UPC
anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

ConnectBox

ROZWIĄZANE
Tytan
1438 819 568

Re: Problem z polączeniem 5 Ghz

Dziękuje za wszystkie wiadomości prywatne. Po weryfikacji nowy soft otrzymają również:

 

@gregoriuspe 

@- 

@pawlos87 

@Smerf 

@kbzera 

@Konrado 

@backraze1 

@behemius 

@MaRiOcZ 

@Damian1992a 

@Jofer 

 

Wszystkie osoby, które wymieniłem powyżej otrzymają nową wersję softu o oznaczeniu CH7465LG-NCIP-6.12.18.25-2p4-NOSH w przeciągu godziny. Pozostałe osoby, które wysłały do mnie wiadomość prywatną, a nie ma ich na liście powyżej proszone są o uzupełnienie swoich wniosków o wymagane informacje, o których pisałem wcześniej. Przeważająca większość z Was to nowi użytkownicy, którzy przyszli tutaj po proste rozwiązanie swojego problemu i zapewne niebawem znikniecie (a szkoda).

 

Dlatego też wszyscy wymienieni powyżej macie 24h od teraz na podzielenie się w tym temacie publicznie swoimi spostrzeżeniami co do nowej wersji softu. Interesuje mnie czy problem został rozwiązany, czym się objawiał i na jakich urządzeniach występował. 

 

Każdy kto się nie dostosuje do powyższego, otrzyma rollback softu do poprzedniej wersji. W żadnym razie nie wynika to z czyjejś złośliwości, a jedynie z troski o Wasze i pozostałych klientów UPC dobro, ponieważ soft, który otrzymujecie nie zakończył jeszcze fazy testów. 

 

Co do Twojego przypadku @crockett84 to twierdzisz, że masz podobny problem co inni ale na sofcie CH7465LG-NCIP-6.12.18.24-5p4-NOSH co jest dziwne bo ten soft tego buga nie posiada. Mimo wszystko na kontach, które mi podesłałeś otrzymał nowy soft, o którym wspomniałem powyżej. Obowiązują Cię takie same zasady jak pozostałych tj. czekam na feedback tutaj w temacie.

 

Podkreślam raz jeszcze! Feedback tutaj w temacie a nie do mnie na priv. 

 

Pozdrawiam,
Mateusz,
Moderator Społeczności UPC

---------------------------------------


Przestrzegaj Zasad Społeczności UPC, a będziemy żyli w zgodzie.

Użytkownik
2 2 0

Re: Problem z polączeniem 5 Ghz

Cześć, nie mam pojęcia dlaczego, ale wczoraj połączyło mi się normalnie z siecią na telewizorze LG LK 5900 i na razie działa. Wcześniej w niedzielę i poniedziałek praktycznie nie dało się połączyć z wifi, a po restarcie telewizora rozłączało się i znowu był problem. Nie wiem dlaczego wczoraj wieczorem zadziałało, nie zmieniałem nic w ustawieniach sieci, tzn. myślałem nad tym, ale jak zobaczyłem, że to tylko w tej wersji to zrezygnowałem. Po połączeniu wczoraj myślałem, że została mi zmieniona wersja i po prostu nie napisałeś tego nigdzie.

 

Mimo wszystko pewnie nie zaszkodzi mi ta nowa wersja, dam znać czy wszystko dobrze działa. Tzn. w 24h nie wiem czy się dokładnie przekonam, bo problemy pojawiały się po restarcie modemu i telewizora prawie zawsze, ale na ile będę widział, to napiszę.

Inspirator
7 1 0

Re: Problem z polączeniem 5 Ghz

Po zmianie softu na 2p4 karta tp link t2u znowu łączy się z siecią 5 ghz. Wielkie dzieki

Tytan
1438 819 568

Re: Problem z polączeniem 5 Ghz

@crockett84 nie wiem jak to sprawdzałeś, ale jednak na obydwóch kontach miałeś wersję z bugiem CH7465LG-NCIP-6.12.18.25-2p3-NOSH.

 

Wszyscy wymienini dostali już nowy soft, modemy go pobiorą i zresetują się w ciągu max. 15 minut. 

 

Tak jak pisałem czekam na feedback.

---------------------------------------


Przestrzegaj Zasad Społeczności UPC, a będziemy żyli w zgodzie.

Inspirator
3 1 0

Re: Problem z polączeniem 5 Ghz

Kurcze dziwne, sprawdzałem logując się do panelu ustawień Connect Boxa  192.168.0.1 ,  "narzedzia administratora" i "informacje", a potem skopiwałem to co się tam wyświetlało. Nie mam pojęcia jak to mozliwe.

Wieczorem dam znać czy pomogło.

 

 

 

-
Nie dotyczy
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Re: Problem z polączeniem 5 Ghz

@GMateuszdzięki bardzo wszystko wróciło do normy... pozdrawiam

Inspirator
3 3 0

Re: Problem z polączeniem 5 Ghz

U mnie wszystko okej jeśli chodzi o neutralizację buga z połączeniem 5Ghz. Jedynie zaobserwowałem że prędkość pobierania na pc względem wcześniejszej szybkości jest znacznie mniejsza z 200mb/s na 35mb/s ale myślę że to już ogarnie się z czasem i nie jest to wina softa. Dzięki wielkie @GMateusz za pomoc  

Inspirator
3 3 0

Re: Problem z polączeniem 5 Ghz

Sprostuję, już wszystko w 100% gitarka i śmiga jak trzeba ! Jeszcze raz wielkię dzięki @GMateusz 

Użytkownik
1 1 0

Re: Problem z polączeniem 5 Ghz

U mnie problem był tylko z telewizorem lg oled, przestał się łączyc z siecią. Po wyłaczeniu całkiem 5GHz, telewizor połączył się z siecią 2.4GHz. Na nowym sofcie działa wszystko po staremu. Dzieki 

Inspirator
3 1 0

Re: Problem z polączeniem 5 Ghz

@GMateusz 

 

Serdecznie dziękuję za pomoc. Na tym sofcie problem zniknął w obu miejscach instalacji.

Użytkownik
2 2 0

Re: Problem z polączeniem 5 Ghz

@GMateusz U mnie też wszystko jak na razie bez problemu. Telewizor LG jak już pisałem nie łączył się. Uruchomiłem ponownie i po wybraniu sieci nie trzeba było wpisywać hasła (wcześniej jak się nie łączył, to telewizor gubił hasło). Dzięki, jakby coś dalej było nie tak, to dam znać najpierw tutaj.

Inspirator
10 1 0

Re: Problem z polączeniem 5 Ghz

Dzięki za update. Gdyby nie to forum to pewnie problem szybko nie został rozwiązany.

Sprawdziłem... problemu już nie ma. 

 

Strat na pingu też nie ma: 

 

Ping statistics for 192.168.0.1:
Packets: Sent = 409, Received = 409, Lost = 0 (0% loss),
Approximate round trip times in milli-seconds:
Minimum = 1ms, Maximum = 40ms, Average = 2ms

 

Łączy z pełną prędkością 100 Mbps. 

 

Ja na forum już wcześniej zaglądałem w związku ze stratami na 2.4Ghz (nie szło grać online, ani  streamować z kompa do tv, masakra generalnie), ale 5Ghz teraz śmiga i oby nikt tam nic nie zmieniał. 

Użytkownik
1 1 0

Re: Problem z polączeniem 5 Ghz

@GMateusz Dzięki bardzo!!! Na chwilę obecną wszystko wróciło do normy... Problem występował wyłącznie z TV OLED Philips. Na nowym sofcie TV ponownie  łączy się bez problemu na 5Ghz.

 

Sedecznie pozdrawiam

Inspirator
4 1 0

Re: Problem z polączeniem 5 Ghz

Po długich bojach i wymianie karty USB na nową, na szczęśćie trafiłem tutaj.

 

Karta próbuje połączyć się na 5 Ghz, po czym się rozłącza. Ten sam soft:

 

Wersja oprogramowania:CH7465LG-NCIP-6.12.18.25-2p3-NOSH

 

@GMateusz, czy przesyłać dane jak inni?

Inspirator
7 3 0

Re: Problem z polączeniem 5 Ghz

@GMateusz, u mnie także występuje problem z łączeniem się z siecią 5ghz. Wysłałem wiadomośc na PW. W miarę możliwości proszę o pomoc