UPC
anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

ConnectBox

ROZWIĄZANE
Nauczyciel
578 163 24

Re: Problem z polączeniem 5 Ghz

@szymszon  juz pare dni sie bujasz z kulejaca usluga i tego sie trzymaj.


--
Użytkownik zbanowany za posiadanie multikonta
Inspirator
15 1 0

Re: Problem z polączeniem 5 Ghz

Bede chcial to zaspamuje cale forum, bo nie bede przez tych jelopow z niedzialajacym urzadzeniem i to niejednym. Za cos chyba place, a jak narazie to place za nic

Wykładowca
705 452 66

Re: Problem z polączeniem 5 Ghz


@szymszonnapisał(a):

Czego nie rozumiesz? Płace za usluge KOMPLETNA, ktora ma dzialac. Mam ruter w salonie, komputer w pokoju troche dalej. W salonie jest telewizor, nie dziala przez ruter od niedawna smart tv, nie ma opcji kabla, do komputera tez nie bede jak jakis ciol przez caly dom ciagnal kabla skoro mialem zapewnione super dzialanie przez wifi. Brak mi slow gosciu na ciebie


Odsyłam do umowy, tam jest opisane wszystko za co płacisz.

-------------------------------------------
Nie jestem nauczycielem, nie jestem wsparciem technicznym. Jak się nie znasz to skontaktuj się z kimś kto się zna i za odpowiednie wynagrodzenie zrobi wszystko tak jak powinno być.

hosting
Moderator
1073 642 177

Re: Problem z polączeniem 5 Ghz


@szymszon napisał(a):

Bede chcial to zaspamuje cale forum, bo nie bede przez tych jelopow z niedzialajacym urzadzeniem i to niejednym. Za cos chyba place, a jak narazie to place za nic


Wygrałeś ban na 2 tygodnie - moje gratulacje.

 

@pawlos87 @woniu @szymszon @behemius @Damian1992a proszę o Wasze ID na priv.

Użytkownik
3 0 0

Re: Problem z polączeniem 5 Ghz

Mam ten sam problem od kilku dni. Telefony łączą się z 5Ghz a komputer i telewizor nie. Do tej pory działało wszystko ok. Nagle od kilku dni jest problem  Konsultant infolinii nie pomogł, stwierdził, że może wysłać technika ale jeśli wszystko po ich stronie jest ok to zostanę obciążony kwota 50 zł  Dodam że nie jestem laikiem zmiany kanałów SIDow filtrowanies adresów itp. nie pomogło. Nie wiem co dalej jakieś pomysły? Fora i youtube przeglądnięcie.:(

Moderator
1073 642 177

Re: Problem z polączeniem 5 Ghz

Wszystkie osoby, które posiadaja wersję softu: CH7465LG-NCIP-6.12.18.25-2p3-NOSH i obserwują u siebie utrudnienia w łączeniu się urządzeń (w szczególności telewizorów Smart TV) z siecia 5 GHz są proszone o wysłanie do mnie wiadomości prywatnej z danymi klienta (numer ID) oraz krótkim opisem jak to u nich wygląda i z jakim urządzeniem jest problem.

 

Pozdrawiam,
Mateusz,
Moderator Społeczności UPC

Moderator
1073 642 177

Re: Problem z polączeniem 5 Ghz

@szymszon @woniu otrzymaliście inny soft proszę o weryfikację.

Użytkownik
9 0 0

Re: Problem z polączeniem 5 Ghz

@GMateuszPotwierdzam, że po przywróceniu poprzedniej wersji softu wszystko działa jak należy.

Moderator
1073 642 177

Re: Problem z polączeniem 5 Ghz

@woniu ciesze się. Nie jest to jednak stara wersja softu, a zupełnie nowa, niedostępna dla klientów - CH7465LG-NCIP-6.12.18.25-2p4-NOSH. Nadmieniam, że nie zakończyła ona jeszcze jednak fazy testów. W razie gdybyście zaobserwowali jakieś inne komplikacje proszę o informacje. 

Inspirator
3 1 0

Re: Problem z polączeniem 5 Ghz

Witam,

 

U mnie od 16.04. podobny problem. Opisywałem go już na innych forach i stad wiem, że takich osób jest więcej.

 

 

16.04 wystąpił u mnie problem z internetem (Warszawa-Wilanów). Po kilkunastu minutach wszystko wróciło do normy ale teraz TV LG49SJ800V (jako jedyne urządzenie w domu), nie może się połączyć z siecią 5GHz. Na 2.4 łączy się bezproblemowo. Próbowałem resetować modem, próbowałem przywracania TV do ustawień fabrycznych.

Komunikat który wyrzuca (bo nie mogę jeszcze dodać linku)
"Nie można połączyć z siecią.
Przyczyna: Nie można nawiązać połączenia z punktem dostępu.
Sprawdź stan sieci i spróbuj ponownie."

Modem Connect Box Compal CG7465LG.

17.04 przyjechał technik z UPC, wymienił modem i poszło.
W TV generalnie przed połączeniem niczego nie da się skonfigurować, potem po połączeniu można np. zmienić DNSy (wchodząc w zaawansowane ustawienia sieci).

Chociaż sprawdzałem net w przeglądarce na TV i nawet na sieci 5GHz szału nie ma.
Mam łączę 300MB/S i generalnie na wszystkich urządzeniach mam wyniki koło tego (telefony i tablet, które obsługują 5GHz), na TV w tej chwili jest 70-80..

Inne urządzenia łączą się z siecią 5GHz bezproblemowo (wszystkie telefony - S7Edge mój i zwykła S7 Żony, wyciągnąłem nawet starego Note'a 2 i tez bez problemu złapał. To samo Tablet Galaxy Tab Pro 10.1).

Dziś po 3 dniach znów pojawił się ten sam problem - TV przy próbie podłączenia się do sieci 5GHz wyrzuca komunikat.
"Nie można połączyć z siecią.
Przyczyna: Nie można nawiązać połączenia z punktem dostępu.
Sprawdź stan sieci i spróbuj ponownie."
2.4 łapie bez problemu.

TV stoi jakieś 2,5 metra od modemu w linii prostej.

Ustawienia Connect Boxa w tej chwili

Częstotliwość WIFI - 2.4 GHz

Tryb WiFi : 802.11 b/g/n mieszany
Kanał : Automatyczny
Szerokość kanału 20 MHz

Częstotliwość WiFi - 5 GHz

Tryb WiFi 802.11 a/n/ac mieszany
Kanał 36
Szerokość kanału 20/40/80 MHz

Wzywać znów technika, czy to raczwj mija się z celem?
Testowo utworzyłem sieć WiFi na Horizonie. Połączył się z tą siecią bez problemu (ale tu z kolei nie ma dostępu do netu)..

TV według specyfikacji obsługuje normalnie standard ac. Z resztą przez prawie rok nie było z tym żadnych problemów.


 

Soft sprawdziłem:
Zgodność ze standardami : DOCSIS 3.0
Wersja sprzętu : 4.01
Wersja oprogramowania : CH7465LG-NCIP-6.12.18.24-5p4-NOSH

 

U mojego Taty, który ma model LG 55UJ6517 też już wystepuję dokładnie ten sam problem.
Z 2.4 ok, na 5GHz ten sam komunikat co u mnie.
W zeszłym tygodniu, jak miałem pierwszy raz ten problem i zadzwoniłem do niego żeby sprawdził u siebie to było jeszcze ok. Wczoraj byłem u niego i z ciekawości sprawdziliśmy i ten sam problem co u mnie.

Wersję oprogramowania u niego będę mógł sprawdzić dopiero wieczorem, połączę się z nim Team Viewerem i napiszę.

Wykładowca
705 452 66

Re: Problem z polączeniem 5 Ghz

Napisze to delikatnie ale mam nadzieje ze zrozumiesz

Skrajną nieodpowiedzialnością jest podawanie ID klienta na forum ogólnym.

 

Czy ktoś weryfikuje klientów przed podpisaniem z nimi umowy ?

-------------------------------------------
Nie jestem nauczycielem, nie jestem wsparciem technicznym. Jak się nie znasz to skontaktuj się z kimś kto się zna i za odpowiednie wynagrodzenie zrobi wszystko tak jak powinno być.

hosting
Użytkownik
3 0 0

Re: Problem z polączeniem 5 Ghz

@GMateusz

Nie wiem czy miałem zmianę softu ale u mnie wróciło do normy, czyli telewizor i komputer łączą się już z siecią 5GHz.

Wykładowca
705 452 66

Re: Problem z polączeniem 5 Ghz

Sprawdz.w panelu CB jaka masz wersje softu

-------------------------------------------
Nie jestem nauczycielem, nie jestem wsparciem technicznym. Jak się nie znasz to skontaktuj się z kimś kto się zna i za odpowiednie wynagrodzenie zrobi wszystko tak jak powinno być.

hosting
Użytkownik
3 0 0

Re: Problem z polączeniem 5 Ghz

Teraz mam wersję CH7465LG-NCIP-6.12.18.25-2p4-NOSH

Wykładowca
705 452 66

Re: Problem z polączeniem 5 Ghz

Czytamy to co sie tu dzieje a nie strzelamy na oślep

https://forum.upc.eu/t5/connectbox/problem-z-polaczeniem-5-ghz/m-p/28036#M5007

-------------------------------------------
Nie jestem nauczycielem, nie jestem wsparciem technicznym. Jak się nie znasz to skontaktuj się z kimś kto się zna i za odpowiednie wynagrodzenie zrobi wszystko tak jak powinno być.

hosting