TY, doliczą opłatę 50 zł do kolejnej faktury (bo to usługa na żądanie klienta).

- jeśli uzna to za zasadne UPC, będzie to bezpłatne.

 

Pytanie czy masz czas i ochotę się przepychać o te 50 zł, zwłaszcza, że to już tyle czasu się u Ciebie wlecze.

Ja bym zamawiał serwis i za niego zapłacił a nie tracił czas na przepychanki.

Te 50 zł to całkowity koszt wszystkiego co zrobi instalator i ile by tam materiału, czasu jego pracy nie poszło.

Może się okazać, że będziesz potrzebował zgody spółdzielni na wykonanie takiej nowej instalacji na korytarzu, lub poprowadzenia jej w szachtach technicznych - załatwić to wcześniej (samo podanie o zgodę nie musi być napisane językiem notarialnym - 2, 3 zdania o co wnosisz, podziękowanie za pozytywne rozpatrzenie i wszystko).

Technik się pojawi, na jego ręce składasz oryginał zgody (poproś o kopię w spółdzielni i zachowaj ją dla Siebie) i nie ma już przeszkód by technik wykonał pracę.

 

Ale też uprzedzam - może się okazać, że nowa instalacja niewiele tu zmieni (doradzamy zdalnie a samo UPC czy technik nie da Ci gwarancji przed jej wykonaniem, że to jest właśnie główny winowajca).

Ale pomimo tego chyba warto wydać te 50 zł i mieć pewność, że ze swej strony zrobiłeś wszystko by problem rozwiązać.

A jeśli to pomoże, to te 50 zł jest żadną ceną spokoju, braku nerwów i stresu.

Być może jeśli to pomoże, wydasz te 50 zł to spróbować złożyć na tą opłatę reklamację a nusz UPC się przychyli i uzna zwrot.

 

.........................................................................................................................................................................................................To co prezentuję w moich postach jest moją opinią - to co w nich zawarte, każdy stosuje na własną odpowiedzialność.
Moderator
923 601 148

Re: Opóźnienia połączenia i utrata pakietów

@mareczko9 temat założyłeś w październiku i właśnie od tego momentu w Twoim miejscu zamieszkania, nieprzerwanie, aż do teraz występuje ingress sieci. Dlaczego jego usunięcie jest czasochłonne i skomplikowane dobrze opisał to na poprzedniej stronie @pawelb. Ja od siebie mogę dodać jedynie tyle, że podawane przez nas daty zakończenia prac serwisowych, a tym samym rozwiązana występujących utrudnień, ze względu na specyfikę problemu są jedynie datami prognozowanymi i mogą ulec zmianie. 

 

Jako nasz klient masz możliwość złożenia zgłoszenia reklamacyjnego w związku z jakością świadczonych usług. Zgodnie z postanowieniami Regulaminu świadczenia usług (paragraf 37, punkt 2) Abonentowi przysługuje prawo do obniżenia opłaty jedynie w przypadku wystąpienia awarii definiowanej jako całkowity brak sygnału. Ingress to okresowe zakłócenia pracy sieci więc nie ma tutaj mowy o awarii, co powinno z automatu wykluczać możliwość otrzymania ewentualnego upustu. Jednakże nasza firma jest przyjazna klientom i bierze pod uwagę utrudnienia, które mogą u nich występować w związku ze zgłoszonym problemem. Co za tym idzie niejednokrotnie w ramach zgłoszeń reklamacyjnych przyznajemy upusty za ingress.

 

Pytanie czy to o czym wspomina @KOCUREK1970 tj. wymianie całej instalacji kablowej w lokalu na nową, ma w ogóle sens? Oczywiście, że tak bo to zagwarantuje Tobie, że w Twoim własnym lokalu sieć spełnia wszystkie wymagania techniczne i na pewno nie tam zlokalizowane jest źródło ingressu.

UWAGA! Do 7 kwietnia przebywam na urlopie i nie pełnię obowiązków moderatora Społeczności UPC. Nie odpisuję na wiadomości prywatne. Moim bezpośrednim zastępcą jest Adrian. W razie potrzeby kontaktujcie się z nim lub z pozostałymi moderatorami. GMateusz

Nauczyciel
550 132 6

Re: Opóźnienia połączenia i utrata pakietów

Technicy mają długie kable zwijane jak szlauf (na szpuli), co za problem by rozwinął taki jeden i pociągnął dla testu do niego? Wtedy by zostawił taki na parę dni, zobaczyłby czy coś pomogło i wtedy można myśleć o wymianie kabla, jeżeli wiąże się to z jego odpowiednim ułożeniem w mieszkaniu.


_____________________________________


Profesor
1358 605 50

Re: Opóźnienia połączenia i utrata pakietów


@brtknapisał(a):

Technicy mają długie kable zwijane jak szlauf (na szpuli), co za problem by rozwinął taki jeden i pociągnął dla testu do niego? Wtedy by zostawił taki na parę dni, zobaczyłby czy coś pomogło i wtedy można myśleć o wymianie kabla, jeżeli wiąże się to z jego odpowiednim ułożeniem w mieszkaniu.


Poważnie - technik ma tam latać kilka dni i zostawiać przewód na jakiś czas do sprawdzenia

 

.........................................................................................................................................................................................................To co prezentuję w moich postach jest moją opinią - to co w nich zawarte, każdy stosuje na własną odpowiedzialność.
Nauczyciel
513 133 22

Re: Opóźnienia połączenia i utrata pakietów

@brtk raczej nie bedzie technik na próbę wiercił dziur

CI+ | SELECT HD | FP 120 Mb | FilmBox , Cinemax|
Moderator
923 601 148

Re: Opóźnienia połączenia i utrata pakietów

@brtk nie praktykujemy takich działań. W teorii to jest jakiś pomysł w praktyce jedynie niepotrzebne koszta i wiele innych ewentualnych problemów.

UWAGA! Do 7 kwietnia przebywam na urlopie i nie pełnię obowiązków moderatora Społeczności UPC. Nie odpisuję na wiadomości prywatne. Moim bezpośrednim zastępcą jest Adrian. W razie potrzeby kontaktujcie się z nim lub z pozostałymi moderatorami. GMateusz

Nauczyciel
550 132 6

Re: Opóźnienia połączenia i utrata pakietów

Chodziło mi, że @mareczko9 by zobaczył czy dało poprawę. Nie wiem jak jest u niego, ale u mnie problemu z takim kablem by nie było i to bez wiercenia.

 

@GMateusz wiem, że może to jakaś prowizorka, ale lepiej coś, niż nic widocznego przez 3 miesiące Myślę, że podłączenie do takiego kabla modemu na moment już by dało jakaś odpowiedź.


_____________________________________


Profesor
1358 605 50

Re: Opóźnienia połączenia i utrata pakietów

@brtk

Ale tu mowa o wymianie przewodu od skrzynki do mieszkania - więc przez kilka dni nie zamknie drzwi do mieszkania bo starego przewodu nie ruszamy zanim nie ma pewności ,  no proszę Cię .

Co prawda na noc może przewód z mieszkania wywalić i zostawić go na korytarzu od tak (nie jego to co się będzie martwił)

No chyba, że serwis zaleci monitoring modemu, to przy drzwiach na zmianę warta co by przewody nie zniknęły a do domu nie weszli Świadkowie Jehowy

.........................................................................................................................................................................................................To co prezentuję w moich postach jest moją opinią - to co w nich zawarte, każdy stosuje na własną odpowiedzialność.