UPC
anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

ConnectBox

ROZWIĄZANE
Innowator
15 8 0

Re: Problem z polączeniem 5 Ghz

@GMateusz 

Potwierdzam fakt że obecna testowa:

Wersja oprogramowania:CH7465LG-NCIP-6.12.18.25-2p4-NOSH

 

Obecnie działa Prawidłowo. TV połaczył sie z siecią 5GHz (780Mbps) i 2.4GHz. (max było 130Mbps)

Póki co działa stabilnie, jeśli coś sie zmieni na gorsze dam znać.

 

====================================
Proste sa dla szybkich samochodów, zakręty sa dla szybkich kierowców, Pozdr
CI+ TAK - Dekodery NIE!
1080p TAK - 1080i NIE!
4K w Orange TAK - w UPC NIE! :-)
Użytkownik
3 0 0

Re: Problem z polączeniem 5 Ghz

Również mam ten sam problem: posiadam telewizor LG OLEDB8 i nie chce się on połączyć z ConnectBoxem po WiFi 5GHz. Soft na CB to CH7465LG-NCIP-6.12.18.25-2p3-NOSH.

Nauczyciel
691 445 66

Re: Problem z polączeniem 5 Ghz

@pawel2m  przeczytaj uwaznie caly temat bedziesz wszystko wiedzial. Update softu kest przewidziany dla wszystkich klientow ppsiadajacych CB

-------------------------------------------
Nie jestem nauczycielem, nie jestem wsparciem technicznym. Jak się nie znasz to skontaktuj się z kimś kto się zna i za odpowiednie wynagrodzenie zrobi wszystko tak jak powinno być.

hosting
Użytkownik
3 0 0

Re: Problem z polączeniem 5 Ghz

@Pablo 

 

Przeczytałem cały wątek i rozumiem, że aktualizacja softu CB ma zostać wdrożona w ciągu najbliższego tygodnia/dwóch, jednakże sądziłem, że może uda mi się otrzymać owy soft wcześniej. Jakby nie patrzeć przez ten czas tygodnia bądź dwóch w zasadzie nie mogę używać w moim TV żadnych usług streamingowych, bo transfer po 2.4GHz jest zbyt słaby.

 

Pozdrawiam

Paweł

Profesor
1519 598 62

Re: Problem z polączeniem 5 Ghz

@pawel2m 

To jest robione partiami i nikt Ci nie powie w jakiej partii updatowany będzie Twój CB.

Musisz cierpliwie czekać.

.........................................................................................................................................................................................................To co prezentuję w moich postach jest moją opinią - to co w nich zawarte, każdy stosuje na własną odpowiedzialność.
Inspirator
6 2 0

Re: Problem z polączeniem 5 Ghz

Czy jest jeszcze szansa na otrzymanie nowego oprogramowania czy pozostaje czekanie na oficjalną aktualizację?

Niestety nie śledzę na bieżąco zmian oprogramowania CB, ale miesiąc temu ASUS USB-AC51 (czyli chyba  to samo co wspominany tu TP-Link) przestał łączyć się z 5Ghz, infolinia mówi, że wszystko OK, wszystkie inne urządzenia łączą się poprawnie, to decyzja jedna - serwis ASUSa.

No i dziś odebrałem nowy i oczywiście to samo, nie łączy się na żadnym z dwóch komputerów, na żadnym z dostępnych sterowników, na żadnych kanałach, pasmach itp. Dokładnie jak było to opisywane w wielu postach. Dopiera ta sytuacja skłoniła mnie do poszukiwań na własną rękę i tak trafiłem tu. Mam wersję oprogramowania:

 

CH7465LG-NCIP-6.12.18.25-2p3-NOSH.

 

Jeśli nie mogę otrzymać aktualizacji teraz, to czy jest znany termin kiedy ruszy ona do wszystkich?

Profesor
1519 598 62

Re: Problem z polączeniem 5 Ghz

@jihaad 

Proszę przeczytać mój post wyżej kierowany do innego usera, bo i tu ma zastosowanie.

Ten Asus też jest na chipie MediaTeka i stąd problem.

.........................................................................................................................................................................................................To co prezentuję w moich postach jest moją opinią - to co w nich zawarte, każdy stosuje na własną odpowiedzialność.
Inspirator
6 2 0

Re: Problem z polączeniem 5 Ghz

@KOCUREK1970  dzięki, a czy przybliżony termin da się jakoś określić?

Wcześniej była mowa o "po majówce".

Inspirator
10 1 0

Re: Problem z polączeniem 5 Ghz

Mój TV Samsung na 2p4 łączy się, ale tylko okresowo przy użyciu 5 GHz. Po jakimś czasie połączenie się zrywa (najczęściej jak jestem w pracy i jestem bombardowany SMSami typu 'nie ma netu') i już nie ma szans na ponowne połączenie. Dopiero po dłuższej przerwie (lub restartach) znowu nawiązuje połączenie, ale znowu tylko na jakiś czas. 

U mnie było odwrotnie niż u większości z Was, na 2p3 działał TV, a nie działały TP-Linki. 

 

@CezaR83 daj znać po 1-2 tygodniach czy wszystko śmiga z Twoim LG, bo u mnie po upgrade wszystko działało przez ponad tydzień. 

 

Obecnie przepiąłem TV na 2,4 GHz (też na razie nie mam co liczyć na streaming), bo mnie rodzina tu by zabiła. 

Profesor
1519 598 62

Re: Problem z polączeniem 5 Ghz

@jihaad 

Po majówce miało się rozpocząć, ale CB jest ponad 500 tys sztuk.

Robione jest to partiami (nie ma info jakimi, w jakiej ilości, czy codziennie, czy w weekendy też itd).

Tylko Administracja jest w stanie Ci w przybliżeniu odpowiedzieć.

Ale na konkretną datę updatu Twojego modemu raczej bym nie liczył.

.........................................................................................................................................................................................................To co prezentuję w moich postach jest moją opinią - to co w nich zawarte, każdy stosuje na własną odpowiedzialność.
Inspirator
6 2 0

Re: Problem z polączeniem 5 Ghz


@KOCUREK1970napisał(a):

Ale na konkretną datę updatu Twojego modemu raczej bym nie liczył.


Na to nie liczę. Ot, mniej więcej czy to potrwa jeszcze dwa tygodnie czy pół roku. 

Moderator
1058 639 176

Re: Problem z polączeniem 5 Ghz

@Informatyg post poleciał do kosza. 

 

@jihaad wyślij do mnie swoje ID na PW, wrzucę Ci soft ręcznie. @pawel2m ty też.

 

 

Użytkownik
4 2 0

Re: Problem z polączeniem 5 Ghz

@GMateusz 

 

Kiedy zostanie wgrany soft 25-2p4 na wszystkich urządzeniach?

Transfer 8mb/s zamiast 50+ to tragedia :(

Moderator
1058 639 176

Re: Problem z polączeniem 5 Ghz

Zgodnie z najnowszymi informacjami rozpocznie się od przyszłego tygodnia - standardowo partiami. Przypuszczam, że do przyszłego piątku każdy już będzie na nowym sofcie.

 

@Jakub_B tymczasem wyślij mi swoje ID na PW.

Użytkownik
4 2 0

Re: Problem z polączeniem 5 Ghz

@GMateusz 

Dziękuję za odpowiedź.

ID przesłane na PW.