UPC
anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

ConnectBox

ROZWIĄZANE
Inspirator
12 0 0

Re: Problem z polączeniem 5 Ghz

U mnie oba laptopy ponownie łączą się z 5GHz przez kartę TP-Link Archer T2UH. Ten starszy laptop ma jeszcze zawahania, raz się łączy, raz nie, muszę potestować go jeszcze jutro. Na nowszym prędkość pod 5GHz jest teraz niższa niż pod 2,4GHz. Po kablu jest ok.


@kbzera  u Ciebie też na 5GHz nie wyciągało prędkości sprzed aktualizacji? Co zrobiłeś? (opisujcie proszę rozwiązania jakie wprowadzacie, co zmieniacie itp.).

 

Rozłączało mi wcześniej 2,4GHz w zakresie 20/40. Zmieniałem zakres przed bugiem 2p4 na 20 i było ok. Teraz ponownie wprowadziłem 20/40, zobaczymy po nocy jak się będzie zachowywał.

 

@GMateusz, na sofcie przed sobotnią aktualizacją, po której pojawiły się problemy (2p3), na 5GHz chodził mi z bardzo dobrą prędkością, teraz jest gorzej na 5GHz niż na 2,4GHz. W eterze mam 3 sieci 5GHz oprócz swojej. Kanał automatyczny. Popróbuję jutro na innych kanałach.

Na razie tyle z dzisiejszej obserwacji.

 

Edit: przez noc na 2,4GHz na paśmie 20/40mhz rozłączyło mi sieć (ograniczony dostęp). Aktualnie zostawiłem na paśmie 20mhz, zobaczymy po południu jak ze stabilnością łącza.

Innowator
12 4 0

Re: Problem z polączeniem 5 Ghz

Witam, również wysłałem PW z ID do zmiany softu. Chętnie dam znać czy wszystko działa na nowym sofcie.

 

Pozdrawiam

Inspirator
3 3 0

Re: Problem z polączeniem 5 Ghz

Hmmmm no właśnie na początku po zmianie softa wszystko niby grało okej, jednak po czasie widzę że sieć ma problem z automatycznym połączeniem się sieci z 5ghz. Po paru próbach udaję się połączyć ale by uzyskać max prędkość trzeba trochę popróbować. 

Inspirator
6 1 0

Re: Problem z polączeniem 5 Ghz

@GMateusz  Nie miałem czasu dokładnie przetestować czy wszystko jest ok, ale problem z łączeniem kart sieciowych TPlinka  Archer T2U został rozwiązany. Łączy się z siecią 5Ghz.

Użytkownik
1 0 0

Re: Problem z polączeniem 5 Ghz

Zmiana wgranego softu rozwiązała problem z 5ghz w urządzeniu archer t2uh. 

Inspirator
10 0 0

Re: Problem z polączeniem 5 Ghz

Jestem użytkownikiem UPC  Korzystam z pakietu TV, Internet, telefon.  Po wymianie starego routera na nowy router COMPAL CH7465CE postanowiłem wykorzystać możliwość przyśpieszenia działania Internetu i zakupiłem kartę sieciową WiFi (Karta sieciowa TP-LINK adapter USB AC600 2.4GHz, 5GHz Archer T2U).Szybkość mierzona na stronie http://app.upc.pl/asystent-predkosci-lacza/ z wykorzystaniem pasma transmisji 5GHz wyniosła około 120 Mb/s.( W umowie gwarantujecie szybkość do 150 Mb/s)

  Na początku kwietnia 2019 r. zaczęły się widoczne kłopoty z TV. Na telewizorze pojawiały się kratki jak na szachownicy i czasami obraz „zamarzał”. Szybkość Internetu spadła do 45 Mb/s. Zadzwoniłem do pomocy technicznej UPC i przysłano technika, który stwierdził luzy na połączeniu okablowania w szafie na zewnątrz budynku. Obraz TV działa bez zarzutu jednak szybkość Internetu pozostała taka sama. Jeszcze raz zadzwoniłem do UPC i następnego dnia przysłano technika, który stwierdził, że ze strony jego firmy jest wszystko w porządku.

  Stwierdziłem, że nie mogę połączyć się z routerem na pasmo transmisji 5GHz. Korzystanie z pasma 2,4 GHz jest możliwe i działa bez zarzutu. W routerze mam skonfigurowane dwa pasma o różnych nazwach SSID. Przy próbie nawiązania połączenia z szybkością transmisji 5GHz wyskakuje błąd: „System Windows nie mógł nawiązać połączenia z siecią UPC3D27C1E-5MHZ”. (system Windows 7 prof. 64)

Przypuszczam, że od pewnego czasu zostało zainstalowane nowe oprogramowanie firmware na router COMPAL, które nie jest kompatybilne ze starszymi komputerami.

  Dzwonienie do serwisu technicznego UPC, po tym jak otrzymałem poradę abym przeinstalował system Windows nie ma sensu. Technicy sprawdzają łącze do routera i nie są w stanie stwierdzić czy oprogramowanie COMPAL’a nie zostało zmienione. Dodam, że posiadam w domu dwa komputery i nagle na obu przestała funkcjonować możliwość połączenia się z siecią 5GHz.

Moderator
1058 639 176

Re: Problem z polączeniem 5 Ghz


@jerzykc napisał(a):

Po długich bojach i wymianie karty USB na nową, na szczęśćie trafiłem tutaj.

 

Karta próbuje połączyć się na 5 Ghz, po czym się rozłącza. Ten sam soft:

 

Wersja oprogramowania : CH7465LG-NCIP-6.12.18.25-2p3-NOSH

 

@GMateusz, czy przesyłać dane jak inni?


Wysyłać :-)

 

@backraze1 a jak u Ciebie? Robimy rollback na stary soft?

 

@Wiktor witam na Społeczności UPC. Co mogę dla Ciebie zrobić?

 

AL
Inspirator
3 1 0

Re: Problem z polączeniem 5 Ghz

@GMateusz zerknij na priva, wysłałem Ci prośbę o sofcik z danymi.

Moderator
1058 639 176

Re: Problem z polączeniem 5 Ghz

@AL podobnie jak kilkanaście innych osób, także proszę o chwilę cierpliwości. Nie brakuje mi pracy ani dziś ani nigdy.

AL
Inspirator
3 1 0

Re: Problem z polączeniem 5 Ghz

Spokojnie sobie czekam

Inspirator
12 0 0

Re: Problem z polączeniem 5 Ghz

@Damian1992a, @Konrado , jak u Was z prędkościami na 5GHz?

Moderator
1058 639 176

Re: Problem z polączeniem 5 Ghz

Dziękuje za kolejne wiadomości prywatne. Po weryfikacji do grupy szczęśliwców, którzy dostali nowy soft dołączają:

 

@fidyk123 

@abcde 

@grochow 

@freetu 

@jrubin 

@Andrew300 

@Lypton 

 

Wszystkie osoby, które wymieniłem powyżej otrzymają nową wersję softu o oznaczeniu CH7465LG-NCIP-6.12.18.25-2p4-NOSH w przeciągu godziny.

 

@AL Twój przypadek przeanalizuje szczegółowo jutro rano.

 

Zasady takie jak poprzednio macie 24h od teraz na podzielenie się w tym temacie publicznie swoimi spostrzeżeniami co do nowej wersji softu. Interesuje mnie czy problem został rozwiązany, czym się objawiał i na jakich urządzeniach występował. 

 

Każdy kto się nie dostosuje do powyższego, otrzyma rollback softu do poprzedniej wersji. W żadnym razie nie wynika to z czyjejś złośliwości, a jedynie z troski o Wasze i pozostałych klientów UPC dobro, ponieważ soft, który otrzymujecie nie zakończył jeszcze fazy testów. 

 

Podkreślam raz jeszcze! Feedback tutaj w temacie a nie do mnie na priv. 

 

Pozdrawiam,
Mateusz,
Moderator Społeczności UPC

Użytkownik
1 1 0

Re: Problem z polączeniem 5 Ghz

Witam, w dniu dzisiejszym @GMateusz  wgrał mi nowego softa do mojego ConnectBoxa.

Problemy wystepowaly przez jakiś miesiąc, nie mogłem się polączyć na pececie przy użyciu Tp-Link T2UH z Wifi 5Ghz. Na moje szczęscie Mateusz rozwiązał ten problem. Wgrał mi nowego softa przy którym bez problemu mogę się połączyć z siecią. Internet lata jak wcześniej z czego jestem bardzo zadowolony i dziękuje Mateuszowi  

Inspirator
3 4 0

Re: Problem z polączeniem 5 Ghz

@GMateusz
Dzięki za nowy soft CH7465LG-NCIP-6.12.18.25-2p4-NOSH.

Problem z łączeniem telewizora Sony KD-75XF9005 do sieci 5GHz został rozwiązany.

Prędkości po Wi-Fi nie sprawdzałem bardzo dokładnie, wydaje się być właściwa.

Innowator
12 4 0

Re: Problem z polączeniem 5 Ghz

@GMateusz 

Tak jak obiecałem zgłaszam się po zmianie softu. Problemy z połączeniem się z tv i komputerem minęły.

 

Wszystkie opcje w routerze ustawione na auto, jedynie firewall wyłączony.

 

Prędkość którą mam wykupioną to 250mbit oto wynik z komputera ( sygnał idzie przez ścianę nośną)

 

Także wszystko wróciło do normy i prędkość jest ok.

 

Dziękuję za pomoc i zaangażowanie, pozdrawiam.