UPC
anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

ConnectBox

ROZWIĄZANE
Tytan
2337 534 105

Re: Permanentne resetowanie Connect Box'a

Bzdura i bull*****. Ubee obsługuje 250 Mb bez problemu. Możesz się ich spytać o ten modem

https://zanimnapiszesz.info
Specjalista
57 10 2

Re: Permanentne resetowanie Connect Box'a

Alternatywę, w postaci innego dostawcy na szczęście mam. Choć, wolę to traktować jako ostateczność. Sentyment

Tytan
2062 813 71

Re: Permanentne resetowanie Connect Box'a

@-

@Cyber_GD

Nie ma co tu oczekiwać jakiś odważnych i zdecydowanych ruchów - o DDoSie, Puma i innych dolegliwościach wie w POLSCE tak znikomy promil, że nie są żadnym znaczącym ruchem, by wymóc na operatorze skuteczne i trwałe działania.

Odsetek ludzi, ze świadomością kiepskiego sprzętu u operatorów ciągle rośnie, ale to niczego nie zmienia w jakości oferowanego sprzętu operatora, bo uniemożliwiają operatorzy korzystanie z własnego sprzętu klienta, a to co dostarczają by usługa działała jest jakie jest (często nie da się mieć samej tylko usługi i własnego sprzętu) - i koło się zamyka.

Przepisy prawne również w tym nie pomagają, bo takich po prostu nie ma i nie ma się na co powołać a operator jest na uprzywilejowanej pozycji (proszę sobie przejrzeć dowolny regulamin dowolnej usługi i znaleźć akapity co firma zrobi klientowi jeśli klient coś a co może zrobić klient jak firma coś zawini) - oprócz reklamacji którą rozpatruje operator nie mamy praktycznie jako klienci żadnych innych praw. Co prawda można pójść do RK i to on w naszym imieniu będzie z firmą walczył, ale zakończy się to tym, że firma sama zaproponuje rozwiązania umowy z ich winy (pozbyli się robiącego problemy a nie stricte problemu).

No można pójść jeszcze do Sądu Konsumenckiego (lub cywilnego), ale najpierw trzeba mieć w ręku dowody, że problem istnieje, dowody, że firma nie jest w stanie ich rozwiązać lub z nimi poradzić i dowód, że firma odmawia uznania naszych roszczeń.

Tylko jak to zrobić, jak firma się problemu wypiera i twierdzi, że problemów nie ma (nie znam nikogo, kto zgłaszał owe problemy i UPC Polska uznała jego reklamacje z tego tytułu i w jakikolwiek sposób rozwiązała te problemy).

A garstka osób prująca się z tego powodu na forum jest jak widać traktowana przez UPC Polska jak muchy - przegania się tylko takich.

 

Choć byłbym tu niesprawiedliwy, gdybym pominął działania UPC Polska we wcześniejszej fazie tego problemu - o nie, działo się tyle i działo tak dużo, że sam byłem pod ogromnym wrażeniem Ich działań, zaangażowania i poczynanych zmian.

4 albo nawet 5 wersji softu, grupy testerów, zbierania opinii i naszych wrażeń, testy w różnych porach dnia i nocy, na luzie i pod pikiem, w trybie modemu i medemoroutera - zapał ludzi był tak wielki i tak ogromny, że to się czuło na każdym kroku a serce samo rosło widząc, że może przyczyniamy się my userzy, my klienci do rozwiązania problemów. Samo UPC Polska dodawało nam skrzydeł bo było widać, że nas słuchają i się z nami liczą.

Ale przyszedł jakoś chyba luty 2018r i wszystko siadło - od tego czasu do dziś żadnego postępu, żadnego info co, jak, czy kiedykolwiek a jak coś się ktoś odezwie, to "nie mamy wam nic nowego do przekazania" i na tym koniec.

 

Na moje nie ma co oczekiwać rozwiązania sprawy Compala.

UPC Polska na ten moment nie ma innego sprzętu dla usługi powyżej 500 Mb (a to co mają to tylko do netu 250 Mb i to już stare konstrukcje, które w większości też mają jakieś dolegliwości).

Compal poszedł już w odstawkę (jeśli się mylę, to proszę UPC Polska przedstawić dowody, że jest inaczej) - poszedł Compal w odstawkę, choć nadal jest rozprowadzany i jeszcze długo będzie.

 

 

 

 

.........................................................................................................................................................................................................To co prezentuję w moich postach jest moją opinią - to co w nich zawarte, każdy stosuje na własną odpowiedzialność.
-
Nie dotyczy
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Re: Permanentne resetowanie Connect Box'a

Postanowiłem nie przedłużać z upc umowy. Zraziłem się. 

 

Lepszym batem na nich byłoby założenie grupy na fb, opisanie sprawy, znalezienie chętnych z tego forum oraz z innych nie lubianych przez moderację upc (wiadomo czemu) for, a następnie powiadomienie mediów branżowych - telekomunikacja, komputery, internet. 

 

Nie ma nic gorszego dla upc niż artykuły obnażające ich bezczynność i wykorzystywanie przewagi nad użytkownikami. 

A może już coś takiego było? 

 

Specjalista
57 10 2

Re: Permanentne resetowanie Connect Box'a

@KOCUREK1970 cała historia moich zgłoszeń, kolejne bezproduktywne wizyty techników i nie usunięty problem to już wystarczające dowody na bezsilność w działaniu UPC. Ale - realnie podchodząc do kwestii, kto z nas miałby czas i ochotę, tłuc się z tym po sądach itp. Zdecydowanie łatwiej jest wypowiedzieć umowę i zmienić operatora. 

Specjalista
57 10 2

Re: Permanentne resetowanie Connect Box'a

@KOCUREK1970 czy da się podłaczyć i uruchomić używanego Cisco EPC3212, oczywiście na sofcie UPC ? Jeśli tak, jak z prędkością ? 

Wykładowca
815 196 10

Re: Permanentne resetowanie Connect Box'a

@- a zrób test puma6 na tym hitronie?


_____________________________________


Tytan
2337 534 105

Re: Permanentne resetowanie Connect Box'a

@Cyber_GD

Tak, ale do 250 Mb

https://zanimnapiszesz.info
Specjalista
57 10 2

Re: Permanentne resetowanie Connect Box'a

@MrPepka to mi w zupełności wystarczy

 

 

Nauczyciel
815 181 29

Re: Permanentne resetowanie Connect Box'a

@MrPepka nie wiem czy się połączy, to cisco. a na FB były grupy  "zadowolonych klientów" ale po  nich to spływa


--
Użytkownik zbanowany za posiadanie multikonta
Tytan
2337 534 105

Re: Permanentne resetowanie Connect Box'a

Jeżeli zostało wypisane z bazy UPC (czy coś) to nic się z tym nie da zrobić. Ewentualnie zagadać Moda na priv żeby to zmienił 

https://zanimnapiszesz.info
Specjalista
57 10 2

Re: Permanentne resetowanie Connect Box'a

Tak czy inaczej, warte spróbowania

Innowator
24 5 1

Re: Permanentne resetowanie Connect Box'a

Po padzie modemu Cisco, który działał nieprzerwanie bez żadnych problemów od ponad trzech lat, dostałem Connect Box. CB pracuje u mnie w trybie modemu za nim mam swój router. W domu mam postawiony serwer na linuksie z kilkoma usługami dostępnymi z internetu (kilka stron internetowych, owncloud, ftp, serwer pocztowy) dlatego zależy mi na stabilnym i nieprzerwanym działaniu sieci. Restarty CB mam od pierwszego dnia. Po przeprowadzeniu swojego dochodzenia, wiem czego u mnie nie lubi CB i co powoduje jego restarty. Ogólnie CB nie lubi być obciążany dużą ilością jednoczesnych połączeń. Do pewnego poziomu pracuje stabilnie i miałem uptime powyżej 3 dni, a po przekroczeniu pewnej ilości połączeń restartuje się aż miło. Widać to w postaci różowych pików na poniższym wykresie (dziś przed ósmą zaliczył nawet dwa restarty po kolei - dwa różowe piki na wykresie i stosowna informacja w logu). Na wykresie widać też, że wczoraj do godziny 12 było mniej połączeń (ponad 3 dni bez restartu CB), a po obciążeniu CB wytrzymał ledwo 6 godzin i zaczęły się restarty.

 

netstat1z.1day.png

 

22-07-2018 08:41:56noticeGUI Login Status - Login Sucess from LAN interface; client ip=[];CM-MAC=ac:22:05:43:85:e0;CMTS-MAC=00:01:5c:4a:48:44;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
22-07-2018 07:37:48noticeREGISTRATION COMPLETE - Waiting for Operational status;CM-MAC=ac:22:05:43:85:e0;CMTS-MAC=00:01:5c:4a:48:44;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
22-07-2018 07:37:45noticeTLV-11 - unrecognized OID;CM-MAC=ac:22:05:43:85:e0;CMTS-MAC=00:01:5c:4a:48:44;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
22-07-2018 07:37:38warningMIMO Event MIMO: Stored MIMO=-1 post cfg file MIMO=-1;CM-MAC=ac:22:05:43:85:e0;CMTS-MAC=00:01:5c:4a:48:44;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
01-01-1970 00:01:33criticalNo Ranging Response received - T3 time-out;CM-MAC=ac:22:05:43:85:e0;CMTS-MAC=00:01:5c:4a:48:44;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
01-01-1970 00:01:18noticeCable Modem Reboot - due to power reset;CM-MAC=ac:22:05:43:85:e0;CMTS-MAC=00:00:00:00:00:00;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
22-07-2018 07:28:04noticeREGISTRATION COMPLETE - Waiting for Operational status;CM-MAC=ac:22:05:43:85:e0;CMTS-MAC=00:01:5c:4a:48:44;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
22-07-2018 07:28:01noticeTLV-11 - unrecognized OID;CM-MAC=ac:22:05:43:85:e0;CMTS-MAC=00:01:5c:4a:48:44;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
22-07-2018 07:27:54warningMIMO Event MIMO: Stored MIMO=-1 post cfg file MIMO=-1;CM-MAC=ac:22:05:43:85:e0;CMTS-MAC=00:01:5c:4a:48:44;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
01-01-1970 00:01:33criticalNo Ranging Response received - T3 time-out;CM-MAC=ac:22:05:43:85:e0;CMTS-MAC=00:01:5c:4a:48:44;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
01-01-1970 00:01:18noticeCable Modem Reboot - due to power reset;CM-MAC=ac:22:05:43:85:e0;CMTS-MAC=00:00:00:00:00:00;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
22-07-2018 06:45:11noticeGUI Login Status - Login Sucess from LAN interface; client ip=[];CM-MAC=ac:22:05:43:85:e0;CMTS-MAC=00:01:5c:4a:48:44;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
22-07-2018 05:25:39noticeREGISTRATION COMPLETE - Waiting for Operational status;CM-MAC=ac:22:05:43:85:e0;CMTS-MAC=00:01:5c:4a:48:44;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
22-07-2018 05:25:36noticeTLV-11 - unrecognized OID;CM-MAC=ac:22:05:43:85:e0;CMTS-MAC=00:01:5c:4a:48:44;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
22-07-2018 05:25:30warningMIMO Event MIMO: Stored MIMO=-1 post cfg file MIMO=-1;CM-MAC=ac:22:05:43:85:e0;CMTS-MAC=00:01:5c:4a:48:44;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
01-01-1970 00:01:33criticalNo Ranging Response received - T3 time-out;CM-MAC=ac:22:05:43:85:e0;CMTS-MAC=00:01:5c:4a:48:44;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
01-01-1970 00:01:18noticeCable Modem Reboot - due to power reset;CM-MAC=ac:22:05:43:85:e0;CMTS-MAC=00:00:00:00:00:00;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
22-07-2018 00:49:09noticeREGISTRATION COMPLETE - Waiting for Operational status;CM-MAC=ac:22:05:43:85:e0;CMTS-MAC=00:01:5c:4a:48:44;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
22-07-2018 00:49:07noticeTLV-11 - unrecognized OID;CM-MAC=ac:22:05:43:85:e0;CMTS-MAC=00:01:5c:4a:48:44;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
22-07-2018 00:49:01warningMIMO Event MIMO: Stored MIMO=-1 post cfg file MIMO=-1;CM-MAC=ac:22:05:43:85:e0;CMTS-MAC=00:01:5c:4a:48:44;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
Innowator
24 5 1

Re: Permanentne resetowanie Connect Box'a

I następny restart. Dziś już piąty

 

netstat1z.1day.png

 

Szósty.

netstat1z.1day.png

Specjalista
57 10 2

Re: Permanentne resetowanie Connect Box'a

@AdamN ciekawe wykresy W moim przypadku, liczba podłaczonych, aktywnych urządzeń się nie zmieniła. W poprzednim miejscu zamieszkania CB działał poprawnie....(co w obecnej sytuacji wydaje mi się co najmniej dziwne )