UPC
anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

ConnectBox

Wykładowca
815 193 10

Re: Opóźnienia połączenia i utrata pakietów

Nie pisz teorii spiskowych, bo jakby każdy chciał kraść kable, to bym już go dawno nie miał u siebie na klatce schodowej, bo wystarczy zdjąć zaślepkę i widać każdy kabel co idzie.

 

U mnie kable idą pod listwami, więc jakby takie coś było u mnie, to albo testowo podłączają na moment kabel i patrzą czy jest poprawa, albo układają kable pod listwami na nowo, bo sam z tym nie będę się bawił


_____________________________________



Tytan
2162 821 71

Re: Opóźnienia połączenia i utrata pakietów

@brtk

Ale odróżniasz przewód przymocowany, ułożony idący po ścianie do mieszkania od takiego leżącego na glebie na waleta i robiącego wrażenie niczyjego.

 

Nie da się testowo w 5 minut sprawdzić ingresu.

Żaden technik nie będzie babrał się z jakimś tam listwami przypodłogowymi.

.........................................................................................................................................................................................................To co prezentuję w moich postach jest moją opinią - to co w nich zawarte, każdy stosuje na własną odpowiedzialność.
Wykładowca
815 193 10

Re: Opóźnienia połączenia i utrata pakietów

Jakoś u mnie się babrali i poukładali jak chciałem przy instalacji..


_____________________________________



Omnibus
315 83 4

Re: Opóźnienia połączenia i utrata pakietów

Osobiscie bym nie oszczedzal i zglosil do UPC przeglad instalacji...wedlug mnie wymiana kabla w mieszkaniu to ostatecznosc, musialby byc naprawde kiepskiej jakosci, ewentualnie rozgaleznik, poprawienie stykow bo tam najczesciej wchodzi ingress albo wymiana odcinka na korytarz klatki schodowej..oczywiscie jesli ingress przychodzi z innego lokalu na klatce schodowej lub z innej klatki to moze jeszcze potrwac, generalnie optyka odfiltrowuje ingress ale pytanie jak sa podlaczone klatki do optyki, przypuszczam ze dopiero budynek jest odfiltrowany, niestety przy starych instalacjach o ktorych wspominal @mareczko9 walka z ingresem jest trudna bo moge sie domyslic ze pewnie w niewielu mieszkaniach sa rozgalezniki z filtrem na kanal zwrotny

pamietajcie ze o ile ingress mozna obserwowac na modemie o tyle nie da sie go obserwowac na odbiorniku tv dlatego trudno jest szybko namierzyc zaklocenie...trzeba eliminowac klatka po klatce a potem konkretne mieszkania, kiedys nie bylo niestety rozgaleznikow z filtrem a ludzie niechetnie pozwalaja na modernizacje bo boja sie ze ktos im cos rozgrzebie w  lokalu :(

Tak czy siak przejrzalbym instalacje zeby miec pewnosc ze w domu infrastruktura jest OK 

Tytan
1439 822 568

Re: Opóźnienia połączenia i utrata pakietów

Panowie @KOCUREK1970 i @brtk proszę o spokój. Jak wspomniałem w teorii to ma jakiś sens, ale w praktyce nie jest praktykowane. Jeśli technicy u Ciebie @brtk zdecydowali się na takie rozwiązanie/badanie jakości połączenia to chwała im za to, bo to była jedynie ich dobra wola. 

---------------------------------------


Przestrzegaj Zasad Społeczności UPC, a będziemy żyli w zgodzie.

Wykładowca
815 193 10

Re: Opóźnienia połączenia i utrata pakietów

@GMateusz Nie chodziło mi o sprawdzanie (bo wszystko u mnie działa), tylko układanie kabli pod listwami, bo @KOCUREK1970 napisał, że takich rzeczy nie robią technicy..


_____________________________________



Tytan
1439 822 568

Re: Opóźnienia połączenia i utrata pakietów


@brtk napisał(a):

@GMateusz Nie chodziło mi o sprawdzanie (bo wszystko u mnie działa), tylko układanie kabli pod listwami, bo @KOCUREK1970 napisał, że takich rzeczy nie robią technicy..


W gwoli ścisłości - w większości przypadków tego nie robią, gdyż nie należy to do ich obowiązków i mają prawo odmówić takiej czynności. Jeśli decydują się, aby to robić, to miło, bo to jedynie ich dobra wola.

---------------------------------------


Przestrzegaj Zasad Społeczności UPC, a będziemy żyli w zgodzie.

Wykładowca
815 193 10

Re: Opóźnienia połączenia i utrata pakietów

Czyli co, mogą rzucić kabel na środku mieszkania o odpowiedniej długości i męcz się Pan sam?

 

@dół @GMateusz

 

NIe chcę już offtopu robić dalszego, to zedytuje ten wpis.

 

U mnie za dużo nie ingerował, bo listwy mają zaślepki i w środku ich się chowało kabel, po prostu wlożyłtam kabel i założył zaślepkę..


_____________________________________



Tytan
1439 822 568

Re: Opóźnienia połączenia i utrata pakietów


@brtk napisał(a):

Czyli co, mogą rzucić kabel na środku mieszkania o odpowiedniej długości i męcz się Pan sam?

Podłączają instalację i zostawiają odpowiedni zapas kabla, tak aby abonent we własnym zakresie mógł kabel ukryć w listwach przypodłogowych/za meblami/sufitem/w ścianie czy w podłodze w trakcie remontu. 

 

Zakaz ingerowania w wyposażenie mieszkania klienta, w tym w meble (wiercenie, przesuwanie, rozkręcanie) czy w listwy przypodłogowe jest odgórnie narzucony przez naszą firmą w ramach umowy o współpracę z firmami podwykonawczymi. Technik powinien nie tyle mieć prawo odmówić, co mieć obowiązek odmówić wykonania takich działań. Tak jak wspomniałem wcześniej - jeśli jakiś technik to robi, to na własną odpowiedzialność.

---------------------------------------


Przestrzegaj Zasad Społeczności UPC, a będziemy żyli w zgodzie.

Tytan
1439 822 568

Re: Opóźnienia połączenia i utrata pakietów


@brtk napisał(a):

Czyli co, mogą rzucić kabel na środku mieszkania o odpowiedniej długości i męcz się Pan sam?

 

@dół @GMateusz

 

NIe chcę już offtopu robić dalszego, to zedytuje ten wpis.

 

U mnie za dużo nie ingerował, bo listwy mają zaślepki i w środku ich się chowało kabel, po prostu wlożyłtam kabel i założył zaślepkę..


Oczywiście to co napisałem wyżej nie ma zastosowania co do korytek kablowych na klatkach schodowych bo to już poza lokalem klienta :-)

---------------------------------------


Przestrzegaj Zasad Społeczności UPC, a będziemy żyli w zgodzie.

Innowator
84 2 0

Re: Opóźnienia połączenia i utrata pakietów

@brtk @pawelb @zylx 

Dostałem taką wiadomość od UPC, chyba powinienem się cieszyć cnie ? Tylko nie wiem co oni zrobią w jedną godzinę xd, wymienią jeden kabel ? Tylko też pytanie czy ta praca modernizacyjna dotyczy internetu ? 12333.jpg

Wykładowca
815 193 10

Re: Opóźnienia połączenia i utrata pakietów

Też mam taką wiadomosc. Pewnie nic w twoim budynku.


_____________________________________



Konto zbanowane
1247 359 57

Re: Opóźnienia połączenia i utrata pakietów

@mareczko9,Nie cieszył bym sie. U mnie na wszystkich kontach jest taki sam komunikat.

Konto zbanowane
815 181 29

Re: Opóźnienia połączenia i utrata pakietów

@mareczko9 nie ma się co cieszyć, u mnie są dwa komunikaty ten co u Ciebie plus drugi dotyczący wszystkich uslug idę o zakład że po  nic się u Ciebie nie zmieni😁


--
Użytkownik zbanowany za posiadanie multikonta
Innowator
84 2 0

Re: Opóźnienia połączenia i utrata pakietów

@ogromny-banned a juz myślałem, że może wreszcie się skończą moje problemy z internetem eh... 

:(