anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

ConnectBox

Highlighted
-
Nie dotyczy

Re: Problem z polączeniem 5 Ghz - dalszy ciąg

Dziś dostałem CH7465LG-NCIP-6.12.18.25-2p6-NOSH

zobaczymy czy coś poprawiło.

 

 

Highlighted
Innowator
39 7 1

Re: Problem z polączeniem 5 Ghz - dalszy ciąg

Ja dostałem dziś . Póki co widzę jedynie, że mam mniejszy ping. Czy to ma jakiś związek nie mam pojęcia. 

Wersja oprogramowania:CH7465LG-NCIP-6.12.18.26-3p6-GA-NOSH
Highlighted
-
Nie dotyczy

Re: Problem z polączeniem 5 Ghz - dalszy ciąg

Na chwilę obecna jest wszystko ok pytanie czy to jest po zmianie softu. Zmieniłem sobie prędkość na 500 i czekam teraz na 1GB w Wałbrzychu.

Highlighted
Ekspert
95 23 9

Re: Problem z polączeniem 5 Ghz - dalszy ciąg


@Pablonapisał(a):

Możesz mi wskazać gdzie w umowie albo w RŚU operatora zobowiązuje sie do czegokolwiek co jest związane z wifi ?


Wystarczy przeczytac generalną ofertę UPC cytuje:

https://www.upc.pl/internet/kup-internet/

 

Wi-Fi

Bezprzewodowy internet to usługa, która pozwala na korzystanie z internetu bez potrzeby kablowego łączenia komputera z modemem. UPC dostarcza swoim klientom modem z routerem wi-fi, dzięki czemu masz dostęp do sieci z dowolnego miejsca w Twoim domu. Urządzenie zostanie skonfigurowane przez technika w momencie instalacji usług.

 

Oczywiście UPC nie gwarantuje jakości połączenia po WiFi, ale gwarantuje, że wbudowane w dostarczany modem WiFi będzie działać i mam nadzieję,  że gwarancja działania dotyczy obu zakresów WiFi.

 

Highlighted
Tytan
1147 608 106

Re: Problem z polączeniem 5 Ghz - dalszy ciąg

Ja tu widze tylko enigmatyczna informacje czym jest wifi i ze modemy posiadają taka funkcjonalność. Nic poza tym nie ma. Obowiązki dostawcy i klienta znajdują sie w umowie oraz RŚU, tam takze znajduja sie informacje oraz parametry dostarczanych uslug I tylko w tym miejscu znajduja sie wiążące informacje. 

-------------------------------------------
Highlighted
Tytan
2258 1029 190

Re: Problem z polączeniem 5 Ghz - dalszy ciąg


@KrzysiekF napisał(a):

 

mam nadzieję,  że gwarancja działania dotyczy obu zakresów WiFi.

Ani w tym cytacie co wkleiles ani w zadnych dokumentach nie ma absolutnie mowy o jakiejs GWARANCJI WiFi 

-----
Horizon | CI+| Giga Connect Box
Highlighted
Ekspert
95 23 9

Re: Problem z polączeniem 5 Ghz - dalszy ciąg

Czy na podstawie waszych wpisów mam rozumieć, że oferta dostarczenia modemu kablowego przez UPC z WiFi nie zawiera żadnej gwarancji i że WiFi może w ogóle nie działać?  To chyba jakieś nieporozumienie.....

Highlighted
Tytan
2258 1029 190

Re: Problem z polączeniem 5 Ghz - dalszy ciąg


@KrzysiekF napisał(a):

To chyba jakieś nieporozumienie.....


Dlaczego tak sadzisz? Zaden operator nie da ci gwarancji na cos co jest od niego niezalezne a dzialanie tego zalezy od bardzo wielu czynnikow

-----
Horizon | CI+| Giga Connect Box
Highlighted
Zawodowiec
217 42 8

Re: Problem z polączeniem 5 Ghz - dalszy ciąg

@KrzysiekF 

Gwarancja na sprzęt dostarczony przez UPC jak najbardziej jest.

 

Chodzi o "gwarancję prędkości" wynikającej z umowy, której UPC nie zapewnia po WiFi.

Highlighted
Innowator
14 5 0

Re: Problem z polączeniem 5 Ghz - dalszy ciąg

Wreszcie zgodnie z zaleceniami techników czy Tytanów z tego forum sprawdziłem działanie mojego Asusa z innym modemem/routerem. Działa bez problemu i do tego prędkość pobierania wzrosła ze średnich 150 na 200, a ping zmalał z 20 na 15.

 

Pracuje to już testowo kilka dni i raczej potwierdza się OSTATECZNIE teza o tym, że problem tkwi w CB Compala. 

 

 

 

Zaznaczam, że w nowym urządzeniu NIE MUSZĘ ustawiać na sztywno kanałów, ani innych bzdur. Po prostu działa.

 

 

 


@KrzysiekFnapisał(a):

Skoro przestajesz widzieć AP na 5GHz to jest to wyłącznie problem modemu UPC. 


Jest. Dokładnie miałem to samo i problem nie wytępuje z innym modemem/routerem.

Ekspert
95 23 9

Re: Problem z polączeniem 5 Ghz - dalszy ciąg

Ja miałem problemy z WiFi na Horizonie. Rozwiązałem je w prosty sposób. Wyłączyłem WiFi w Horizonie i dołączyłem po kablu Ethernetowym lokalny ruter z Access pointem Wifi - TP-LINK Archer C7. Po wymianie oprogramowania w TP-Linku na oprogramowanie OpenWrt wszystko działa tak jak chciałem (oryginalne oprogramowanie TP-Linka ograniczało zakres kanałów WiFi do dolnych kanałów na 5GHz - czyli od 36 do 50). Po zmianie na Open Wrt cały zakres 5Ghz działa bezproblemowo.