UPC
anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

ConnectBox

ROZWIĄZANE
Inspirator
4 1 0

Problem z internetem

Witam,

od jakiegoś czasu mam problem z internetem. Wygląda to mniej więcej tak że download spada ze 110 Mb/s do 10 Mb/s. Czasami nawet przy downloadzie 110 Mb/s potrafi zacinać jakiś film czy transmisja na Twitchu. Moje pytanie czym może to być spowodowane? Dziś wszedłem w zarządzanie routerem w zakładkę Status sieci i dziennik sieci i zastałem taki widok. Przez co są takie zapisy w dzienniku? Wina routera? Konfiguracji? Na stronie głównej routera przywitał mnie taki widok ,,Degradacja usług (tylko US)" po chwili zniknął i znowu pojawił się napis ,,Online"

Prosiłbym o pomoc czy mogę to sam naprawić czy pisać do UPC?

Screenshot_5.png

6 ODPOW. 6
Wykładowca
724 174 26

Re: Problem z internetem

@Evolen, Witaj na forum!

 

Te przycięcia i spadki prędkości to przy połączeniu WiFi czy kablem? Wrzuć screen z zakładki konfiguracji routera która pokazuje  poziomy sygnału. 

Inspirator
4 1 0

Re: Problem z internetem

@zylx

Dzieje się to przy połączeniu kablem o te zakładki chodziło?Screenshot_6.pngScreenshot_7.png

Wykładowca
724 174 26

Re: Problem z internetem

@Evolen, Blisko. Jest tak zakładka pokazujaca poszczególne kanały i poziomy sygnału na nich. 

Inspirator
4 1 0

Re: Problem z internetem

Wykładowca
724 174 26

Re: Problem z internetem

@Evolen, Widac u Ciebie problemy na kanałach od 8-11, a więc w okolicy 800mhz gdzie LTE może zakłócać. Będzie potrzebne zgłoszenie na infolinii by poszukali nieszczelności sieci. 

Inspirator
4 1 0

Re: Problem z internetem

@zylx

Dziękuje za pomoc.