UPC
anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

ConnectBox

ROZWIĄZANE
Moderator
1073 642 177

Re: Problem z polączeniem 5 Ghz

Dziękuje za wszystkie wiadomości prywatne. Po weryfikacji nowy soft otrzymają również:

 

@gregoriuspe 

@- 

@pawlos87 

@Smerf 

@kbzera 

@Konrado 

@backraze1 

@behemius 

@MaRiOcZ 

@Damian1992a 

@Jofer 

 

Wszystkie osoby, które wymieniłem powyżej otrzymają nową wersję softu o oznaczeniu CH7465LG-NCIP-6.12.18.25-2p4-NOSH w przeciągu godziny. Pozostałe osoby, które wysłały do mnie wiadomość prywatną, a nie ma ich na liście powyżej proszone są o uzupełnienie swoich wniosków o wymagane informacje, o których pisałem wcześniej. Przeważająca większość z Was to nowi użytkownicy, którzy przyszli tutaj po proste rozwiązanie swojego problemu i zapewne niebawem znikniecie (a szkoda).

 

Dlatego też wszyscy wymienieni powyżej macie 24h od teraz na podzielenie się w tym temacie publicznie swoimi spostrzeżeniami co do nowej wersji softu. Interesuje mnie czy problem został rozwiązany, czym się objawiał i na jakich urządzeniach występował. 

 

Każdy kto się nie dostosuje do powyższego, otrzyma rollback softu do poprzedniej wersji. W żadnym razie nie wynika to z czyjejś złośliwości, a jedynie z troski o Wasze i pozostałych klientów UPC dobro, ponieważ soft, który otrzymujecie nie zakończył jeszcze fazy testów. 

 

Co do Twojego przypadku @crockett84 to twierdzisz, że masz podobny problem co inni ale na sofcie CH7465LG-NCIP-6.12.18.24-5p4-NOSH co jest dziwne bo ten soft tego buga nie posiada. Mimo wszystko na kontach, które mi podesłałeś otrzymał nowy soft, o którym wspomniałem powyżej. Obowiązują Cię takie same zasady jak pozostałych tj. czekam na feedback tutaj w temacie.

 

Podkreślam raz jeszcze! Feedback tutaj w temacie a nie do mnie na priv. 

 

Pozdrawiam,
Mateusz,
Moderator Społeczności UPC

Użytkownik
2 2 0

Re: Problem z polączeniem 5 Ghz

Cześć, nie mam pojęcia dlaczego, ale wczoraj połączyło mi się normalnie z siecią na telewizorze LG LK 5900 i na razie działa. Wcześniej w niedzielę i poniedziałek praktycznie nie dało się połączyć z wifi, a po restarcie telewizora rozłączało się i znowu był problem. Nie wiem dlaczego wczoraj wieczorem zadziałało, nie zmieniałem nic w ustawieniach sieci, tzn. myślałem nad tym, ale jak zobaczyłem, że to tylko w tej wersji to zrezygnowałem. Po połączeniu wczoraj myślałem, że została mi zmieniona wersja i po prostu nie napisałeś tego nigdzie.

 

Mimo wszystko pewnie nie zaszkodzi mi ta nowa wersja, dam znać czy wszystko dobrze działa. Tzn. w 24h nie wiem czy się dokładnie przekonam, bo problemy pojawiały się po restarcie modemu i telewizora prawie zawsze, ale na ile będę widział, to napiszę.

Inspirator
7 1 0

Re: Problem z polączeniem 5 Ghz

Po zmianie softu na 2p4 karta tp link t2u znowu łączy się z siecią 5 ghz. Wielkie dzieki

Moderator
1073 642 177

Re: Problem z polączeniem 5 Ghz

@crockett84 nie wiem jak to sprawdzałeś, ale jednak na obydwóch kontach miałeś wersję z bugiem CH7465LG-NCIP-6.12.18.25-2p3-NOSH.

 

Wszyscy wymienini dostali już nowy soft, modemy go pobiorą i zresetują się w ciągu max. 15 minut. 

 

Tak jak pisałem czekam na feedback.

Inspirator
3 1 0

Re: Problem z polączeniem 5 Ghz

Kurcze dziwne, sprawdzałem logując się do panelu ustawień Connect Boxa  192.168.0.1 ,  "narzedzia administratora" i "informacje", a potem skopiwałem to co się tam wyświetlało. Nie mam pojęcia jak to mozliwe.

Wieczorem dam znać czy pomogło.

 

 

 

-
Nie dotyczy
1389 0 94

Re: Problem z polączeniem 5 Ghz

@GMateuszdzięki bardzo wszystko wróciło do normy... pozdrawiam

Inspirator
3 3 0

Re: Problem z polączeniem 5 Ghz

U mnie wszystko okej jeśli chodzi o neutralizację buga z połączeniem 5Ghz. Jedynie zaobserwowałem że prędkość pobierania na pc względem wcześniejszej szybkości jest znacznie mniejsza z 200mb/s na 35mb/s ale myślę że to już ogarnie się z czasem i nie jest to wina softa. Dzięki wielkie @GMateusz za pomoc  

Inspirator
3 3 0

Re: Problem z polączeniem 5 Ghz

Sprostuję, już wszystko w 100% gitarka i śmiga jak trzeba ! Jeszcze raz wielkię dzięki @GMateusz 

Użytkownik
1 1 0

Re: Problem z polączeniem 5 Ghz

U mnie problem był tylko z telewizorem lg oled, przestał się łączyc z siecią. Po wyłaczeniu całkiem 5GHz, telewizor połączył się z siecią 2.4GHz. Na nowym sofcie działa wszystko po staremu. Dzieki 

Inspirator
3 1 0

Re: Problem z polączeniem 5 Ghz

@GMateusz 

 

Serdecznie dziękuję za pomoc. Na tym sofcie problem zniknął w obu miejscach instalacji.

Użytkownik
2 2 0

Re: Problem z polączeniem 5 Ghz

@GMateusz U mnie też wszystko jak na razie bez problemu. Telewizor LG jak już pisałem nie łączył się. Uruchomiłem ponownie i po wybraniu sieci nie trzeba było wpisywać hasła (wcześniej jak się nie łączył, to telewizor gubił hasło). Dzięki, jakby coś dalej było nie tak, to dam znać najpierw tutaj.

Inspirator
10 1 0

Re: Problem z polączeniem 5 Ghz

Dzięki za update. Gdyby nie to forum to pewnie problem szybko nie został rozwiązany.

Sprawdziłem... problemu już nie ma. 

 

Strat na pingu też nie ma: 

 

Ping statistics for 192.168.0.1:
Packets: Sent = 409, Received = 409, Lost = 0 (0% loss),
Approximate round trip times in milli-seconds:
Minimum = 1ms, Maximum = 40ms, Average = 2ms

 

Łączy z pełną prędkością 100 Mbps. 

 

Ja na forum już wcześniej zaglądałem w związku ze stratami na 2.4Ghz (nie szło grać online, ani  streamować z kompa do tv, masakra generalnie), ale 5Ghz teraz śmiga i oby nikt tam nic nie zmieniał. 

Użytkownik
1 1 0

Re: Problem z polączeniem 5 Ghz

@GMateusz Dzięki bardzo!!! Na chwilę obecną wszystko wróciło do normy... Problem występował wyłącznie z TV OLED Philips. Na nowym sofcie TV ponownie  łączy się bez problemu na 5Ghz.

 

Sedecznie pozdrawiam

Inspirator
4 1 0

Re: Problem z polączeniem 5 Ghz

Po długich bojach i wymianie karty USB na nową, na szczęśćie trafiłem tutaj.

 

Karta próbuje połączyć się na 5 Ghz, po czym się rozłącza. Ten sam soft:

 

Wersja oprogramowania:CH7465LG-NCIP-6.12.18.25-2p3-NOSH

 

@GMateusz, czy przesyłać dane jak inni?

Inspirator
7 3 0

Re: Problem z polączeniem 5 Ghz

@GMateusz, u mnie także występuje problem z łączeniem się z siecią 5ghz. Wysłałem wiadomośc na PW. W miarę możliwości proszę o pomoc