UPC
anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

ConnectBox

ROZWIĄZANE
Innowator
18 2 0

Re: Problem z polączeniem 5 Ghz

@GMateusz , @Pablo, i co, dalej sądzicie że wina leży po mojej stronie?? Kolejna osoba mam DOKŁADNIE TEN SAM problem, pomimo faktu posiadania najnowszego softu 2p4 )) Dalej jest coś porypane z softem i bynajmniej problem nie leży po stronie użytkowników. 

 

EDIT

 

Niestety, po przejściu na 2p4 5ghz na tv działa normalnie ale maksymalnie przez 1,2 dni i potem transfer jest zaniżony, że nie da się korzystać z serwisów internetowych..

 

//Za następny post pod postem - tygodniowy ban. Proszę używać opcji edytuj.

 

Pozdrawiam,
Mateusz,
Moderator Społeczności UPC

Tytan
1055 598 88

Re: Problem z polączeniem 5 Ghz

Mam swoje osobiste podejrzenia ze najnowszy soft w CB wprowadza kilka nowych fajnych ficzerów których słabsze karty najzywaczjniej nie obługują i z tego rodzą sie problemy.

 

Gdzie lezy wina ?
Zapewne po środku ale na Twoją niekorzyść przemawia to że w RŚU jest zapis który to reguluje.

-------------------------------------------

hosting
Konto zbanowane
15 8 0

Re: Problem z polączeniem 5 Ghz


@Pablonapisał(a):

Mam swoje osobiste podejrzenia ze najnowszy soft w CB wprowadza kilka nowych fajnych ficzerów których słabsze karty najzywaczjniej nie obługują i z tego rodzą sie problemy.

 

Gdzie lezy wina ?
Zapewne po środku ale na Twoją niekorzyść przemawia to że w RŚU jest zapis który to reguluje.


Ale co mnie to obchodzi?????????? Jakies ficzery?

Nie chce ich w swoim CB chce zeby to działało za czasów kiedy CB był u mnie instalowany!!!

====================================
Proste sa dla szybkich samochodów, zakręty sa dla szybkich kierowców, Pozdr
CI+ TAK - Dekodery NIE!
1080p TAK - 1080i NIE!
4K w Orange TAK - w UPC NIE! :-)
Tytan
Tytan
2063 996 164

Re: Problem z polączeniem 5 Ghz


@CezaR83napisał(a):

Ale co mnie to obchodzi?????????? Jakies ficzery?

Nie chce ich w swoim CB


ustalmy fakty

to nie jest Twoj CB

 

soft musi byc rozwijany i poprawiany, a ze niektorzy maja sprzet ktory nie nadaza za zmianami to juz taki jest koszt zmian

 

tak samo jest na rynku gier przeciez - sprzet trzeba nonstop modernizowac aby nadazac

-----
Horizon | CI+| Giga Connect Box
Konto zbanowane
15 8 0

Re: Problem z polączeniem 5 Ghz

Ok nie mój napisałem to w przenosni bo stoi u mnie w domu i to ja z niego korzystam na co dzien.

Co Ty mi tu za bajki opwiadasz.... na temat sprzetu jak Topowy TV  (OLED C8) z 2018 moze w tym momencie mieć problem z działaniem WiFi zresztą helooo ma problem TYLKO z CB od UPC nawet moj stary router CISCO działa proprawnie na obu typach sieci!!

 

//Cześć wypowiedzi została usunięta zgodnie z Zasadami Społeczności UPC.

 

Pozdrawiam,
Mateusz,
Moderator Społeczności UPC

 

 

 

====================================
Proste sa dla szybkich samochodów, zakręty sa dla szybkich kierowców, Pozdr
CI+ TAK - Dekodery NIE!
1080p TAK - 1080i NIE!
4K w Orange TAK - w UPC NIE! :-)
Tytan
1055 598 88

Re: Problem z polączeniem 5 Ghz

Żeby uciąć pieniactwo to odsyłam to regulaminu świadczenia usług który podpisałeś wraz z umową.

 

 

 

-------------------------------------------

hosting
Tytan
Tytan
2063 996 164

Re: Problem z polączeniem 5 Ghz

ja niczego nie usprawiedliwiam

 

jedynie chcialem zwrocic uwage na to ze masz sprzet w dzierzawie i operator moze sobie robic co chce z nim, a ze "ofiary" po drodze beda to niestety tak juz jest ten swiat skonstruowany

 

EOT

-----
Horizon | CI+| Giga Connect Box
Konto zbanowane
1247 359 58

Re: Problem z polączeniem 5 Ghz

@Pablo Ten regulamin o którym wspominasz gwarantuje userowi prawidłowe działania sprzętu. A tutaj prawdopodobnie sprzęt  nie działa prawidłowo i to z winy operatora. 

 

Podstawą każdej nowej generacji Wifi była wsteczna kompatybilność. Dlatego nawet AP obsługujące Wifi 6 nie mają problemu działać z starszymi urządzeniami. Jeśli nowa wersja oprogramowania te kompatybilność psuje to jest to bug, a nie ficzer. Zresztą, ciężko mi zauważyć jakąkolwiek korzyść z wprowadzenia Smart Wifi, a staram się Już od kilku dni. 

 

Tytan
1055 598 88

Re: Problem z polączeniem 5 Ghz

Tutaj nie ma wojny na argumenty.

Stwierdziliśmy kilka faktów.

1. Niektóre chipsety zaczely miec problem z łączeniem się z wifi na 5GHz po aktualizacji softu.

Tak jak pisałem ja podejrzewam pewny ficzer który w Twoim przypadku powoduje utrudnione połączenie ale w przypadku innych konstrukcji opartych o innych chipsetach może przynieść korzyści.

2. Sprzet jest operatora wifi jest w gratisie a jego działanie/nie działanie opisuje regulamin świadczenia usługi.

 

Koniec faktów.

@zylx 
Smart Wifi to tylko marketingowy bełkot (ot taka fajna nazwa) łączy on kilku ficzerów zebranych razem.
Ja podejrzewam jeden z nich.

EOT

-------------------------------------------

hosting
Highlighted
Tytan
1439 822 568

Re: Problem z polączeniem 5 Ghz

@CezaR83 piaskownicę to właśnie zrobiłeś z Tego tematu swoim dziecinnym zachowaniem. I chyba zapomniałeś, że nie zwracasz się do kolegów z piaskownicy tylko innych użytkownikó forum, których masz bezwzględnie szanować. Ban na tydzień. Twoje posty naruszające Zasady Społeczności UPC zostaną za chwile skasowane.

 

@Informatyg i @zylx macie więcej oleju w głowie niż jednopostowcy, którzy znikają tutaj szybciej aniżeli się pojawią więc na razie grzecznie Was proszę, abyście zaprzestali rozsiewania niezgodnych z prawdą informacji.

 

Pisałem już tutaj i napiszę raz jeszcze. Proszę NA SWOIM INDYWIDUALNYM PRZYPADKU nie wyciągać wniosków co do ogółu abonentów UPC Polska. Wszystkie zgłaszane tutaj dotychczas na forum problemy z transferem na sieci 5 GHz bez względu na wersję softu należy traktować jako jednostkowe problemy z działaniem sieci Wi-Fi u danego użytkownika. Nie zdiagnozowaliśmy, aby którakolwiek z wersji softu obecnie dostępnych dla Connect Boxa miały problemy z transferem na Wi-Fi przy połączeniu z siecią 5GHz. 

 

Prosiłem w tym temacie osoby (wystarczy cofnąć się parę stron), które sugerują, że tak jest aby przesłały do mnie dane do weryfikacji. Wiecie ile takich zgłoszeń otrzymałem? Jedno. Infolinia milczy, Czat milczy, Facebook i inne kanały kontaktu także. Gdzie zatem te wszystkie zgłoszenia, o których wspominacie? Swoje historie i wnioski niepoparte żadnymi danymi proszę zatem zachować dla siebie.

 

Ktoś uważa, że wersja softu CH7465LG-NCIP-6.12.18.25-2p4-NOSH obniża mu wartość transferu Wi-Fi na 5 GHz dla wybranych urzadzeń to proszę o PW - ale nie o treści: "cześć no piszę bo prosiłeś". Interesuje mnie:

 

- model urządzenia, z którym jest problem

- wersja jego oprogramowania (tego urządzenia, z którym jest problem, a nie Compala jak to niektórzy wysyłają )

- przeprowadzone dotychczasowo działania naprawcze

- osiągane prędkości (najlepiej podesłać kilka speedtestów)

 

Kolejna osoba, która wypali ze STWIERDZENIEM, a nie przypuszczeniem, że soft UPC jest wadliwy i ogranicza transfer na Wi-Fi dla sieci 5 GHz dla wszystkich jego posiadaczy, ląduje na miesięcznym urlopie od forum.

 

btw. @GDA trzymaj się głównego wątku i nie spamuj, dopiero wróciłeś z bana. Nie ma sensu pracować na kolejnego.

---------------------------------------


Przestrzegaj Zasad Społeczności UPC, a będziemy żyli w zgodzie.

Konto zbanowane
441 160 27

Re: Problem z polączeniem 5 Ghz

Mam nadzieje, że @GMateusz  mi wybaczy, ale dodam jeszcze coś od siebie.

 

Testując prędkości warto powyłączać wszystkie programy w tle, zapory, PROGRAMY BLOKUJĄCE REKLAMY itd.

 

Przyznam, że 4 dni temu sam już przywróciłem ustawienia fabryczne w connectboxie, sprawdziłem wersje softu, pozmieniałem kanały itd i miałem mocno zaniżone prędkości, ciężko było 200 mbps po wifi osiągnąc.

Winowajcą okazał się adguard (aplikacja do blokowania reklam), zapomniałem ją wyłączyć (a pomimo wciśnięcia przycisku zabijającego wszystkie aplikacje adguard pracuje dalej w tle na androidzie, nawet po restarcie fona). 

Po wyłączeniu od razu na liczniku było ponad 490 mbps

I o ile strony szybciej ładują się z włączonym blokowaniem reklam, tak z transferami jest dokładnie na odwrót.

 

 

A wracając do tematu co by nie było wyłącznik nowych bajerów na pewno nikomu by nie zaszkodził, a jakiś ciężki do zrobienia na pewno nie jest 

 

 

[Ja u siebie na szczęście jeszcze żadnej aktualizacji ze smart wifi nie dostałem]

Użytkownik
2 0 0

Re: Problem z polączeniem 5 Ghz

A ja mam pytanie czy nowe oprogramowanie jest już wysyłane do wszystkich użytkowników CB, czy jest nadal w fazie beta.

Pozdrawiam.

Nauczyciel
560 148 26

Re: Problem z polączeniem 5 Ghz




@GMateusznapisał(a):


Band Steering to jedynie jedna z funkcjonalności, które wchodzą w skład marketingowej nazwy "Smart Wi-Fi". Ten feature to tak na prawdę coś na zasadzie Wi-FI SON (dla zainteresowanych pogooglujcie). Obecnie jednak cała usługa "Smart Wi-Fi" jest w trakcie dopracowywania i nie przybrała jeszcze finalnego kształtu, jej działanie jest ograniczone i tak jeszcze przez pewien czas będzie.


 

Cytat z sąsiedniego wątku. @GMateusz - czy Smart Wi-Fi posiada już finalny kształt w najnowszym sofcie, czy nadal jest w fazie dopracowywania?

Wykładowca
815 193 10

Re: Problem z polączeniem 5 Ghz

Osobom co mają problemy z transferem po Wifi 5GHz polecam kupić własny router na znanym portalu aukcyjnym, podłączyć przy funkcji bridge ConnectBoxa i sprawdzić czy dalej problem transferu występuje. Jeżeli występuje, to nie problem CB, jeżeli nie będzie dalej wystepował, to skłaniam się bardziej ku problemowi z oprogramowaniem. Zakupiony router zawsze możecie zwrócić w terminie 14 dniu w razie jakby nie dał rezultatu.


_____________________________________



Inspirator
4 1 0

Re: Problem z polączeniem 5 Ghz

@GMateusz 

 

Po kliku tygodniach testowania mam już jakieś wnioski:

 

ASUS USB-AC51 AC600 opornie, ale łączy się z CB na 5 Ghz. Jak już się połączy prądkość połączenia odpowiada przewidywaniom.

Niestety potrafi zerwać, wtedy pomaga wyłącznie wyjęcie i ponowne włożenie karty.

Ostatni sterownik od producenta wyszedł w 2015 roku, jego instalacja, dezinstalacja, użycie sterownika od MS nic nie zmienia. Urządzenie było nawet wymienione w sklepie na nowe. To samo dzieje się na każdym laptopie z Windows, do którego "wetkniemy" kartę. Systemy oczywiście legalne, aktualne.

Wczoraj ustawiłem na stałe kanał, być może to jest przyczyną, ale po skanowaniu WiFi nie widzę, żeby na paśmie 5 Ghz był ruch.

 

Dodatkowo, karta łączy się bez problemów z AP firm trzecich

 

Nie traktuj tego jako jakieś zgłoszenie bądź narzekania, jeśli będzie trzeba, skontaktuję się z infolinią Bardziej jest to opis indywidualnego przypadku, być może komuś się przyda.