anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

ConnectBox

Highlighted
Innowator
14 5 0

Re: Problem z polączeniem 5 Ghz - dalszy ciąg

@Akey bardzo dobrze, że napisałeś tutaj, bo to ten sam problem.

 

@KrzysiekF wygląda na to, że od strony użytkowników wszystko już zostało przetestowane, pozostaje współpraca MediaTeka z CB i tyle.

 

Ja swojego Asusa nie testowałem co prawda w innym środowisku, ale telefony i drugi laptop z wbudowanym modułem AC działają dobrze.

 

Wygląda na to, że problem został naprawiony kiedyś i czegoś niedopatrzono przy kolejnej aktualizacji, po czym współpraca tych dwóch urządzeń znowu stała się niestabilna.

Highlighted
Innowator
14 5 0

Re: Problem z polączeniem 5 Ghz - dalszy ciąg

W międzyczasie dostałem "nowe" testowe oprogramowanie. Nie zmieniło się nic, na lepsze. Może na gorsze, nie wiem.

Od dwóch dni nie mam na liście w ogóle sieci 5 GHz, czyli dokładnie od wrzucenia nowego firmware.

 

Wersja sprzętu:5.01
Wersja oprogramowania:CH7465LG-NCIP-6.12.18.26-3p4-GA-NOSH

 

Oprogramowania nie mozna cofnąć do wersji, na której wszystko działało (bo nie), można tylko wrócić z testowej do najnowszej oficjalnej (która nie działa).

 

Jeden technik wrzuca oprogrogramowanie, choć nie wie nawet jaka to wersja, potem okazuje się, że taka sama, która juz jest. On po prostu nie ma wglądu w wersję. Następny wrzuca testową, choć w sumie nawet nie czytał changeloga, pewnie nawet dostępu do niego nie ma.

Obaj i jeszcze jakis jeden twierdzą, że wszystko z ich strony jest w porządku.

Czwarty mówi, że widzi zakłócenia na linii, zaglada w historię i zakłócenia trwają juz tygodnie - wysle technika. Załatwiony wolny dzień w pracy, ale w przeddzień wizyty wieczorem telefon,. że technik nie może się zjawić i trzeba zmienić termin.

Zakłócenia zakłóceniami, ale wciąż jest problem tylko z jednym urządzeniem.

 

 

Umowa na świadczenie usług właśnie dobiega końca i wygląda na to, że będziemy się żegnać.

 

I nie chodzi o tgo nieszczęsnego Asusa, ale boję się, że w przyszłości każdy zakupiony sprzet może przestać działać przy jakiejś aktualizacji softu i UPC nie będzie w stanie nic zrobić. 

Highlighted
Innowator
23 9 2

Re: Problem z polączeniem 5 Ghz - dalszy ciąg

To dziwne bo u mnie widnieje oprogramowanie CH7465LG-NCIP-6.12.18.26-3p6-GA-NOSH na dwóch różnych modemach jeden rewizja 4.01 drugi 5.01 w dwóch różnych lokalizacjach i problem z połączeniem z siecią 5Ghz oraz kartą TP-Link T2U został naprawiony i teraz łączy za każdym razem od razu.

Highlighted
-
Nie dotyczy

Re: Problem z polączeniem 5 Ghz - dalszy ciąg

Jakie jest obecnie najnowsze oficjalne oprogramowanie.Ja mam problem z ruterem Tenda Ac10 oraz telewizorem philips 43PUS6501/12. Zrywa połączenie Wi-fi 5Ghz, po rozłączeniu sieć znika!. Pomaga wyłączenie i włączenie ConnectBoxa. Czekam też do zakończenia umowy i trzeba zmienić operatora bo to są jakieś jaja.

Highlighted
Tytan
2258 1029 190

Re: Problem z polączeniem 5 Ghz - dalszy ciąg

Masz ustawiony kanal na sztywno?

-----
Horizon | CI+| Giga Connect Box
Highlighted
Tytan
2567 557 124

Re: Problem z polączeniem 5 Ghz - dalszy ciąg

@- Zrywa sieć Wi-Fi z Twojego routera (tej Tendy AC10 którą masz)? ConnectBox masz w trybie modemu czy routera?

Highlighted
-
Nie dotyczy

Re: Problem z polączeniem 5 Ghz - dalszy ciąg

Kanał ustawiony na sztywno na 40 jestem sam w pasmie 5Ghz nie ma innych sieci.  Ustawione go mam jako Ruter , Tenda działka jako "Bridged in Universal Repeater mode" dla zwiększenia zasięgu Wi-fi.  Problem jest na sprzęcie upc, Jeżeli podłączę tendę pod 2,4 to wszystko smiga normalnie. Natomiast pod 5Ghz zrywa tak samo jak podłącze urzędzia pod Compala . Ja już nie mam siły do tego sprzętu.Szukałem w sieci i stosowałem różne sugestie użytkowników. Podłączę Tendę po 2,4Ghz i jest ok, ale ja chcę mieć podłączoną pod 5Ghz tak samo TV a się nie da !!! Tracę wiarę w ten sprzęt i tego operatora. Jak miałem starego thomson twg870 takiego poblemu nie było. Zachciało mi sie większej prędkości i teraz muszę cierpieć z sprzętem gdzie zwalone jest oprogramowanie. Odliczam do końca umowy i tyle.

Highlighted
Tytan
2567 557 124

Re: Problem z polączeniem 5 Ghz - dalszy ciąg

Jaki masz teraz soft w Compalu?

Highlighted
-
Nie dotyczy

Re: Problem z polączeniem 5 Ghz - dalszy ciąg

CH7465LG-NCIP-6.12.18.25-2p6-NOSH

Highlighted
Innowator
39 7 1

Re: Problem z polączeniem 5 Ghz - dalszy ciąg

Ja mam problemy na 5Ghz Samsung s8+ plus Chromecast 3. Wieczne przyciny transferu lub zaniki transferu. Testowałem na innym routerze problemu nie ma tylko na connect box występuje ten problem. Żenada a nie sprzęt.  

Highlighted
-
Nie dotyczy

Re: Problem z polączeniem 5 Ghz - dalszy ciąg

Temat znany od długiego czasu, dlaczego upc nic nie robi z tym poroblemem>??

Highlighted
Innowator
39 7 1

Re: Problem z polączeniem 5 Ghz - dalszy ciąg

Ten nowy soft to jest jakiś testowy dla CB? Dlaczego niektórzy go mają a inni nie mają ? 

Highlighted
-
Nie dotyczy

Re: Problem z polączeniem 5 Ghz - dalszy ciąg

Takie info z strony nl:

 

CH7465LG-NCIP-6.12.18.25-2p3-NOSH został wydany w kwietniu 2019 r. Wkrótce potem pojawił się „p5” CH7465LG-NCIP-6.12.18.25-2p5-NOSH.
Różnica między p3 a p5 polega na poprawie sterowania pasmem WiFi.

To w końcu poprawili czy nie poprawili skoro my mamy aktualizację:

 

 CH7465LG-NCIP-6.12.18.25-2p6-NOSH
Ekspert
95 23 9

Re: Problem z polączeniem 5 Ghz - dalszy ciąg

Skoro przestajesz widzieć AP na 5GHz to jest to wyłącznie problem modemu UPC. Zrywanie połączenia może być spowodowane przez inne urządzenia, ale brak widoczności AP to wina tego Access Pointa lub jego zagłuszania przez jakiś uszkodzony moduł WiFi. Możesz na wszelki wypadek wyłączyć wszystkie urządzenia pracujacew na 5 GHz i włączyć jedno - testowe urządzenie (najlepiej smartfon którego poprawność pracy zweryfikowałeś gdzie indziej) z programem do monitorowania sieci WiFi. Następnie próbuj włączać kolejne urządzenia - w ten sposób można wyeliminować problem jakiegoś uszkodzonego moduł WiFi, który może zagłuszać całe pasmo. Jeśli widzisz inne sieci na 5GHz to nie jest to przypadek zagłuszania, ale uszkodzony  moduł w modemie UPC. Należy zgłaszać usterkę do serwisu do skutku, jeśli nie poprawią to można rozawiązać umowę ze względu na niewywiązywanie się operatora z zawartej umowy. W umowie miałeś mieć działające WiFi. Należy wykonywać zdjęcia lub zrzuty ekranu tak aby była widoczna data i godzina - to pozwoli na udokumentowanie twoich problemów.

Highlighted
Tytan
1147 608 106

Re: Problem z polączeniem 5 Ghz - dalszy ciąg

Możesz mi wskazać gdzie w umowie albo w RŚU operatora zobowiązuje sie do czegokolwiek co jest związane z wifi ?

-------------------------------------------