UPC
anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

ConnectBox

ROZWIĄZANE
Highlighted
Innowator
14 5 0

Re: Problem z polączeniem 5 Ghz

@GMateusz dziękuję, u mnie już działa. ASUS się połączył na 5G i raczej innych problemów się nie spodziewam. Super szybka interwencja. 

Highlighted
Inspirator
4 2 0

Re: Problem z polączeniem 5 Ghz

@GMateusz 

Dziękuję, wszystko wróciło do normy

Highlighted
Użytkownik
3 0 0

Re: Problem z polączeniem 5 Ghz

@GMateusz 

Dzięki za szybką reakcję i wgranie softu. Niestety pomogło tylko odrobinę - telewizor wreszcie łączy się z siecią 5GHz, ale transfery są mizerne (Netflix pokazuje lekko ponad 4 Mbit/s podczas gdy dla 2.4GHz jest ponad 60), więc niestety muszę pozostać na 2.4GHz. W związku z tym, że jest to już soft, który ma być wkrótce wprowadzany dla wszystkich abonentów, to czy powinienem zgłaszać gdzieś ten problem? Jakby nie patrzeć tranfer poniżej 100Mbit/s jest mocno uciążliwy przy streamowaniu materiału 4K... Dodam jeszcze, że problem prawdopodobnie występuje jedynie w połączeniu z TV (jak wspominałem już wcześniej jest to model LG OLEDB8), ponieważ zainstalowałem na telefonie jakiegoś speed testa i on pokazał niecałe 110Mbit/s przepustowości na tejże 5GHz sieci.

Highlighted
Użytkownik
7 0 0

Re: Problem z polączeniem 5 Ghz

Mam podobny problem z kartą sieciową TP Link archer T2U. Mniej więcej 3-4 tygodnie temu zauważyłem problem z siecią 5GHz, która zwalniała download do 1Mb/s, od 2 tygodni nie moge się z nią w ogóle połączyć. Jeśli chodzi o sieć 2.4 GHz to działa bez problemu, momentami spada lekko transfer ale to normalne. Oczywiście aktualizowałem sterowniki, zmieniałem nazwe sieci na dwie różne i próbowałem wszystkich innych sposobów które mi doradził konsultant na infolinii, lecz nic nie pomogło. Dowiedziałem się od niego, że dostanę update softa w przeciągu kilku dni, ale softa nie widać od 2 tygodni, a na infolinii nikt nic nie wie. Moja wersja oprogramowania to CH7465LG-NCIP-6.12.18.25-2p3-NOSH, czy można prosić o wgranie nowej wersji?

Highlighted
Tytan
1188 615 112

Re: Problem z polączeniem 5 Ghz

Chcesz zglosic awarie albo jakies "grozby" co do twojej umowy to zrob to tam 813813813 jest to oficjalny kanal do kontaktu z UPC

-------------------------------------------
Highlighted
Użytkownik
1 0 0

Problem z polączeniem 5 Ghz

Mam problem z podłączeniem karty sieciowej TP Link archer T2UH do sieci 5GHz. Oczywiście aktualizowałem sterowniki, mam dwie różne nazwy sieci i próbowałem wszystkich innych sposobów, które mi doradził konsultant na infolinii, lecz nic nie pomogło. Dowiedziałem się od niego, że dostanę update softa w przeciągu kilku dni po świętach majowych, ale softa nie ma. Moja wersja oprogramowania to CH7465LG-NCIP-6.12.18.25-2p3-NOSH, czy można prosić o wgranie nowej wersji???

Już wysłałem kilka prywatnych wiadomości do @GMateusz i cisza.

Highlighted
Tytan
1188 615 112

Re: Problem z polączeniem 5 Ghz

Zgodnie ze wszystkimi informacjami zawartymi w tym temacie, @GMateusz w kilu transzach wymusił upgrade softu do softu "beta" dla chętnych którzy zgłosili się do niego w określonym czasie.

Soft ten i tak trafi do każdego, według zapowiedzi powinno to nastąpić do końca przyszłoego tygodnia.

Aktualizowane są partie modemów.

 

Wniosek, przeczytaj wszystko od początku i cierpliwie czekaj.

-------------------------------------------
Highlighted
Tytan
1441 824 567

Re: Problem z polączeniem 5 Ghz

@UlinMac ty z tego co widzę najnowszy soft już masz. @tomkk2 i @Ostasz Wy go właśnie ode mnie dostaliście.

---------------------------------------


Przestrzegaj tak jak ja, Zasad Społeczności UPC, a będziemy żyli w zgodzie.


Od 01.09.2019r. nie pracuję w UPC Polska i nie pełnię obowiązków moderatora Społeczności UPC. Proszę o kierowanie swoich zgłoszeń do aktualnej moderacji forum.

Highlighted
Użytkownik
1 1 0

Re: Problem z polączeniem 5 Ghz

Witam

 

Dziękuję, zniknął problem z działaniem karty Wi-Fi. Łączy się na 5GHz aż miło. Najważniejsze że syn jest bardzo zadowolony.

 

Dziękuję za błyskawiczną reakcję i pozdrawiam

Tomek

tomkk2

Highlighted
Inspirator
9 1 0

Re: Problem z polączeniem 5 Ghz


@pawel2mnapisał(a):

Dodam jeszcze, że problem prawdopodobnie występuje jedynie w połączeniu z TV (jak wspominałem już wcześniej jest to model LG OLEDB8), ponieważ zainstalowałem na telefonie jakiegoś speed testa i on pokazał niecałe 110Mbit/s przepustowości na tejże 5GHz sieci.


U mnie problem z 5GHz występuje tylko z MiBoxem. Też transfer kuleje. Na telefonie czy tablecie jest wszystko OK, tzn. idzie na maksa.

Highlighted
Użytkownik
7 0 0

Re: Problem z polączeniem 5 Ghz

Witam

 

Chciałem zapytać czy aktualizacje ruszyły zgodnie z obietnicami.

 

Pozdrawiam

Highlighted
Użytkownik
2 0 0

Re: Problem z polączeniem 5 Ghz

Witam

 

Też borykam się z problemem 5Ghz od miesiąca.

Wcześniej wszystko działało jak trzeba i nagle problem.

 

Moja wersja oprogramowania: CH7465LG-NCIP-6.12.18.25-2p3-NOSH

 

Bardzo proszę o update do wersji 2p4.

 

Dziękuję.

Serdecznie pozdrawiam.

Highlighted
Tytan
1188 615 112

Re: Problem z polączeniem 5 Ghz

TU masz wszystkie informacje

-------------------------------------------
Highlighted
-
Nie dotyczy

Re: Problem z polączeniem 5 Ghz

@Wiktor 

Może te karty WiFi nie są z najwyższej półki, ale oparte o całkiem przyzwoity chipset Mediateka i wielu producentów go stosuje:
https://wikidevi.com/wiki/MediaTek_MT7610U

U nas najczęściej przewija się Tp-Link, bo jest po prostu najpopularniejszy.


Rozumiem, że jesteś wzburzony i nie bronię UPC, nie jestem też fanką Compala, ale wiedz, że nawet sprzęt za kilka tys. ma bugi, trzeba poczekać na aktualizację firmware.

 

Highlighted
Konto zbanowane
15 8 0

Re: Problem z polączeniem 5 Ghz


@behemiusnapisał(a):

Mój TV Samsung na 2p4 łączy się, ale tylko okresowo przy użyciu 5 GHz. Po jakimś czasie połączenie się zrywa (najczęściej jak jestem w pracy i jestem bombardowany SMSami typu 'nie ma netu') i już nie ma szans na ponowne połączenie. Dopiero po dłuższej przerwie (lub restartach) znowu nawiązuje połączenie, ale znowu tylko na jakiś czas. 

U mnie było odwrotnie niż u większości z Was, na 2p3 działał TV, a nie działały TP-Linki. 

 

@CezaR83 daj znać po 1-2 tygodniach czy wszystko śmiga z Twoim LG, bo u mnie po upgrade wszystko działało przez ponad tydzień. 

 

Obecnie przepiąłem TV na 2,4 GHz (też na razie nie mam co liczyć na streaming), bo mnie rodzina tu by zabiła. 


Niestety coś ZNOWU jest nie tak bo po kilku dniach prawidłowego działania znowu jest problem. Co prawda łaczy sie z siecią 5GHz ale predkości są zanizone i w stosunku do 2.4GHz wrecz masakryczne 130Mbps vs 40Mbps ;(

 

Soft niby najnowszy 2p4

====================================
Proste sa dla szybkich samochodów, zakręty sa dla szybkich kierowców, Pozdr
CI+ TAK - Dekodery NIE!
1080p TAK - 1080i NIE!
4K w Orange TAK - w UPC NIE! :-)