UPC
anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

ConnectBox

Highlighted
Tytan
1188 615 112

Re: Problem z polączeniem 5 Ghz - dalszy ciąg

Prośba, doczytaj ten punkt do końca, tam jest wszystko wyjasnione

-------------------------------------------
Highlighted
Tytan
2679 572 129

Re: Problem z polączeniem 5 Ghz - dalszy ciąg

Myślę, że nawet jak będzie powiedzmy z 10 osób to i tak to jest za mało aby cofnąć się aż tak daleko z softem. Oprócz tego co napisał @Pablo dochodzą jeszcze względy bezpieczeństwa, softy często zawierają jakieś security fixy, poza tym mówimy o cofnięciu się do dwóch rewizji wstecz aż, to nie jest zbytnio dobre rozwiązanie

Highlighted
Innowator
80 8 1

Re: Problem z polączeniem 5 Ghz - dalszy ciąg

Rozumiem to bo sam mam nie z takimi rzeczami w pracy do czynienia. Ale niech ktoś się tym zainteresuje i odezwie. Bo na ten moment wiem tylko tyle: "Nie"

 

Wg. was w porządku? Ja mogę z nimi testować różne wersje ale niech się ktoś odezwie i coś ustali ze mną i zaproponuje a nie pozostawia klienta z problemem który sami stworzyli.

 

Ja proszę o rollback bo tylko z tym wiem, że jest dobrze. A oni powinni zaproponować alternatywę. Skąd ja mam wiedzieć z jakim będzie dobrze? Możemy testować... Przecież cały czas piszę, że chętnie pomogę.

 

Na tem moment nie widzę aby udzielił się ktoś z UPC. A 813 nie jest w stanie pomóc. Bo to nie jest kwestia konfiguracji i wybuchów na słońcu które mogą zakłócać moje WiFi

 

Nie usprawiedliwiajcie tego, że jest taka sytuacja z działaniem WiFi.

 

@Pablo 

"Prośba, doczytaj ten punkt do końca, tam jest wszystko wyjasnione"

Przeczytałem i wifi nadal wysyła mi 3MB/s. Nie pomogło.

Highlighted
Użytkownik
3 0 0

Re: Problem z polączeniem 5 Ghz - dalszy ciąg

U mnie też od kilku dni nie chce się łączyć z Wifi za pomocą 5 Ghz. Przed tem nie było żadnego problemu. Karta sieciowa jest sprawna i działa prawidłowo. Zmiana sterowników nie pomogła.

 

Highlighted
Tytan
2679 572 129

Re: Problem z polączeniem 5 Ghz - dalszy ciąg

Jak rozumiem też masz soft 26-3p6 w Compalu? Jaką masz kartę sieciową i sterowniki do niej? Jaki masz system i w jakiej wersji?

Highlighted
Zawodowiec
140 38 11

Re: Problem z polączeniem 5 Ghz - dalszy ciąg

Sprawa jest moim zdaniem prosta - tak duży spadek przepływności na 5GHz świadczy wyłącznie o tym, że skopany został firmware do Wifi w ruterze UPC (upgrade?). Sądząc po przepływnościach na pewno źle działa MIMO i prawdopodbnie nie jest włączona druga antena, co powoduje teoretycznie spadek przepływności co najmniej 4 krotny dla wersji 2x2. Ci którzy mają nowsze karty WiFi odczuwają to jeszcze bardziej. Dodatkowo zmiana modulacji na inną, też może prowadzić do kolejnego spadku przepływności.

Na pewno po zmianach firmwaru nastąpiły znaczne błędy w negocjacjach ustawień rutera i dołączanego do niego po wifi urządzenia końcowego.

Napływające posty od różnych użytkowników pokazują podobne zjawiska na różnych urządzeniach końcowych więc to tylko potwierdza błędy firmwaru.

Nie mają problemów użytkownicy nie korzystający z WiFi dostarczanego przez UPC - np. jak korzystam z zewnętrznego rutera WiFi i działa on u mnie bez zauważalnych spadków przepływności. Ponadto jak widać z postów sprawa głównie dotyczy użytkowników nowych modemów kablowych i nowych usług.

Wniosek - należy zarządać poprawnie działających modemów i "kupować kota  w worku" w postaci usługi 500Mb/s lub 1Gb/s z której nie będzie można korzystać bez instalacji dodatkowych urządzeń WiFi.

Nawet zakup takich urządzeń może być problematyczny z powodów kiepskiego firmwaru. Dlatego należy wybierać urządzenia (rutery) w których można wymienić oprogramowanie na otwarte np. OpenWrt. W przypadku otwartego oprogramowania zawsze można znaleść wsparcie w sieci. W przypadku urządzeń do których mamy zabroniony dostęp to wszyscy widzą jak wygląda wsparcie....

Highlighted
Użytkownik
3 0 0

Re: Problem z polączeniem 5 Ghz - dalszy ciąg

@MrPepka 

Soft CB to CH7465LG-NCIP-6.12.18.26-3p6-GA-NOSH,

karta sieciowa to TP-Link Archer T3U, sterowniki karty 1030.22.202.2018

System to Win 7 Home Premium

 

 

Highlighted
Inspirator
14 2 0

Re: Problem z polączeniem 5 Ghz - dalszy ciąg

Mój CB ma obecnie oprogramowanie CH7465LG-NCIP-6.12.18.26-3p6-GA-NOSH.

Przy połączeniu TV Panasonic z WiFi na 5GHz osiągam zawrotną prędkość 1,2Mb/s. Oczywiście o oglądaniu Netflix'a w 4k czy nawet FullHD mogę zapomnieć. Podpowiem, że TV stoi w tym samym pokoju co CB w odległości 3 metrów. Zmieniałem już kanał z 36 na 40 i nic kompletnie to nie daje. Na zgłoszenie UPC odpowiedziało, że to wina mojego TV i nic nie mogą zrobić!

Highlighted
Tytan
2679 572 129

Re: Problem z polączeniem 5 Ghz - dalszy ciąg

Podaj model tego TV Panasonic. Na innych urządzeniach jest OK czy jest to samo?

Highlighted
Użytkownik
3 0 0

Re: Problem z polączeniem 5 Ghz - dalszy ciąg

U mnie dzisiaj też jest problem z TV. Nie chce sie połączyć z CB. Do tej pory nie było problemu.

Masakra jakaś.

Highlighted
Innowator
80 8 1

Re: Problem z polączeniem 5 Ghz - dalszy ciąg

@garos

Sugeruje na problemy z podłączaniem TV rozdzielić nazwy sieci wifi 2.4 oraz 5ghz i podłączać TV do 2.4

 

Do oglądania YT na TV lub innych podobnych wystarczy przepustowości 2.4

 

U mnie TV widzi sieć 5ghz ale się do niej nie łączy. Jeżeli macie pod tą samą nazwą obie częstotliwości to być może w tym jest przyczyna.