UPC
anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

ConnectBox

ROZWIĄZANE
Inspirator
3 1 0

Re: Permanentne resetowanie Connect Box'a

Zaraz przy drzwiach wejściowych mam spliter, dokladnie taki jak na zdjeciu

https://www.teleste.com/sites/default/files/styles/main-images-square/public/product-images/3dss2.jp...

 

3DSS2 2way Splitter 5-1218MHZ
-4.1dB

 

Do jednego pokoju idzie z niego kabel do horizona tv, a do drugiego pokoju do Connectboxa z internetem.

Moderator
840 551 142

Re: Permanentne resetowanie Connect Box'a

@xenon zalecam kontakt z infolinią pod numerem 813 813 813 celem umówienia serwisu na regulację sygnału.

Inspirator
3 1 0

Re: Permanentne resetowanie Connect Box'a

Dzowniłem na infolinie po informacjach od Was, zostałem poinformowany, że w moim rejonie jest obecnie awaria i zostanie naprawiona tego samego dnia o 16, wobec tego wspólnie z konsultantem postanowiłem jeszcze odłożyć wzywanie technika. Tego samego dnia miałem jeszcze restart zaraz po północy, ale od tego czasu już ponad 5dni modem działa bez retartu, więc w sumie jestem zadowolony, transfer jest też ok, tak obecnie wygląda sygnał:

 

https://imgur.com/a/EOCXN9K

 

Co myślicie w związku z tym? Uznać sprawę za załatwioną, czy te dane wygladają, że jest źle z sygnałem?

GDA
Pan Abonent ;-)
1214 637 96

Re: Permanentne resetowanie Connect Box'a

skoro dziala od 5 dni to na uj drążyć?