UPC
anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

ConnectBox

ROZWIĄZANE
Highlighted
Specjalista
56 9 2

Permanentne resetowanie Connect Box'a

Szanowni użytkownicy Społeczności, 

 

od jakiegoś czasu korzystam z Connect Box'a, wymienionego przez UPC w ramach aktualizacji sprzętu, dostosowujac go do nowej pędkości usługi. Wszystko było super, do czasu przeprowadzki do nowego mieszkania, na nowym osiedlu. Zadowolenie z Connect Box'a szlag trafił jeszcze tego samego dnia, którego odbyła się instalacja. 

CB resetuje się samodzielnie kilka razy w ciągu dnia, najczęściej podzielając te same godziny resetów dzień po dniu. W między czasie miałem 4 wizyty techników, 3x wymieniany sprzęt, z rozgałęźnikiem sygnału włącznie. ZERO poprawy. Ostatnia wizyta technika (przyznaję, człowiek bardzo ogarnięty, chętny do pomocy i rozsądnie podchodzący do problemu), zakończyła się pomiarami w skrzynce osiedlowej UPC. Stwierdził że są jakieś zakłóceni a w kanale dosyłowym ze strony UPC. Poprosił o monitoring po stronie działu technicznego. I na tym koniec. 

Po ok. 2 tygodniach, otrzymałem informację że zgłoszenie TT zostało zakończone i....nic.

Żadnych więcej informacji, a CB jak się resetował, tak się resetuje nadal...

Czy ktoś przerabiał podoby temat ? Jak można rozwiązać ten problem, bez wypowiadania umowy UPC ?

168 ODPOW. 168
Moderator
932 600 151

Re: Permanentne resetowanie Connect Box'a

@Cyber_GD wyślij mi proszę w prywatnej wiadomości dane, które pozwolą na identyfikacje konta abonenckiego w naszym systemie (ID klienta + imię i nazwisko).

-
Nie dotyczy
1070 0 58

Re: Permanentne resetowanie Connect Box'a

Dokładnie ten sam problem. Reset co godzinę, czasem dwie. W logach urządzenia wyszło że "reboot due to power reset", jednak zauważyłem, że przed rebootem zawiesza się modem i po kilku sekundach następuje power reset (wykonuje to prawdopodobnie watchdog na płycie urządzenia).

Dziś dali mi nowy Connect Box, ale czuję że to nie koniec problemów dbo doszły do tego jeszcze poszarpane pingi w grach, lagi. Nie da się grać!

Bardzo, ale to bardzo żałuję, że zdecydowałem się na przedłużenie umowy z UPC i zabrli mi Ubee który był stabilny i nie szarpał pingów w grach 

 

 

 

Inspirator
4 1 0

Re: Permanentne resetowanie Connect Box'a

U mnie problem pojawił się jakieś trzy tygodnie temu. Jeden, dwa resety dziennie. Wczoraj niestety problem się nasilił, od godziny 12 do 21 kilka resetów. Dziś podczas meczu miałem włączony komputer, w tym czasie CB zresetował się 6 razy.
Wczoraj dzwoniłem do UPC, mam umówionego technika na poniedziałek. Konsultant zdalnie stwierdził że jest problem z dosyłem sygnału do mojego CB. Z tego co tu czytam to wizyta technika może niewiele zmienić w tej sytuacji, bo często problem leży gdzieś dalej. Jak dla mnie to internet UPC jest w takiej sytuacji nieużywalny.

Specjalista
56 9 2

Re: Permanentne resetowanie Connect Box'a

U mine tez ma się dziś (po raz 5) pojawić technik. Z informacji jakie wczoraj uzyskałem, sygnał dosyłowy na moim osiedlu już jest poprawny, tylko u mnie nadal jest jakiś problem. Szczerze - nie chce mi się w to wierzyć, ale OK, dam szansę dziś technikowi aby to potwierdził....

Omnibus
201 46 24

Re: Permanentne resetowanie Connect Box'a

Pozdrawiam wszystkich.

 

Miałem troche spokoju z tym resetowaniem ale od trzech dni zauważłem ze resetuje się i rano i w połódnie, dziś to tak wygląda poniżej.

Ale tez zauważyłem że rosnie na kanale zwrotnym,  jak instalowali to wszedzie było 42 na każdym kanale ale co miesiac przybywa było 44 teraz od paru miesięcy rośnie ale nie równo na dwóch44 i na dwóc 45 dalej idzie w tym tygodniu jest już 45 i na dwóch 47.Czy coś się dzieje złego.?

16-07-2018 07:05:14critical

No Ranging Response received - T3 time-out;CM-MAC=ac:22:05:3a:b2:5f;CMTS-MAC=24:7e:12:f0:e5:5b;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;

Specjalista
56 9 2

Re: Permanentne resetowanie Connect Box'a

@Fredek50 ciężko mi coś w tym temacie powiedzieć, gdzyż nie znam się na tym zupełnie. Faktem jest natomiast, że zarówno człowiek na infolinii jak i technik któy (właśnie w tej chwili) jest u mnie, zauważyli wzrost sygnału zwrotnego i związane z tym zakłócenia. Co to może oznaczać - nie wiem, po za tym że mój Connect Box ponownie szaleje... :(

Nauczyciel
533 136 22

Re: Permanentne resetowanie Connect Box'a

@Cyber_GD właśnie prawdopodobnie zakłócenia w kanale zwrotnym wywalają compal. Wsumie to powodzenia i cierpliwości i to dużo, chyba że u was jest serwis z prawdziwego zdarzenia i to ogarną szybciej

.......................................................................................................................................................................................Nie dyskutuj z debilem! Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem.
-
Nie dotyczy
1070 0 58

Re: Permanentne resetowanie Connect Box'a

@ogromny Nie, kolego. Jesteś w błędzie. U mnie technik stwierdził idealne poziomy sygnałów kanałów dosyłowych oraz zwrotnych, mieszkam w bloku z całkowicie nową instalacją CATV na dobrych kablach, a mimo to modem zawiesza się jak głupi!

Problem leży po stronie wadliwego chipsetu Connetbox-a INTEL PUMA6 który ma wady fabryczne już od wersji 5 a ciągnie się to do wersji 7.

Z tego powodu jeden z największych producentów modemów ARRIS zrezygnował całkowicie z INTEL PUMA na rzecz chipsetów Broadcom'a

Tak to jest, jak ktoś bierze się za coś, na czym się nie zna i miliony ludzi muszą męczyć się z takimi Connectboxami. Broadcom od prawie 30 lat nie robi nic innego jak chipsety telekomunikacyjne! A intel? Intel szuka pomysłów, jak zakopać dziurę po kurczącym się rynku procesorów PC....

 

więcej info:

www.badmodems.com

Poszarpane PRAWDZIWE pingi PUMA6 - http://www.dslreports.com/tools/puma6

 

Jestem ciekaw, jak UPC w całej europie wybrnie z tego problemu.... mam nadzieję że nie kosztem nerwów użytkowników czekających na koniec umowy....

-
Nie dotyczy
1070 0 58

Re: Permanentne resetowanie Connect Box'a

I dodam jeszcze takie coś:

W niedzielę 15 lipca o 9 rano technik przywiózł jakiś używany ConnectBox aby wymienić ten, który po podpisaniu umowy dostałem od UPC.

 

Dziś sprawdzam Dziennik Sieci na connect box - i mamy:

 

(komunikat REGISTRATION COMPLETE - Waiting for Operational status - oznacza rejestrację w sieci kablowej UPC po resecie modemu)

 

15.07.2018 - godzina 19:07 - REGISTRATION COMPLETE - Waiting for Operational status

15.07.2018 - godzina 19:16 - REGISTRATION COMPLETE - Waiting for Operational status

 

... i jest nadzieja!:

 

17.07.2018 - godzina 03:42 - SW Download INIT - Via NMS (inicjalizacja update oprogramowania modemu)

17.07.2018 - godzina 03:48 - SW download Successful - Via NMS (zaktualizowano modem)

17.07.2018 - godzina 03:51 - REGISTRATION COMPLETE - Waiting for Operational status

(to zrozumiałe - był reboot po aktualizacji)

 

...o nie!!! 

 

17.07.2018 - godzina 10:05 - REGISTRATION COMPLETE - Waiting for Operational status

 

....znowu reboot!

 

INTEL PUMA 6 jest nienaprawilalny, drogie UPC!

Profesor
1621 418 83

Re: Permanentne resetowanie Connect Box'a

Masz jeszcze logi Cable modem reboot. Mógłbyś zacytować ich treść?

https://zanimnapiszesz.info
-
Nie dotyczy
1070 0 58

Re: Permanentne resetowanie Connect Box'a

Jeżeli Connect Box będzie się zawieszał, to wasz technik będzie przyjeżdżał do mnie tak często że chyba wynajmnie sobie mieszkanie u mnie w okolicyy żeby było szybciej.

 

to mogę obiecać....

Inspirator
4 1 0

Re: Permanentne resetowanie Connect Box'a

U mnie wczoraj był technik. Wymienił trójnik na wejściu, dał nowego CB i jak na razie mam spokój. Oby jak najdłużej

Czas działania urządzenia:1day(s)4h:51m:29s
-
Nie dotyczy
1070 0 58

Re: Permanentne resetowanie Connect Box'a

@MrPepka proszę bardzo - komunikat zawsze wygląda tak samo (MAC Addr mojego modemu ocenzurowałem gwiazdkami)

 

01-01-1970 00:01:18noticeCable Modem Reboot - due to power reset;CM-MAC=*******;CMTS-MAC=00:00:00:00:00:00;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;

 

Oczywiście power reset generowany jest przez watchdoga na skutek braku zgłaszania się systemu po zawieszce

 

Profesor
1621 418 83

Re: Permanentne resetowanie Connect Box'a

A po co wymieniłeś modem? Cisco (czy tam inny modem na broadcomie z EuroDOCSIS 3.0 jaki miałeś) obsłużyłby 250 (no chyba, że miałeś SBV6120E Motoroli)

https://zanimnapiszesz.info