UPC
anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

ConnectBox

ROZWIĄZANE
Użytkownik
1 2 0

Re: Problem z polączeniem 5 Ghz

Pierwszy post, więc na sam wpierw chciałbym wszystkich pozdrowić. 

 

A teraz przejdźmy do rzeczy. Aktualizacja softu pomogła, TP Link Archer T2UH łączy się z siecią 5 Ghz, transfery w końcu takie, za jakie płacę (150 mbps). Wielkie dzięki dla GMateusz.

Tytan
969 578 81

Re: Problem z polączeniem 5 Ghz

Musze to sprostować, płacisz za transfery po kablu a nie po wifi

-------------------------------------------

hosting
Użytkownik
1 1 0

Re: Problem z polączeniem 5 Ghz

TVSony KD-55XF-9005 odzyskał możliwość łączenia się z siecią 5GHz.Łączy się automatycznie po restarcie..Proces trwa,nie minutę a 10s. i nie kończy się komunikatem o błędnym haśle,które piętnasty raz poprawnie wprowadzałem.Łączenie się z siecią 2.4 GHz również przestało być procesem trudny i losowym. Prędkość wg Netflixa 141 Mb/s czyli prawie max. Po instalacji nowego softu,inne urządzenia działają raczej tak samo,ale sygnał wygląda bardziej stabilnie. Serdecznie dziękuję za wsparcie.Pozdrawiam.Zrzut ekranu 2019-04-25 o 18.41.37.png

Tagi (1)
Tytan
1438 819 568

Re: Problem z polączeniem 5 Ghz

Widać, że nowa wersja softu się sprawdza. Ciesze się, że udało nam się rozwiązać Wasze problemy.

---------------------------------------


Przestrzegaj Zasad Społeczności UPC, a będziemy żyli w zgodzie.

Inspirator
7 3 0

Re: Problem z polączeniem 5 Ghz

Ogromne podziękowania dla @GMateusz 

U mnie wróciła sieć 5ghz, urządzenie TP-Link Archer T2U. Wszystkie urządzenia które do tej pory się łaczyły z routerem nie mają problemu.

W końcu wróciła stabilność i wysokie transfery

 

Żałuję tylko tego, że konsultanci nie powiedzą prawdy, że jest błąd oprogramowania i trzeba poczekać pare dni za aktualizacją tylko wymyślają dziwne teorie wmawiając klientowi że problem leży w jego urządzeniu. Choć pewnie, gdyby nie dziwna teoria (która mi nie pasowała) opowiedziana przez miłego Pana to pewnie bym nie szukał w googlach tylko czekał.

Inspirator
10 2 0

Re: Problem z polączeniem 5 Ghz

Jestem użytkownikiem UPC. Korzystam z pakietu TV, Internet, telefon.  Po wymianie starego routera na nowy router COMPAL CH7465CE postanowiłem wykorzystać możliwość przyśpieszenia działania Internetu i zakupiłem kartę sieciową WiFi (Karta sieciowa TP-LINK adapter USB AC600 2.4GHz, 5GHz Archer T2U).Szybkość mierzona na stronie http://app.upc.pl/asystent-predkosci-lacza/ z wykorzystaniem pasma transmisji 5GHz wyniosła około 120 Mb/s.( W umowie gwarantujecie szybkość do 150 Mb/s)

  Na początku kwietnia 2019 r. zaczęły się widoczne kłopoty z TV. Na telewizorze pojawiały się kratki jak na szachownicy i czasami obraz „zamarzał”. Szybkość Internetu spadła do 45 Mb/s. Zadzwoniłem do pomocy technicznej UPC i przysłano technika, który stwierdził luzy na połączeniu okablowania w szafie na zewnątrz budynku. Obraz TV działa bez zarzutu jednak szybkość Internetu pozostała taka sama. Jeszcze raz zadzwoniłem do UPC i następnego dnia przysłano technika, który stwierdził, że ze strony jego firmy jest wszystko w porządku.

  Stwierdziłem, że nie mogę połączyć się z routerem na pasmo transmisji 5GHz. Korzystanie z pasma 2,4 GHz jest możliwe i działa bez zarzutu. W routerze mam skonfigurowane dwa pasma o różnych nazwach SSID. Przy próbie nawiązania połączenia z szybkością transmisji 5GHz wyskakuje błąd: „System Windows nie mógł nawiązać połączenia z siecią UPC3D27C1E-5MHZ”. (system Windows 7 prof. 64)

Przypuszczam, że od pewnego czasu zostało zainstalowane nowe oprogramowanie firmware na router COMPAL, które nie jest kompatybilne ze starszymi komputerami.

  Dzwonienie do serwisu technicznego UPC, po tym jak otrzymałem poradę abym przeinstalował system Windows nie ma sensu. Technicy sprawdzają łącze do routera i nie są w stanie stwierdzić czy oprogramowanie COMPAL’a nie zostało zmienione. Dodam, że posiadam w domu dwa komputery i nagle na obu przestała funkcjonować możliwość połączenia się z siecią 5GHz.

Proszę o umożliwienie korzystania w pełni z Internetu zgodnie z zawartą umową.

Wykładowca
815 193 10

Re: Problem z polączeniem 5 Ghz

@Wiktor po co piszesz drugi raz to samo i dodatkowo podajesz publicznie numer abonenta?


_____________________________________



#freeZYLX
Moderator
54 31 15

Re: Problem z polączeniem 5 Ghz

@Wiktor  edytowałem Twój post częściowo (usuwając ID Klienta). Proszę na przyszłość nie podawaj publicznie takich danych m.in. ze względu na bezpieczeństwo. 

Tytan
2109 817 72

Re: Problem z polączeniem 5 Ghz


@freetunapisał(a):

Żałuję tylko tego, że konsultanci nie powiedzą prawdy, że jest błąd oprogramowania i trzeba poczekać pare dni za aktualizacją tylko wymyślają dziwne teorie wmawiając klientowi że problem leży w jego urządzeniu. 


Zanim dział techniczny czy IT rozkmini przyczynę mija trochę czasu. Potem opracowanie odpowiedniego rozwiązania, wdrożenie tego wewnętrznie i dopiero po kilku dniach infolinia może wiedzieć co jest faktycznym problemem i znać na to remedium - oczywiście przy założeniu, że praca nad problemem przebiega gładko i idealnie (a jak wiadomo, nie zawsze tak jest).

Nie bez znaczenia w szybkości reakcji firmy ma tu ilość zgłoszeń na infolinię. 

.........................................................................................................................................................................................................To co prezentuję w moich postach jest moją opinią - to co w nich zawarte, każdy stosuje na własną odpowiedzialność.
Użytkownik
1 0 0

Re: Problem z polączeniem 5 Ghz

U mnie już też wszystko działa z nowym softem. Szkoda że w międzyczasie reklamowałem kartę sieciową myśląć, że to ona nie działa. Laptop i komórka łączyły się bez problemu na starym sofcie z 5GHz. Problematyczny był komputer stacjonarny, który nie chciał się połączyć z tą siecią (mam kartę sieciową TP-LINK AC600 T2UH). Windows wykrywał sieć, ale po ok. 10 sekundach po kliknięciu "połącz" karta się tak jakby restartowała i dostawałem "can't connect to network".

 

Po wgraniu nowego softu wszystko działa jak należy.

Innowator
18 3 1

Re: Problem z polączeniem 5 Ghz

U mnie też juz wszystko działa bez najmniejszgo problemu. TP-Link Archer T2U łaczy bezproblemowo po 5 Ghz

Innowator
12 4 0

Re: Problem z polączeniem 5 Ghz

Ja dziś przedłużyłem umowę wybrałem 500mbit zamiast dotychczasowych 250mbit. Reset routera i co. Znowu tel łączy się ale komputer i tv nie chce na 5GHz. Oprogramowanie jest to " nowe ". Niewiem już o co chodzi, ale zaczyna to być denerwujące ( tu powinno się użyć słowa na w. ). Powoli zaczynam żałować tego przedłużenia ...

Tytan
2109 817 72

Re: Problem z polączeniem 5 Ghz


@Andrew300napisał(a):

Oprogramowanie jest to " nowe ".


To znaczy jakie konkretnie?

.........................................................................................................................................................................................................To co prezentuję w moich postach jest moją opinią - to co w nich zawarte, każdy stosuje na własną odpowiedzialność.
Inspirator
13 0 0

Re: Problem z polączeniem 5 Ghz

Dzisiaj wymieniłem kartę sieciową w laptopie. Wgrane nowe oprogramowanie 2p4 w Compalu.

 

test.jpgtest po wifi

@GMateusz, wysłałem Ci wcześniej priv, anuluj moją prośbę o przywrócenie starego oprogramowania. Wszystko gra

Tytan
Tytan
1941 966 151

Re: Problem z polączeniem 5 Ghz

Bedziesz mial doplate do abonamentu bo masz wiecej "netu" niz abonujesz

-----
Trolli nie widać już. Znakomicie!