UPC
anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

ConnectBox

Użytkownik
6 0 0

Problem z polączeniem 5 Ghz

Witam. 

Kilka miesięcy temu padło mi połączenie na czestotliwości 5 ghz z connect boxie. Na 2,4 działało bez problemu wiec stwierdziłem, że jakiś problem z karta usb. Ostatnio kupiłem nową ( TP Link Archer T2U) i problem pozostał ten sam. Na 2,4 łączy bez problemu a przy próbie połączenia przez 5 ghz wyłącza na chwile karte sieciową i połączenie nie udaje się. Próbowałem zmieniać kanał, szerokość kanału czy tryby zarówno w ustawieniach karty jak i modemu i nic to nie daje. Smartfony bez problemu się przez 5 ghz łącza a komputer ni chu chu. Karta sprawdzana na win 10 i 7. Podpiąłem do Compala inny router dwuzakresowy po kablu i znim bez problemu na dwóch pasmach się łączy. Niestety przy takim podłączeniu szybkość internetu nie powala.Skopiowałem również wszystkie ustawienia tego routera do Compala (tryb, kanał, szerokość) żeby sprawdzić czy na tych ustawieniach coś sie uda i wszystko na nic.

Miły pan z infolini UPC problemu po ich stronie nie widzi i mówił, że modem nie dyskryminuje żadnych kart. Jak dla mnie to ewidenty brak współpracy z kartami TP Linka (poprzednia też tej firmy). Ja już mam pomysłu co robić, a wywalać kase na nową karte skoro ta jest sprawna, mi się nie widzi. Może ktoś z Was miał podobny problem albo zna rozwiązanie i mi pomoże.

Z góry dziekuje za pomoc

14 ODPOW. 14
Profesor
1619 418 83

Re: Problem z polączeniem 5 Ghz

Kanał w 5 GHz na jaki zmieniałeś? Szerokość kanału na jaką zmieniałeś? To samo tryby. Próbowałeś zmiany sterowników do swojej sieciówki?

https://zanimnapiszesz.info
Nauczyciel
560 391 48

Re: Problem z polączeniem 5 Ghz

Bezpiecznie sprawdził bym na jakims kanale typu 36, 40 oraz na 40MHz

-------------------------------------------
Nie jestem nauczycielem, nie jestem wsparciem technicznym. Jak się nie znasz to skontaktuj się z kimś kto się zna i za odpowiednie wynagrodzenie zrobi wszystko tak jak powinno być.

hosting
Użytkownik
6 0 0

Re: Problem z polączeniem 5 Ghz

Próbowałem na wszystkich kanałach od 36-136, tryby 802.11 a/n/ac, n/ac, ac, szerokość 20, 20/40, 20/40/80. Na każdym to samo. Reset karty i brak połączenia. Dałem tą samą konfiguracje co w tym routerze, do którego się bez problemu moge połączyć i też nic. Ustawiałem to samo SSID jak i dwa różne. Też nic. Zmiana szyfrowania też bez skutku. Jak się połaczyłem przy tym samym SSID do sieci to we właściwościach połączenia pokazywało tylko pasmo 2,4 ghz.

Profesor
1619 418 83

Re: Problem z polączeniem 5 Ghz

Jeszcze raz się spytam. Czy próbowałeś zmiany sterowników do karty sieciowej? Jaki masz soft w Compalu?

https://zanimnapiszesz.info
Użytkownik
6 0 0

Re: Problem z polączeniem 5 Ghz

Wszystko ładnie działało odkąd miałem ten modem, a nic w międzyczasie w nim nie grzebałem. Przychodzi mi na myśl, że mogła być jakaś aktualizaca modemu, po której tak się porobiło.

Użytkownik
6 0 0

Re: Problem z polączeniem 5 Ghz

Sterowniki do karty instalowałem stare i najnowsze a soft taki:

CH7465LG-NCIP-6.12.18.25-2p3-NOSH
Nauczyciel
560 391 48

Re: Problem z polączeniem 5 Ghz

Ipv4 czy ipv6?

-------------------------------------------
Nie jestem nauczycielem, nie jestem wsparciem technicznym. Jak się nie znasz to skontaktuj się z kimś kto się zna i za odpowiednie wynagrodzenie zrobi wszystko tak jak powinno być.

hosting
Użytkownik
6 0 0

Re: Problem z polączeniem 5 Ghz

Chyba IPv6. IPv4 nie zauważyłem w żadnych ustawieniach.

Nauczyciel
560 391 48

Re: Problem z polączeniem 5 Ghz

I tu moze byc twoj problem, niektore a zwlaszcza starsze urzadzenia moga miec z tym problem. Przelacz na ipv4

-------------------------------------------
Nie jestem nauczycielem, nie jestem wsparciem technicznym. Jak się nie znasz to skontaktuj się z kimś kto się zna i za odpowiednie wynagrodzenie zrobi wszystko tak jak powinno być.

hosting
Użytkownik
6 0 0

Re: Problem z polączeniem 5 Ghz

Wydaje mi się, że mam niedostepną funkcję zmiany protokołu. Chyba będę musiał znowu się z obsługą klienta skontaktować, żeby mi to odblokowali. A jeżeli jest tak jak piszesz to znaczy, że upc musiało pozmieniać ustawienia modemu. Na starej karcie wszystko przez długi czas działało.

Highlighted
Nauczyciel
560 391 48

Re: Problem z polączeniem 5 Ghz

Można to zrobić za pomocą asystenta pomocy

-------------------------------------------
Nie jestem nauczycielem, nie jestem wsparciem technicznym. Jak się nie znasz to skontaktuj się z kimś kto się zna i za odpowiednie wynagrodzenie zrobi wszystko tak jak powinno być.

hosting
Użytkownik
2 0 0

Re: Problem z polączeniem 5 Ghz

Witam. Mam taki sam problem. Router Connect Box. Dwa komputery z kartą TP Link Archer T2U od wczoraj nie mogą się połączyć z siecią 5Ghz. Obydwa komputery przestały się łączyć z siecią w tym samym czasie. Przy próbie połączenia wyłącza na chwile karte sieciową i połączenie nie udaje się. Wcześniej wszystko było w porządku. Reset routera nic nie pomógł. Zmiany kanałów też nic nie dają. Trzeci komputer z inną kartą sieciową łączy się bez problemu z siecią 5Ghz.

Profesor
1619 418 83

Re: Problem z polączeniem 5 Ghz

Też masz soft 25-2p3 w Compalu?

https://zanimnapiszesz.info
Użytkownik
2 0 0

Re: Problem z polączeniem 5 Ghz

Wersja oprogramowania: CH7465LG-NCIP-6.12.18.25-2p3-NOSH