UPC
anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

ConnectBox

ROZWIĄZANE
Nauczyciel
468 124 20

Re: Permanentne resetowanie Connect Box'a

@-  ja się nie mylę wiem co pisze

CI+ | SELECT HD | FP 120 Mb | FilmBox , Cinemax|
-
Nie dotyczy
1054 0 58

Re: Permanentne resetowanie Connect Box'a

Czyli o co chodzi - że modem wysypuje się, bo sygnał na wyjściu jest za wysoki? 

Specjalista
56 9 2

Re: Permanentne resetowanie Connect Box'a

@jerzu nie chcę Cię martwić - też to przerobiłem. Było dobrze, przez jakieś 3 tygodnie. Do ubiegłego piątku, kiedy to festiwal resetów powrócił ze zdwojoną siłą

Nie mniej, jako iż odwiedza mnie naprawdę ogarnięty technik (absolutnie nie mówię tego z ironią - człowiek naprawde chce pomóc i widać, że mu na tym zależy - szacunek!), mam nadzieję że walka zakończy się sukcesem

 

@- na temat chipsetu Puma6 na którym stoi Compal, jest osobny wątek, więc proszę Cię, nie spamuj tutaj. Urządzenia jakie są takie są, polityka firmy również. Akceptowałeś ją, podpisując umowę, którą możesz również wypowiedzieć ze względu na nie wywiązywanie się zeń, jednej ze stron. Rozmawiamy tutaj aby znaleźć rozwiązanie problemu, a nie rozpętywać (g)burzę wraz z każdym wpisem. Uszanuj proszę powyższe, aby dyskusja była produktywna

Dziękuję

-
Nie dotyczy
1054 0 58

Re: Permanentne resetowanie Connect Box'a

@Cyber_GD mądre słowa Pochwalam

 

@- tak, problem PUMA6 istnieje i jest o tym osobny wątek....wpływa on na wiele rzeczy ale by wpływał na samoczynny reset modemu pierwszy raz słyszę... Natomiast rację ma @ogromny bardzo często na reset wpływają błędy w sygnale...

 

-
Nie dotyczy
1054 0 58

Re: Permanentne resetowanie Connect Box'a

Nie wy, użytkownicy forum dla klientów UPC jesteście od tego, aby opracowywać rozwiązania problemów wygenerowanych przez intela, compala i same UPC i jego infrastrukturę. To zadanie dla wyżej wspomnianych. To oni muszą poświęcić czas, pieniądze aby znaleźć problem, naprawić go i ładnie przerosić wkurzonego klienta. I wynagrodzić poszarpane nerwy przez wątpliwej jakości usługę. 

 

Na tym forum można co najwyżej wyrażać ubolewanie nad biednymi technikami którzy sobie kompletnie nie radzą z tymi problemami. 

 

Przed chwilą zgłaszałem resety na infolinii - po 12 minutach czekania odezwał się pan, ktory wyklikał w komputerze, że „kanały wysyłające są zapchane” i stąd ten problem. Jak rozumiem, jak się kanały „odepchają” - modem przestanie mi się zawieszać. Problem rozwiązany. Nich żyje UPC. 

 

 

#EDIT

 

@- proszę nie dublować postów.

 

GMateusz

 

 

-
Nie dotyczy
1054 0 58

Re: Permanentne resetowanie Connect Box'a

@- rozumiem twoje zdenerwowanie ale wydaje mi się że one nic nie pomoże.

Nie wiem jacy są technicy w twoim miejscu zamieszkania, ale zapewniam Cię że przez wiele lat korzystania z ich usług w tym Horizona i Compalem nie miałem ani problemu z tym sprzętem ani technikami. Więc nie wiem po co ich wszystkich ładować w jeden worek.

Jeżeli jest problem w twoim rejonie zgłaszaj go do skutku. W końcu płacisz i chcesz działające usługi.

 

P.S.

To forum nie jest jedynie do wylewania żali moderatorzy nie jednemu userowi już pomogli i pewnie nie jednemu jeszcze pomogą.

-
Nie dotyczy
1054 0 58

Re: Permanentne resetowanie Connect Box'a

@-

Tak, wściekam się. Dlaczego? Korzystam z netu do grania w cholernie szybką grę, wymagającą ogromnego refleksu, treningu i stałego grania w celach podtrzymania 'skilla'. To jest mój konik, moja rozrywka która daje mi dużo fanu.

W tym celu wybrałem wiele lat temu UPC które jest droższe od konkurencji ale oferowało szybszy net, lepszy sprzęt no i przez ten czas byłem zadowolony. Aż do akcji sprzed 3 tygodni, kiedy zabrali mi Ubee, wstawili Compala i teraz bujam się z pingami minimum 85 po tcp (a było 19 do polskich serwerów) a dodatkowo losowe resety, najczęściej kiedy właśnie jestem 'w akcji'. Opóźnienia mają krytyczne znaczenie dla graczy. 

Od ostatniej niedzielnej wizyty pana technika modem zawiesił mi się w sumie 39 razy (compal jest w trybie bridge a mój router loguje każde zerwanie połączenia z WAN-em, więc mam nad tym kontrolę) Dziś jest środa. Co będzie do następnej niedzieli?

 

Jutro będzie pan technik. Nie sądzę żeby dał radę, skoro inni ludzie mają na koncie po kilka wezwań i nic z tego nie wychodzi. 

Nie wierzę jednak, że UPC ich nie szkoli, nie daje jakichś informacji na temat problemów z Compalami. Wywiercę mu dziurę w brzuchu żeby się czegoś dowiedzieć, chcę wiedzieć czy UPC w ogóle przejmuje się takimi problemami, czy ma jakiś plan, działania, cokolwiek. Czy jest  jakieś światełko w tunelu. 

 

Do mojego bloku nadciąga Orange światłowód. To mój następny cel, bo do UPC się zraziłem.

 

 

 

 

Profesor
1510 406 77

Re: Permanentne resetowanie Connect Box'a

A jaką masz wersję sprzętową Compala?

https://zanimnapiszesz.info
-
Nie dotyczy
1054 0 58

Re: Permanentne resetowanie Connect Box'a


@MrPepkanapisał(a):

A jaką masz wersję sprzętową Compala?


4.01

-
Nie dotyczy
1054 0 58

Re: Permanentne resetowanie Connect Box'a

@- rozumiem :(

 

Pozostaje Ci pisać reklamację, ciągle męczyć infolinię, poprosić o zwrot Uber (to zależne od prędkości jaką masz) ew. jak już nic nie pomoże to zmiana dostawcy, jednak o pomarańczy i ich światłowodzie dużo złego słyszałem.

 

Jak to mówią, wszędzie dobrze gdzie nas nie ma

Profesor
1510 406 77

Re: Permanentne resetowanie Connect Box'a


@-napisał(a):

@MrPepkanapisał(a):

A jaką masz wersję sprzętową Compala?


4.01


Dziwne. Też mam Compala 4.01 w trybie mostu i ZERO losowych restartów. A jaki masz plik konfiguracyjny?

https://zanimnapiszesz.info
Nauczyciel
468 124 20

Re: Permanentne resetowanie Connect Box'a

@MrPepka sprawa jest prosta do sprawdzenia zamien się z @- compalem i Twoj u niego bedzie się restartowal a jego u Ciebie nie. Powod u Ciebie @MrPepka w sieci nie ma zakłóceń albo aż tylu.

CI+ | SELECT HD | FP 120 Mb | FilmBox , Cinemax|
Profesor
1510 406 77

Re: Permanentne resetowanie Connect Box'a

Ale u sąsiadów @- byłoby chyba to samo (o ile ci są klientami UPC)?

https://zanimnapiszesz.info
-
Nie dotyczy
1054 0 58

Re: Permanentne resetowanie Connect Box'a


@MrPepkanapisał(a):

@-napisał(a):

@MrPepkanapisał(a):

A jaką masz wersję sprzętową Compala?


4.01


Dziwne. Też mam Compala 4.01 w trybie mostu i ZERO losowych restartów. A jaki masz plik konfiguracyjny?


CH7465LG-NCIP-6.12.18.24-5p4-NOSH

 

fiberpower250_082016_v4-sip.cfg

Profesor
1510 406 77

Re: Permanentne resetowanie Connect Box'a

A u Twoich sąsiadów jest to samo?

https://zanimnapiszesz.info